روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

درد دلهای قوی ترین مرد پارالمپیکی جهان

درد دلهای قوی ترین مرد پارالمپیکی جهان

کسی ما را دوست ندارد

ورزشکاران جانباز و معلول واقعا مظلوم واقع شده اند. من اوایل امسال جزو 6 ورزشکار برتر سال جهان برای کسب جایزه لاروس در اسپانیا حضور پیدا کردم و در نهایت این جایزه به روجر فدرر رسید. این در حالی است که کمتر در خصوص این اتفاق صحبتی شد در حالی که من به عنوان اولین ایرانی تاریخ در این مراسم حضور پیدا کرده بودم. انگار کسی ما را دوست ندارد.

رجبی در ادامه تصریح کرد: حسین رضازاده چند دوره قبل در این مراسم شرکت کرد و در میان 10 نامزد قرار گرفت اما نتوانست به جمع 6 نفر نهایی راه پیدا کند اما من به این افتخار دست پیدا کردم. با این حال نمی دانم چرا به این موضوع توجهی نشد و پوشش خبری مناسب به عمل نیامد. شاید به خاطر معلولیت من بوده که اهمیتی برای این موفقیت قائل نشده اند.

ادامه...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد