روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

چند خبر در رابطه با لایحه خدمات رسانی به ایثارگران

 

مجمع جانبازان انقلاب اسلامی خواستار عودت لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران به مجلس شد

خواهان بررسی دقیق لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران در شورای نگهبان و عودت لایحه برای اصلاح موارد اعتراضی ایثارگران به مجلس شورای اسلامی هستیم

ادامه....

 

جمعی از فرزندان شاهد خواستار استرداد لایحه خدمات رسانی به ایثارگران شدند

مشکل و مانع اصلی خدمت رسانی به ایثارگران نبود ضمانت اجرایی قوانین ایثارگران است که برخی مدیران بنا به سلیقه و روحیه مدیریت اجرا و برخی اجرا نمی کنند

ادامه....

 

در نشست بررسی مشکلات ایثارگران خراسان رضوی عنوان شد:
قانون استخدام فرزندان شاهد و جانباز دید کارشناسی نداشته است

ادامه...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
داریوش احمد رضا بهمنیار پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.bahmaneyar.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم

به _ روزنوشت های جانبازی محترم و ارزشمند

با سلام به شما عزیزان و بزرگوران از شما تقاضای عاجزانه و عاجلانه میکنم و شما را به آن خدائی که برایش نماز میخوانید قسم میدهم کمکم کنید این نامه را به حاج آقای مولوی حقیقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی برسانید چرا که من ایمیل ایشان را ندارم و رساندن این نامه به حاج آقای مولوی حقیقی باعث میشود که بعد از ده سال جدائی از زن و بچه ام که در تبریز هستند و من در خانه پدری ام در کاشمر زندگی میکنم بتوانیم با زن و بچه ام زیر یک سقف زندگی کنیم. انشاالله از لطف شما ممنونم و امیدوارم همیشه با خانواده محترمتان سربلند و سرافراز زندگی کنید . انشاالله

به _ حاج آقای مولوی حقیقی رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی 5/2/1388

از _ داریوش احمد رضا بهمنیار جانباز از کار افتاده بسیجی کد جانبازی 0919025421

با سلام خدمت شما حاج آقای مولوی حقیقی رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی و ضمن آرزوی همیشگی برای شما و خانواده محترمتان که همیشه سربلند و سرافراز زندگی کنید من داریوش احمد رضا بهمنیار جانباز از کار افتاده بسیجی کد جانبازی 0919025421 میباشد حدود یک سال قبل به آقای دکتر حسین دهقان یک ایمیل زدم و مشکل جانبازی خودم را که بیست و پنج سال قبل پنجاه و پنج درصد بود گفتم البته چون دنبال پرونده جانبازی خودم را از زمان مجروحیتم در آزاد سازی خرمشهر نگرفته بودم . جانبازی من را پانزده درصد کرده بودند که جناب محترم آقای دکتر حسین دهقان وقتی که تلفنی با من تماس گرفتند قول همکاری دادند بعد از چند روز حاج آقای حسینی محترم رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در تاریخ 10/2/1387 به کاشمر به خانه ما تشریف آوردند و وضعیت من را دیدند و دیدند که ده سال است که به خاطر نداشتن پول و اینکه از کار افتاده صد در صد هستم و نمیتوانم کار کنم از زن و بچه ام دور هستم و به من در پیش همه همکارانشان قول وام اشتغال را دادند که رئیس بنیاد شهید کاشمر حاج آقای مهری هم شاهد هستند چون که به همین خاطر الان ده سال است زن و بچه ام در تبریز زندگی میکنند و من در کاشمر در خانه پدری خودم زندگی میکنم آخه مادر من بچه تبریز است و من آنجا ازدواج کردم حاج آقای حسینی که خدا نگهدارشان باد قول همکاری دادند و بیشتر از همه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشمر حاج آقای مهری و تمام پرسنل صدیق و زحمت کش بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشمر سنگ تمام گذاشتند و خیلی خیلی زیاد به من کمک کردند و مرا دوباره به کمیسیون پزشکی فرستادند و چون وضعیت پایم را دکترها دیدند بیست و پنج درصد جانبازی ( 25% ) به من داده اند ( که شامل اعصاب و روان _ جراحی مغز و اعصاب _ ارتوپدی _ و جراحی عمومی ) میباشد که بسیار ممنون شما و همکاران قبلی شما هستم جناب حاج آقای مولوی حقیقی که ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی هستید ضمن تبریک به شما تا الان وام اشتغال من درست نشده و از آن بدتر وامی که حاج آقای حسینی قولش را به من دادند هنوز به من هیچ وامی نداده اند از شما عزیز حاج آقای مولوی حقیقی عاجزانه میخواهم لااقل یک وام اشتغال دستور بدهید که به من بدهند تا بعد از ده سال بتوانم یک کارخانه موزائیک سازی راه اندازی کنم و با زن و بچه ام زیر یک سقف زندگی کنم و هم بتوانم کاری برای خودم دست و پا کنم و به اقتصاد کشورم کمک کنم حاج آقای مولوی حقیقی شما را به آن خدائی که برایش نماز میخوانید کمکم کنید و نگذارید بیشتر از این جدا از زن و بچه ام زندگی کنم شما اختیاراتی دارید که بقیه ندارند و این را حاج آقای حسینی در تهران در خیابان ظفر به من گفتند که برای وام یک نامه مینویسی به مشهد برای حاج آقای مولوی حقیقی و ایشان طبق اختیاراتی که دارند دستور میدهند این وام اشتغال را به شما بدهند و حتی گفتند اگر حاج آقای مولوی حقیقی به من زنگ بزنند من قولی را که برای وام اشتغال به شما دادم به ایشان خواهم گفت که اگر ممکن است وام شما را بدهند چون به حاج آقای مولوی حقیقی خواهم گفت که ده سال است جدا از زن و بچه خودتان زندگی میکنید و من برای وام اشتغال خودم که با آن میخواهم کارخانه موزائیک سازی تاسیس کنم به چهل میلیون تومان وام اشتغال احتیاج دارم از شما حاج اقای مولوی حقیقی عاجزانه و عاجلانه تقاضا میکنم از حاج آقای حسینی که ریاست قبلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی را عهده دار بودند و همچنین از حاج آقای مهری که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشمر را عهده دار هستند میتوانید بپرسید که چه قولی حاج آقای حسینی به من داده اند در پیش همه قول داده اند تا دو ماه دیگه وام اشتغال تو را میدهیم که عاجزانه و عاجلانه از شما عزیز و محترم حاج آقای مولوی حقیقی تقاضا میکنم به وضعیت این حقیر رسیدگی کنید به خداوندی خدا قسم که الان ده سال است جدا از زن و بچه ام زندگی میکنم خداوند شما و خانواده محترمتان را همیشه سر بلند و سرافراز نگه دارد انشاالله .

داریوش احمد رضا بهمنیار جانباز از کار افتاده بسیجی کد جانبازی 0919025421

فرزند غلامرضا شماره شناسنامه 69613 متولد تهران کد ملی 0030766605

ایمیل من bahmaneyar@yahoo.com

وبلاگ من www.bahmaneyar.blogfa.com



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد