روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

چند خبر

 
 
در پی ارسال حدود پنجاه گزارش در خصوص عدم توجه نهادهای مسئول به وضعیت جانبازان به کمیسیون اصل 90 پس از صدور بخشنامه رئیس جمهور در این زمینه، کمیسیون مذکور اقدامات ویژه ای را آغاز کرده تا هر چه سریع تر به مطالبات و نیازهای آنان پاسخ داده شود
 
 
 
 
 

سید محسن یحیوی نماینده بروجرد دیگر نماینده مخالف لایحه بودجه بود که از عدم توجه به ایثارگران و جانبازان درلایحه مذکور، به عنوان نقطه سیاه آن یاد کرد و خواستار بازگشت لایحه بودجه به دولت برای اولویت بندی شد.

این عضو ارشد کمیسیون انرژی گفت: لایحه بودجه از نظر اولویت بندی دارای نقاط سیاه و خاکستری است که موجب نارسایی می شود ولی دولت و حتی کمیسیون تلفیق مجلس به آنها بی توجه کرد.

یحیوی عدم رسدگی به ایثارگران و خانواده های آنها را از نقاط تاریک موجود در لایحه مذکور دانست و گفت: اگر امروز در امنیت و عافیت و آرامش به سر می بریم مرهون خون و تلاش ایثارگران عزیز در دوران 8 سال حماسه هستیم ولی با وجود تصویب لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران در قوه مقننه، اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است.

وی با اشاره به اظهارات مسئولان امر جهت مبنی بر فقدان اعتبار کافی و لازم برای خدمات رسانی مطلوب به ایثارگران ، متذکر شد: هنر بودجه نویسی در اولویت بندی کردن هزینه هاست و می توان به جای نادیده گرفته بخش عظیمی از جامعه، ارقام بخش ها را کاهش داده و به تناسب اختصاص داد

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد