روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

رژرتاژ تبلیغی برنامه گفتگوی خبری ۳۰/۲۲

 
به دوستان صدا و سیمایی یاد آور می شوم ایثارگران به برنامه ها و روند کاری بنیاد شهید و امور ایثارگران انتقاد و اعتراض جدی دارند
هرچند گوش شنوایی نه درمجلس و نه در رسانه ملی نمی یابند
 
دیشب برنامه گفتگوی خبری ۳۰/۲۲ بر خلاف معمول تبدیل به یک رپرتاژ تبلیغی شده بود.
 
برنامه گفتگوی خبری ۳۰/۲۲  با اجرای خوب آقای حیدری با رویکردی چالشی در موضوعات خاص به گفتگو با مسئولین ذیربط می پردازد و از این لحاظ توجه مخاطبین را جلب کرده و به قول معروف جایی برای خود واکرده است.
 
دیشب ۲۰/۱۲/۸۵ مهمان این برنامه دکتر دهقان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود انتظار داشتیم بر طبق روال معمول این برنامه دکتر دهقان در مقام پاسخگویی به ایرادات و ابهامات موجود در کارکرد خود و مجموعه بنیاد قرار گیرد و دیگر مدعوین - چه حضوری و چه با ارتباط تلفنی- به همراه مجری برنامه به نقد عملکرد سازمان بنیاد شهید و طرح خواسته ها و نیازهای قشر ایثارگر بپردازند.
 
نکته عجیب این بود این برنامه بر خلاف رویه معمول تقریبا به برنامه سخنرانی دکتر دهقان تبدیل شده بود و اگر مجری برنامه سوالی را هم طرح می کرد بنظر می رسید در راستای تداوم این سخنرانی می باشد.
 
اما نکته عجبیب تر اینکه مجری محترم اعلام کرد sms برنامه قطع شده و دیگر اینکه در طول برنامه هیچ تماسی ازسوی مخاطبین با برنامه صورت نگرفت.
البته بر طبق اطلاع واصله چند تن از جانبازان تلاش کردند با برنامه ارتباط تلفنی برقرار کنند ولی عوامل پشت صحنه تماس آنان را برقرار نکردند.
 
شاید برای صدا و سیما این مهم باشد که نخواهد ارزش و اعتباری را که ازرهگذر یک برنامه چالشی وانتقادی کسب کرده به این سادگی با تبدیل آن به یک برنامه متکلم وحده و رپرتاژ تبلیغاتی از دست بدهد
 
مهم نیست اصلا مهم نیست
 که خواست ها و اعتراضات ماههای اخیر جانبازان توسط صدا و سیما انعکاس نمی یابد و حتی نمی خواهند و نمی گذارند این خواست ها در جایی که رئیس بنیاد برای پاسخگویی در این برنامه حضور پیدا کرده مطرح شود .
 
واقعا اصلا مهم نیست
 چرا که برخلاف همه شعارهایی که می دهند اصل مقوله جانبازی و ایثارگری برای برخی از مسئولین ارزش ندارد و موضوع مهمی نیست. و اگر خدای نخواسته این مسئولین بسیار محترم در جایی دم از جانبازی و ارزش ایثارگری بزنند من باب خالی بودن عریضه است .
بگذریم این موضوع اصلا مهم نیست . این باشد تا بعد؛ بالاخره ما هم خدایی داریم !!!!!
 
ولی واقعا شاید برای صدا و سیما این مهم باشد که نخواهد ارزش و اعتباری را که ازرهگذر یک برنامه چالشی وانتقادی کسب کرده به این سادگی با تبدیل آن به یک برنامه متکلم وحده و رپرتاژ تبلیغاتی از دست بدهد.
 
در پایان به دوستان صدا و سیمایی یاد آور می شوم ایثارگران به برنامه ها و روند کاری بنیاد شهید و امور ایثارگران انتقاد و اعتراض جدی دارند
هرچند گوش شنوایی نه درمجلس و نه در رسانه ملی نمی یابند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد