روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

استعفا یک فرمانده ارتش به دلیل نارضایتی سربازان جنگی

 
در خبرها آمده بود : سرپرست نیروی زمینی ارتش آمریکا، به دنبال افزایش نارضایتی‌ها از وضعیت «نابسامان» خدمات درمانی این نیرو به سربازان مجروح از سمت خود استعفا داد.
 
بدنبال پیگیری برخی از رسانه ها و مطبوعات آمریکایی از وضعیت بد سربازان مجروح آمریکایی در بیمارستانهای ارتش آمریکا سرپرست نیروی زمینی ارتش آمریکا و مدیر بیمارستان مربوطه نیر استعفا دادند.
ضمن اینکه «رابرت گیتس» وزیر دفاع از مطبوعات و رسانه های گروهی آمریکا به خاطر آشکار کردن اوضاع نابسامان بیمارستان ارتش قدردانی کرده و ریشه مشکل را در سطح مدیریت دانسته است قرار است کمیته «نظارت و اصلاح دولت» مجلس نمایندگان که از کمیته های کلیدی این مجلس است  روز دوشنبه (5 مارس) وضعیت بیمارستان والتر رید را در یک جلسه علنی بررسی کند
 
اصل خبر را در اینجا و اینجا و اینجا بخوانید
 
در آمریکای جنایتکار یک روزنامه چند گزارش از وضعیت یک بیمارستان تهیه می کنه یک طوفان بر پا می شه وزیر دفاع می ره زیر سوال و تعدادی از فرماندهان نظامی استعفاء می دن.
 
در این ور دنیا؛ سالهاست جانبازان ما از وضعیت بهداشتی و درمانی ابراز نارضایتی می کنن و حتی چند مورد تا مرز تنش هم پیش رفته ولی انکار نه انکار؛ کک مسئولین محترم هم جنب نمی خوره تازه اونا طلب کارهم می شن و جانبازان بدهکار !!! استعفاء که پیشکش شان
 
ولی هرچی بخواهی افتابه لگن طبق طبق
مورد اخیرش سرنوشت دستور ۶ ماده ای رئیس جمهور محترم به بنیاد؛
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد