روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

رالی با اعمال شاقه

رالی با اعمال شاقه
 
مسابقات کشوری رالی خانوادگی جانبازان همچون سنوات گذشته؛ امسال نیز از اول خرداد آغاز خواهد شد.
مسابقه انتخابی رالی خانوادگی جانبازان استان تهران امروز جمعه ۲۲/۲/۸۵ از ساعت ۸ صبح از پیست فدراسیون اتومبیل رانی ورزشگاه آزادی به مقصد لواسان برای انتخاب نفرات برتر استان برگزار گردید.
 
برگزاری این مسابقه که ظاهرا برای اولین بار پس از تشکیل سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط این نهاد برگزار گردید از نقطه استارت تا پایان بسیار نامطلوب و ناهماهنگ بود . بطوریکه  باعث برانگیختن اعتراض و ناراحتی جاتبازان شد.
 
در حالی جانبازان به همراه خانوادشان پس از سه چهار ساعت رانندگی و به سختی به پایان خط رسیدند که هیچ گونه امکان پذیرایی و استراحتی برایشان فراهم نشده بود لذا مجبور شدند چند ساعتی در گرمای بالای ۳۹ درجه در زیر تابش مستقیم آفتاب بسر برند.
 
مسئولین محترم لطف کرده بودند و می خواستند در همان زیر ظل آفتاب و گرما؛ غذایی که از پیش تهیه شده و در ظرف یکبار مصرف ریخته شده  را تحویل جانبازان بدهند تا سرپایی میل کنند.
جانبازان که به امید یک مسابقه تفریحی - ورزشی با اعضای خانواده در این مسابقه حضور یافته بودند در اعتراض به نحوه برخورد و شیوه برگزاری ؛ گرفتن و خوردن غذا را تحریم و آنجا را ترک کردند. ( ظاهرا ماشین حامل ظرف غذا اصلا به مقصد نرسید)
 
این عدم مدیریت صحیح در یک محدوده استانی بود خدا آخر و عاقبت پنجمین دوره رالی کشوری جانبازان را ختم به خیر کناد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد