روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

8 هزار جانباز در معرض خطر شدید در سراسر کشور وجود دارد

 
8 هزار جانباز در معرض خطر شدید در سراسر کشور وجود دارد
معاون بهداشتی و درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران, گفت: 8 هزار جانباز در معرض خطر شدید شامل جانبازان قطع نخاعی, شیمیایی شدید, اعصاب روانی شدید و ضایعات نخاعی در سراسر کشور وجود دارد.
دکتر حسن عراقی‌‏زاده, معاون بهداشتی درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران, در گفت و گو با خبرنگار ایلنا, افزود: معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید برای ارائه خدمات فعالانه جهت اندازه‌‏گیری سلامت این افراد، طرح پایش سلامت را از سال گذشته آغاز کرد.
وی تصریح کرد: بر اساس این طرح، جانبازان در معرض خطر شدید تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران، توسط پزشکان مجرب و متخصص ویزیت می‌‏شوند و آزمایشات لازم از آنان به عمل آمده و پرونده پزشکی برای آنان تشکیل می‌‏شود.
عراقی‌‏زاده افزود: بر اساس این طرح برای هر 20 نفر از این جانبازان یک پزشک سلامت به صورت قراردادی استخدام می‌‏شود که خدمات لازم بهداشتی درمانی را برای این افراد ارائه می‌‏دهند.
وی، نتیجه این طرح را عالی ارزیابی کرد و تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون، 85 درصد جامعه هدف تحت پوشش طرح پایش سلامت درآمده‌‏اند و نتیجه آن بسیار عالی بوده است.
معاون بهداشتی درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: امیدواریم در آینده نزدیک سیطره این طرح را گسترش داده و به دیگر اقشار جامعه تحت پوشش نیز تعمیم دهیم
 
منبع:ایلنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد