روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

هفته دفاع مقدس گرامی باد

 

نظرات 6 + ارسال نظر
معبر پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ق.ظ http://mabar.ir

با سلام
به درخواست برخی از شرکت کنند گان مهلت مسابقه معبر تا 10 مهر تمدید شد.

مسابقه وبلاگ نویسی معبر
در رشته های وبلاگ نویسی، طراحی و ویرایش قالب، طراحی پوستر ، کلیپ و فلش
با جوایز ارزنده
جهت کسب اطلاعات بیشتر به Http://mabar.ir مراجعه فرمایید.
در صورت امکان لوگو مسابقه را نیز در وبلاگ خود بگذارید تا علاوه بر شرکت در این امر خیر ، نام شما جزء حامیان معنوی مسابقه قرار گیرد.
یاحق

مریم شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام خوبین وب لاگ بسیار زیبایی دارین من به عنوان یه خانم جوان ایرانی به شهدا و جانبازان ارادت خاصی دارم و همیشه آرزو دارم از ما راضی باشن اگرچه که نمیتوانیم زحماتشون و جبران کنیم خیلی دوست دارم از نزدیک باهاشون بیشتر آشنا بشم ولی نمیدونم چطوری ؟شهرک شاهدی که تو وبلاگتون ازشون خیلی گفتین چه جور جایی واقعا فقط خانوادههای جانباز و شهید اونجا زندگی میکنن میشه رفت دیدنشون عکسها و شعرهایی که از محرم پارسال گذاشته بودین دلم و لرزوند خیلی قشنگ بودن و خیلی غریب اگه ممکن بیشتر برام توضیح بدین ممنون میشم اگه برام میل بزنین اجرتون با قمر بنی هاشم راستی از قول من بههشون بگین برام خیلی دعا کنن یعنی برای هممون خیلی دوست دارم امسال محرم قسمتم بشه تو عذا داریشون شرکت کنم .اخه عذاداریشون آدمو یاد کربلا میندازه به داشتنتون افتخار میکنیم و از خدا میخواهم که شهدامونو با امام حسین مشهور کنه و به جانبازهامون هم عمری طولانی و با عزت وافتخار بده .

مریم سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام خوبین چرا جواب من ونمیدین منتظرم.

خرابه شام چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ب.ظ http://kharabehsham69.blogfa.com/

چون کوفه که چهره ای پر از غم دارد
این سینه دلی شکسته را کم دارد
در شهر علی (ع) یکی ست اما انگار
هر کوچه هزار "ابن ملجم" دارد

حسین دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ http://karbalay6.blogfa.com

منم بچه جانبازم
اونم ۵۰ درصد
با تبادل لینک موافق بودی بگو

وحدت عالم شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.vahdate-alam.mihanblog.com

دوست عزیزم، خوشحال می شوم تا نظر شما را در ارتباط با محتوای وبلاگ خود بدانیم.
ضمنا اگر شما مایل بودید و قابل دانستید، پس از آنکه ما را با نام
***وحدت عالم*** در وبلاگتان لینک نمودید،اعلام نمائید تا شما را با اسم دلخواهتان در وبلاگ لینک نمائیم.
"لطفا حتما در نظر سنجی وبلاگ نیز شرکت نمائید و دیدگاهتان را نیز در قسمت نظرات بیان نمائید"
با سپاس از شما و با درود بر آزادی اندیشه و آشکارا محبت کردن و عاشق شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد