روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

مصرف قرص روانگردان تحت پوشش مراسم مذهبی

 

هشدار

         مصرف قرص روانگردان تحت پوشش مراسم مذهبی

به گزارش سایت"عارف نیوز"از جمله افراد مراجعه کننده، جانبازان دفاع مقدس هستند که به مصرف مواد مخدر روی آورده و قصد ترک اعتیاد دارند

گروهی تحت پوشش هیئت عاشقان قمربنی هاشم (ع) با شناسایی افرادی که اعتیاد به مواد مخدر دارند

( بخصوص شهرستانها ) و مایل به ترک اعتیاد خود هستند، آنها را در محلی جمع کرده و پس از خوراندن قرصهای روانگردان به آنها با عنوان قرصهای ترک اعتیاد اقدام به برگزاری مراسم مذهبی و نوحه خوانی کرده و به مراجعان القا کرده اند که حضرت عباس (ع) و حضرت زهرا سلام الله علیها آنها را شفا خواهد داد. در این مراسم بیشتر مراجعان به علت مسمومیت و عوارض ناشی از مصرف قرصهای مذکور دچار مشکلاتی شده اند.

  به گزارش سایت"عارف نیوز"از جمله افراد مراجعه کننده، جانبازان دفاع مقدس هستند که به مصرف مواد مخدر روی آورده و قصد ترک اعتیاد دارند.

مکان و زمان برگزاری مراسم متغیر است و هزینه ترک برای هر نفر پانصد هزار ریال است. متقاضیان با برقراری تماس تلفنی با شماره همراه معلوم و گفتن اسم رمز « من مسافرم » از نشانی و زمان مراسم مطلع می شوند.

متولیان، مکان برگزاری مراسم را همانند حسینیه تزیین به پارچه های سیاه و سبز می کنند و تمثال منسوب به حضرت عباس (ع) را بر روی یک منبر قرار می دهند.

در هر مراسم حدود چهل تا پنجاه نفر با سنین مختلف شرکت کرده اند.

متولیان در ابتدای ورود، به هر یک از مراجعان یک کپسول خورانده و به آنها گفته اند :

« این قرص باعث می شود سم موجود در بدنتان بیرون رود » سپس به آنها توصیه کرده اند که تا می توانند آب سرد و چای بخورند تا حالت استفراغ به آنها دست بدهد و از طریق سم موجود از بدن آنها بیرون بیاید. بعد از لحظه ای به مصرف کنندگان کپسول، یک حالت نئشگی دست داده به طوری که تا به حال چنین حالی به آنها دست نداده است.

سپس مراسم نوحه سرایی به صورت زنده شروع شده و بعد از آنکه مقداری استراحت می کنند، سپس قرص بعدی را به آنها خورانده و به آنها گفته اند: « این قرص باعث می شود فکر رجوع به مواد مخدر نیز از سرتان بیرون رود ».

 

منبع: عارف نیوز

نظرات 1 + ارسال نظر
علی کاظمیان دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.zeydebneali.blogsky.com/

سلام
واقعا شده دوره آخر الزمان خدا خودش کمک کنه
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد