روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

اعتراض به لایحه خدمت رسانی به ایثارگران؛ فریادی که سرانجام شنیده

اعتراض به لایحه خدمت رسانی به ایثارگران؛ فریادی که سرانجام شنیده شد
خبرگزاری مهر - گروه اجتماعی: با همان صلابت و استواری روزهای جنگ و چهره هایی که یادآور حماسه و مقاومت آنان در هشت سال دفاع مقدس بود، جمع شده بودند تا حضور زنده خود را اثبات کنند و بگویند که همچنان برای دفاع از ارزشهای انقلاب و نظام، آماده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمای هوا هم نتوانسته بود آنان را از آمدن به جلوی ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام منصرف کند، همان طور که نتوانسته بود مانع حضور آنان در جبهه های جنگ شود. همان روزهایی که سینه ها را سپر گلوله های رژیم بعث کرده بودند تا پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ و همه و همه با خیالی آسوده سر بر بالین بگذارند.

و چه روزهایی بود، روزهای هشت سال دفاع مقدس و ایام دلاورمردی های عزیزانی که رفتند و مردانی که با تن های رنجور و زخم خورده ماندند تا بتوانند پیام رسان شهدا برای سالهای بعد از خود باشند.

عقربه های ساعت هنوز به روی 9 نرسیده که تعدادی از جانبازان در مقابل ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام گرد هم آمده بودند تا صدای اعتراض سایر جانبازان و خانواده های ایثارگران را به اعضای این مجمع برسانند.

امروز قرار بود در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا اگر اشکالی بر آن وارد نبود، تصویب شود

 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد