روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

بررسی کارشناسی لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران

حجت الاسلام علی اکبر مرتضوی کیاسری رئیس مجمع جانبازان وایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خیرگزاری مهر اعلام کرد:
 
بررسی کارشناسی لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران در کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان رسیده و به نظر نمی‌رسد تصویب این لایحه در صحن مجمع با مشکلی مواجه شود.

حجت الاسلام علی اکبر مرتضوی کیاسری بنیانگذار مجمع جانبازان وایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر، اظهار داشت: در این جلسه که با حضور محسن اسماعیلی نماینده شورای نگهبان، بهرامی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، سعیدی نیا از ستاد فرماندهی کل قوا، رحماندوست مشاور رئیس جمهور در امور ایثارگران، معاون پارلمانی بنیاد شهید وبرخی از NGO ها و مراکز صنفی مربوط به امور ایثارگران به ویژه مجمع جانبازان و ایثارگران تشکیل شد، موارد اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس در خصوص لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران مورد بررسی کارشناسانه قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه تبصره 39 این لایحه در خصوص اشتغال جانبازان و ایثارگران، موضوع مسکن، مصادیق شهید و  کمیسیون تشخیص این موضوع و افرادی که از خانواده های جانبازان و آزادگان تحت عنوان شهید قرار می گیرند، مورد بررسی قرار گرفت و با حسن نظر به این لایحه توجه شد.

بنیانگذار مجمع جانبازان و ایثارگران تصریح کرد: با توجه به کار جدی که هفته گذشته برلایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران صورت گرفت، به نظر می رسد این لایحه در راستای گسترش و حفظ کیان ایثارگران در صحن مجمع تشخیص تصویب شود.

مرتضوی کیاسری در پاسخ به این سئوال که آیا این لایحه تامین کننده همه نیازهای ایثارگران است یا خیر، گفت: هیچ قانونی هیچ گاه نمی تواند جامع و کامل باشد و این لایحه هم از این قاعده مستثنی نیست  و نقطه نظرات زیادی را از این جهت می توانیم مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: مجمع جانبازان و ایثارگران قبل از طرح این لایحه در مجلس 22 اشکال به آن وارد کرد اما این لایحه هم می تواند تامین کننده بخشی از امنیت روانی و بهداشت روانی ایثارگران و جانبازان باشد.

مرتضوی کیاسری خاطرنشان کرد: مشکلات و کاستی های لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران نیز می تواند تحت عنوان، لوایح الحاقی و یا اصلاحات به صورت دوفوریتی یا یک فوریتی حل شود.  

نظرات 3 + ارسال نظر
زینب چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.zeynab73.blogsky.com

نمیدانم،
ولی خوب میدانم که به جانبازای عزیزمون اهمیته بایدونمیدن!

علیرضا یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ق.ظ http://www.alborhan.blogfa.com

با سلام از زحمت شما تشکر میکنم موفق باشین ... یاحق

هستی یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ق.ظ

با سلام
وقتتون بخیر
از دوستان خواهش میکنم به من بگن چطور میتونم با اقای کیاسری ارتباط داشته باشم، شماره تلفنی ازشونه میخوام، یا شماره کلینیکشونو
اگه کسی میتونه راهنماییم کنه لطفا به ایمیلم پیام بدین ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد