روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

نامه جانبازان و خانواده های شهدای شهرک شاهد به رییس شورای عالی ا

 
نامه جانبازان و خانواده های شهدای شهرک شاهد به رییس شورای عالی امنیت ملی
 
ساکنان شهرک شاهد شرق تهران در نامه ای به رییس شورای عالی امنیت ملی، حمایت خود را از سیاست های دولت و مجلس در خصوص مسائل هسته ای کشور اعلام و خواستار اقدام این دبیرخانه با رسانه هایی که در این میان نقش ستون پنجم را ایفا می کنند، شدند.

به گزارش خبرگزاری "مهر"، در نامه شهرک شاهد خطاب به دکتر محمود احمدی نژاد آمده است: اگر ملت ایران از همه اصول و موازین اسلامی و انقلابی خود عدول کند و خانه عزت و اعتبار پیامبر و ائمه معصومین (ع) را با دست های خود ویران نماید، آن وقت ممکن است جهانخواران او را به عنوان یک ملت ضعیف و فقیر و بی فرهنگ به رسمیت بشناسند، مطمئن باشید قدرت های شرق و غرب همان مظاهر بی محتوای دنیای مادی اند که در برابر خلود و جاودانگی دنیای ارزش های معنوی قابل ذکر نمی باشند.

رییس محترم شورای عالی امنیت ملی
با سلام و احترام ؛
در تقابل  و رویارویی دیپلماتیک ایران اسلامی و جبهه کفر دردفاع از حق مشروع برخورداری از فناوری هسته ای که اینک آثار آن در جنگ روانی و سیاسی دشمن مشهود است و ملت رشید ایران و فرزندان سلحشور و ایثارگر آن ناله های مایوسانه و تهدیدات پوچ دشمنان را به پشیزی نمی گیرند، متاسفانه برخی روزنامه های بی هویت و مرعوب به کمک دشمن   شتافته و تلاش می کنند با تمام وجود خود را در اختیار آمریکا و اسراییل و متحدان غربی آنها قرار دهند و نقش ستون پنجم و بلندگوی تبلیغاتی دشمن را ایفا نمایند.

این روزها بر صفحات برخی روزنامه های این طیف های شکست خورده و  مطرود ملت ، عناوینی خود نمایی می کند که نه تنها بویی از شرف ،  وجدان، غیرت و تعصب ملی نبرده، بلکه در صدد القا یاس و تردید برآمده اند. در قاموس این رسانه های مزدور ، ملت و آرمانهای دینی و عزت و اقتدار ملی جایگاهی نداشته و جز ارسال پیام ذلت و نوکری و سرسپردگی به دشمنان قسم خورده ملت ارمغانی وجود ندارد.

اگر چه اتخاذ این شیوه ذلت بار رسانه ای و قرار گرفتن در آغوش جهانخواران غدار ، همواره مورد نفرت و انزجار مردم بوده و در عزم و اراده ملتی رشیدی که برای استیفای حقوق حقه خود قیام کرده است کوچکترین خللی وارد نمی کند، اما وجود این علف های هرزه و ورق پاره های بی وطن، ستیزه گری و دهن کجی آشکار به آرمانهای ملتی است که در تاریخ انقلاب، هرگز در برابر دشمن کرنش نداشته است.

علیهذا ما جانبازان و خانواده های شهدای شهرک شاهد به عنوان یادگار حماسه شرافت و ایثار و شاهدان همیشه بیدار بر میراث امام خمینی (ره) و شهدای سرافراز انقلاب ، حمایت قاطع خود را از سیاست های مدبرانه مجلس و دولت اسلامی در دست رد نهادن بر سینه باج خواهان بین المللی اعلام نموده و مصرانه تقاضا داریم تا آن مقام محترم در زدودن این لکه های ننگ از چهره رسانه های کشوربه طرق مقتضی اقدام نموده و اجازه ندهند عزت و غرور ملی مردم سلحشور ایران بازیچه دستان مشتی خود فروخته و مرعوب دشمن گردد

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سلیمی جانباز ۷۰٪ سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ق.ظ

با سلام و تشکر از کارهای بیدار کننده شما.
از اینکه در حال حاضر از همراهی محرومم عذر میخواهم
غرض از مزاحمت درخواست آدرسی برای تماس با گروه عباسیون است.
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد