روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

عاشورا با ابوالفضلیان

 
ابوالفضل های زمان ما نیز به عشق حسین و بزرگ جانباز صحرای کربلا ابوالفضل العباس امروز دسته عزادرای راه انداختند و با اقتدا به نماز حسین (ع) نماز ظهر روز عاشورا را اقامه کردند.
 
 
عمریه چه خوب و چه بد منو بنام تو می شناسن
                                       عمریه چه خوب و چه بد منو غلام تو می شناسن
 
 
 
 
 
تمام نفس نفس زدم برای حسینه
تمام آبروی من از دعای حسینه
 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
رسول تائب جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:07 ق.ظ http://fatholmobin.blogsky.com

سلام بر شما
اومدم بگم التماس دعا و بپرسم نویسنده های این وبلاگ را کجا میشه دید؟
احیانا آسایشگاهی که ندارید؟
یا حق.

مریم سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام خوبین اومدم بگم التماس دعا یه عالمه خیلی دعام کنید شما ها به خدا خیلی نزدیکتر از مایین کاش که کنارتون بودم....کنار شماها خانوادههای شهدا کاش میدونستین که شرمنده روی همتونیم خیلی مردین خیلی مردونگی کردین خدا حفظتون کنه دلتون هم همیشه شاد باشه .
علی آقا دست شما هم درد نکنه عکسهای قشنگی گذاشتین باورتون میشه از اون موقعی که این با این سایت آشنا شدم هر روز دارم عکساش نکاه میکنم من رشتم کامپیوتر هر کمکی خواستین دریغ نمیکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد