روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

آیین‌نامه اجرایی قانون افزایش حقوق بازنشستگی مشمولان قانون حالت

 
آیین‌نامه اجرایی قانون افزایش حقوق بازنشستگی مشمولان قانون حالت اشتغال تصویب شد
 
ایرنا:
 

هیات دولت، آیین‌نامه اجرایی قانون افزایش حقوق بازنشست‌گی مشمولان قانون حالت اشتغال مستخدمان شهید، جانباز ازکار افتاده و جاویدالاثر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را تصویب کرد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، به موجب این قانون، مستخدمان شهید، جانباز از کارافتاده کلی، جانباز آزاده از کار افتاده کلی و مفقودالاثر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با پیش‌بینی پستها یا "مشاغل سازمانی با نام" در تشکیلات مربوط، همتراز با مشاغل قبلی شان به منزله مستخدمان شاغل تلقی می‌شوند.

به موجب این قانون، این گروه از بازنشستگان از لحاظ دریافت حقوق یا اجرت و فوق‌العاده شغل، مزایای شغل یا مزایای مستمر و همچنین افزایش سنواتی و ارتقا گروه و سایر عناوین مشابه، همانند مستخدمان شاغل با دو گروه بالاتر یا عنوانهای مشابه محسوب می‌شوند و براساس مقررات استخدامی مربوطه، با سنوات مقرر بازنشسته شده و پس از آن از حقوق بازنشستگی یا مستمری مربوطه بهره‌مند خواهند شد.

براساس آیین‌نامه اجرایی مصوب هیات دولت، حقوق بازنشستگی آن دسته از بازنشستگان لشگری مشمول این قانون که حسب مورد قبل از ‪ ۱۴‬آبان سال ‪۱۳۷۷‬ و بازنشستگان کشوری که قبل از پایان سال ‪ ۱۳۸۱‬بازنشسته شده‌اند، متناسب با حقوق بازنشستگانی که بعد از تاریخ‌های یادشده به درجه بازنشستگی نایل شده‌اند، حداکثر تا ‪ ۶۰‬درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

براساس بخش دیگری از این آیین‌نامه، دستگاههای مربوط بازنشستگان مشمول این آیین نامه موظف هستند احکام حقوقی بازنشستگان را تهیه و اجرا کنند

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد