روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

تجلیل از مقام جانبازی به شیوه اصول گرایی

 
 
تجلیل از مقام جانبازی به شیوه اصول گرایی
 
 
روز قبل (سه شبنه ۷/۶/۸۵) مصادف با سالروز تولد قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس و روز جانباز همایشی با عنوان « همایش سال پیامبر اعظم- تجلیل از مقام جانباز- دولت عدالت محور و توانمندی هسته‌ای»
از سوی هیئت پیروان ولایت - دفتر مرکزی حمایتهای مردمی از اهداف رئیس جمهور  در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر برگزارشد.
 
از روز قبلش زنگ پشت زنگ به جانبازان که می خواهیم همایشی برای تجلیل از جانبازان نخبه برگزار کنیم  حتما شرکت کنید.
 
همان در بدو ورود به ورزشگاه  دیدم محل برگزاری در سالنی است که تعداد زیادی پله دارد جلوی پله ها منتظر ماندم شاید کمکی برسد و وارد سالن شوم افراد زیادی بی توجه و شتابان از پله ها بالا و پایین می رفتند بدون توجه به این حقیر درمانده!!!
 
دعوت کنندگان محترم کجا هستند؟ احتمالا یادشان رفته جانباز دست و پا شکسته دعوت کرده‌اند و یا فکر کردن جانباز آدم سالمی است که  روی صندلی چرخ دار می‌نشیند و هر نیاز بود بلند میشود و ویلچیرش را بدوش می‌گیرد و از موانع رد می‌شود.
 
به هر حال با پیشنهاد کمک چند از مدعوین محترم با ترس و لرز و سلام و صلوات از پله ها بالا رفتیم و وارد سالن محل برگزاری همایش شدم.
 
فضا همایش بنظر نمی رسید فضای تجلیل باشد در کنار حضور تعدادی از جانبازان جمع زیادتری از افرادی دعوت شده بودند که بنظر می‌رسید علت حضورشان جانبازی شان نباشد.
 
همایش با اجرای چند سرود و تواشیح شروع شد در حالیکه بی نظمی در کل همایش به چشم می خورد.
 
سخنران اول خانم افتخاری بود  در باره ایثار و شهادت و جانبازی گفت و تصویب لایحه خدمات رسانی به ایثارگران را از خدمات مجلس اصولگرا به ایثارگران برشمرد که در روز جانباز مجلس تقدیم جانبازان کرده است.
 
دو سه سخنران بعدی که پشت تریبون قرار گرفتن همه موضوع اصلی صحبت هاشان؛ لزوم وحدت اصول گرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان و حتی ریاست جمهوری آینده بود.
در  پایان هم از کلیه اعضای دفاتر حمایتهای مردمی از اهداف رئیس جمهور که شهرها و استانهای مختلف کشور در این مراسم حضور پیدا کرده بودند تشکر کردند.
 
 
یکباره دوزاریم افتاد ( واقعا ما جانبازان چقدر ساده ایم) ای دل غافل مراسم مراسم تجلیل از جانبازان نخبه نبود جلسه جلسه حزبی و گروهی بود
اما چرا از ما دعوت کرده بودند . من که شعور به مسائل سیاسی قد نمی دهه خودتان تحلیل کنید..........
 
 
من شخصا از حضور جانبازان عزیزی که با زحمت و سختی بسیار و با داشتن مشغله فراوان به احترام گفته برخی از عزیزان در این همایش سیاسی که هیچ برنامه‌ای برای تجلیل از جانبازان نخبه نداشتند شرکت داده شدند معذرت می خواهم .
 
درپایان مراسم جانباز شیمیایی ۷۰٪ دکتر رحیمی که همراه با کپسول اکسیژن در همایش شرکت کرده بود به شدت به دبیر همایش اعتراض کرد و به ایشان گفت به عنوان یک جانباز استاد دانشگاه وقت من بسیار عزیزتر از آن است که  در این همایش های حزبی و گروهی تلف شود .
 
جانباز فقط پیرو ولایت و زیر پرچم ولایت سینه می زند.
 
 
امسال روز جانباز چه روزی بود:
 
مجلس اصول گرا  علی رغم خواست و میل جانبازان لایحه ایثارگری را بر قد و قامت  این قشر دوخت و بر تنش کرد
 
رئیس جمهور محترم علی رغم وعده‌ای که به تعدادی از جانبازان داده بود لایحه را پس نگرفت
 
گروهی اصول گرا بنام جانباز همایش سیاسی برگزار کرد.
و.........
 
 
همچنین بخوانید:
 
نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ب.ظ http://champions.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
یا اباالفضل

محمد چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:31 ب.ظ

ما در این چند سالی که از جنگ می گذرد بارها و بارها دیده ایم که متاسفانه آنهایی که ادعای بقول معروف ارزشی بودن را با خود به یدک می کشند نسبت به جانباز و جانبازی بی تفاوت و یا در بسیار ی از مواقع رفتاری بی ادبانه همراه باغرور دارند ٬ گویی که هر لحظه می خواهند ثابت کنند که آنها بیشتر از جانباز جبهه بوده اند بیشتر سختی کشیده اند و یا خیلی بیشتر از این اصلا جنگ ونظام را آنها نگه داشته اند .
از این رو من خودم که مختصری از آثار جنگ در بدنم وجود دارد اگر برایم مشکلی پیش بیاید که نیاز به کمک کسی داشته باشم حتما ترجیح میدهم که به یک کراواتی ریش و سیبیل تراشیده رو بزنم تا یکی از این آقایان پر ادعا .
در برخورد با مسئولین از این صنف هم باید بدانیم که اگر پای منافع خودشان در بین نباشد اینها هرگز به جانباز اعتنایی نمی کنند . نمونه اش همین مصوبه مجلس ارزشیون در مورد ایثارگران .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد