روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

رضا ایرانمنش

 

رضا ایرانمنش" در بستر بیماری

 

خبرگزاری کار:

بار دیگر نفس های مردی از تبار لاله ها به شماره افتاده است ؛ "رضا ایرانمنش" بازیگر سینما و تلویزیون و یکی از هزاران جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی ، در پی وخامت حالش در بیمارستان بستری شد

نظرات 2 + ارسال نظر
نوپا سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

باسلام خدمت شما
من هم برای سلامتی این هنرمند عزیزمان دعا می کنم موفق باشید
به من سر بزنید

سجاد شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ق.ظ

من عکس های اقای ایرانمنش را میخوام.چ.ن تا آنجا که تونشتم عکسها و مطالبی را که در مورده ایشان هست جمع اوری کردم عکس هایی که در سایت شما است و مربوت به ایشونه را می خوام میشه به ایمیلم بفرستین؟می خوام آرشیوم کامل بشه و تقدیم به آقای ایرانمنش کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد