روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

دو فوریت طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران تصویب شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو فوریت طرح خدمات رسانی به ایثارگران را تصویب کردند
 

در صورت تصویب نهایی این طرح، مصادیق ایثارگری در این قانون بر اساس آئین نامه ای خواهد بود که مطابق تدابیر فرماندهی معظم کل نیروهای مسلح توسط ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع نیروهای مسلح با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.

همچنین در صورت تصویب نهایی این طرح ، حقوق و مزایای پرسنلی وظیفه و نیروهای داوطلب غیر شاغل در دستگاه های موضوع ماده 160 قانون برنامه چهارم که به صورت بسیج مردمی از سوی مراجع ذیربط نظیر نیروی مقاومت بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد سازندگی، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه وجمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به جبهه اعزام و به دلیل حضور در جبهه و یا بر اثر ترور شهید، مفود الاثر، جانباز از کارافتاده کلی و آزاده از کار افتاده کلی گردیده اند طبق مقررات، همطراز کادر نیروهای مسلح تعیین و توسط بنیاد پرداخت خواهد شد.

همچنین حقوق وظیفه جانبازان غیر حالت اشتغال مشمول قوانین نیروهای مسلح بر اساس مقررات مربوط در نیروهای مسلح محاسبه و توسط نیروی مربوط پرداخت خواهد شد.

همچنین رد صورت تصویب نهایی این طرح، بنیاد موظف به تامین و پرداخت صد در صد هزینه شهریه کلیه دانشجویان شاهد(همسر و فرزندان شهدا) و جانبازان 25 درصد و بالاتر و آزادگان و همسر و فرزندان آنها خواهد بود.

متن کامل خبر....

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد