روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

طرح ملی دیدار با جانبازان

ازطرف بنیاد زنگ زدند جلسه پرسش و پاسحی است با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

 در جلسه حاضر شدم همراه با تعداد زیادی از دیگر چانبازان که برای دریافت پاسخی برای سوالات و یا حل مشکلاتشان حضور به هم رسانده بودنند.

اما مجری مراسم در اواسط جلسه و بعد از اینکه برخی از جانبازان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند متذکر شد این جلسه پاسخ به سوالات نیست بلکه «طرح ملی دیدار با جانبازان است».

در پابان جلسه نیز رئیس بنیاد سخنان کلی بیان کردند.

 

حضور جانبازانی همچون من در این جلسه تنها برای یافتن پاسخی به پرسشها و بیان انتقادات جهت دریافت پاسخی از سوی مسئولین محترم بود نه شرکت در جلسه ای که بنظر می رسد یا عنوان پر طمطراق «طرح ملی دیدار با جانبازان» هدف تبلیغاتی اش بیش از کاربردی بودن آنست.

راستی آیا برای دیدار مسئول بنیاد با جانبازان (که باید جزء کارهای عادی و روزمره باشد) نیاز به درافکندن یک طرح است آن هم یک طرح ملی

راستی اهداف واقعی از این طرح ملی چیست؟

هان مشو نومید چون واقف نه ای از سر غیب

باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:27 ق.ظ

کاش می دونستم و با شما می اوومدم فرزند جانباز هستم اما دوبار به خاطر عفتم حجابم و داشتن پدری وفادار به ارزشهای ملی از گزینش ردم کردند!!!! اعتراض کردم اما گفتند پدرتون برای مقدسات جنگیده (به ما ربطی نداره) اگه خواستین جوابم رو بدین یا راه حلی دارین همین جا دوباره سر می زنم صفحه پیام اتون رو می خوونم

ساقی تشنه ی باران دوست جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ق.ظ

به نام دو ست که هرچه داریم ازوست
می خواهم بگویم تنها ترین آفریده ی خلقتم سالهاست چون صیددرپی صیاد به دنبال جانباز قطع نخاعی به نام بیژن ولی زاده راه ها می پویم ونمی یابم ای دوست اگر می توانی لطفا مرا یاری رسان این شخص در تهران زندگی می کند وکرد زبان است وعشق را نمی شناسد اما گمشده ی بی نوای منی است ازروزهای عمرم جز اندکی باقی نمانده است فقط آدرس اینترنتی یا موبایل شرا برایم پیداکن .
عمری سپاسگزار شما بااحترام ۰۹۴۱۳۸۰۳۷۷۸

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد