روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

تجمع جمع کثیری از جانبازان مقابل ساختمان مجلس

 
 
تجمع جمع کثیری از جانبازان مقابل ساختمان مجلس
جمع کثیری از جانبازان و ایثارگران در اعتراض به تصویب لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران ، بار دیگر مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
 

به گزارش خبرنگار گروه دفاع مقدس خبرگزاری مهر ، دقایقی پیش جانبازان با تجمع در مقابل خانه ملت ضمن اعتراض به تصویب لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران نسبت به عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در تضییع حقوق خود انتقاد کردند و خواستار استرداد این لایحه به هیات دولت و رفع ابهامات و ایرادات حقوقی آن شدند.

معترضین با نصب پارچه نوشته هایی در مخالفت با لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران ، شعارهایی نظیر: "خانه ملت برس به فریاد ما ، لایحه خیانت استرداد استرداد ، مسئول بی کفایت استعفا استعفا ، ایثارگران بیدارند از لایحه بیزارند و... " را در اعتراض به عدم توجه مجلس نسبت به مصوبه هیات دولت مبنی بر استرداد این لایحه سر دادند.

بر اساس این گزارش ، لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران پنجم مهر ماه گذشته با وجود اعتراض گسترده جانبازان و ایثارگران و درخواست استرداد آن توسط هیات دولت ، در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

پس از اینکه این لایحه جهت تایید به شورای نگهبان وصول شد توسط این شورا به دلیل عدم توجه هیات رئیسه مجلس به نامه هیات دولت ، بازگردانده شد.

این چندمین بار است که جانبازان و ایثارگران در اعتراض به تصویب این لایحه به تجمع دست زده اند.

بنابراین گزارش ، تجمع کنندگان همچنان در مقابل ساختمان مجلس حضور داشته و هر لحظه بر تعداد آنان افزوده می شود

در همین رابطه:

خبرگزاری مهر

ایسنا

 تجمع جانبازان در مقابل ساختمان مجلس همچنان ادامه دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد