روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

حمله ی ماموران شهرداری تهران و شهادت یک جانباز

حمله ی ماموران شهرداری تهران و شهادت یک جانباز
 
 
سه مامور شهرداری منطقه 18 به علت درگیری با اهالی روستای زرنان بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری «انتخاب»، ماموران شهرداری منطقه که با حضور در منطقه زرنان اقدام به تخریب یک باب حمام خانگی در منزل مسکونی یک جانباز در بستر شهادت کرده بودند، پس از درگیری با عده ای از اهالی باعث شهادت وی شدند.

بنابراین گزارش، تخریب این حمام، به دلیل دستور شهرداری تهران جهت تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز بوده است.

به گفته خانواده اش این جانباز به دلیل استرس دچار اختلالات تنفسی شده بود. به گفته روابط عمومی فرمانداری شهریار، چندی پیش فرماندار شهریار که از وضع بد معیشتی این جانباز مطلع شده بود با حضور در منزل مسکونی وی دستور داده بود تا به وضع زندگی وی رسیدگی شود.

در ابتدای امر، دستور ساخت یک باب حمام را در منزل مسکونی وی داده بود اما به دلیل تداخل حریم منطقه 18 با شهریار ماموران شهرداری قصد تخریب داشتند. در ادامه این گفت وگو آمده است که مشکل نامشخص بودن حریم های شهریار، مشکل مهم و جدی در منطقه است.

گفتنی ست، شهردار تهران سال گذشته با تاکید بر مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در حریم شهر تهران گفت: ما به هیچ عنوان حاضر نیستیم که بروز تخلف را با اخذ جریمه و کسب درآمد، موجه جلوه دهیم.

به گزارش خبرگزاری «انتخاب»، دکتر محمد باقر قالیباف، افزود: رویکرد و نگاه شهرداری تهران به کمیسیون ماده صد به طور کامل در خدمت تهران و شهروندان عزیز تهرانی است تا با بهره‌گیری از تمامی مواهب الهی و ظرفیت‌های موجود زندگی آرام و بی‌دغدغه داشته باشند.

قالیباف تصریح کرد: این مشکل وجود داشت که بعضاً با استناد به ماده صد و به بهانه اخذ جریمه، بروز برخی تخلفات و ساخت ساز غیر مجاز توصیه می‌شد.

قالیباف افزود: برخی متخلفان از ماده صد برای خود حاشیه امنی درست کرده بودند که از آغاز به کار مدیریت جدید شهرداری با این تصور به شدت مقابله شد.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: ما هیچگونه ساخت و ساز غیر مجاز را در حریم شهر تهران برنمی‌تابیم و هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز را که حریم تهران را به خطر بیاندازد تخریب خواهیم کرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد