روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

پاسخی به یک نماینده اصول گرا و سایت مدعی اصول گرایی

یکی از عزیزان جانباز در پاسخ به سخنان الیاس نادران که در سایت الف در خبری تحت عنوان

؛قهر تعدادی از جانبازان از همایش مردمی اصولگرایان؛ درج شده می نویسد

 پاسخی ودرددلی 

بابا صدیق جانباز 40درصد

1جناب نادران :اولا این همایش برای چه برگزار شده بود؟ ایا جزاین بود که این عمل شما وحزبتان (همایش مردمی اصولگرایان )یکی از اعمال غیر قانونی (طبق قانون انتخابات )بود چون نه تنها شما بلکه هیچ نامزد دیگر وهیچ حزب دیگر قبل از تاریخ تعیین شده حق برگزاری جلسات انتخاباتی را ندارد.شما که خیلی طرفدار قانون هستید خودتان رعایت کنید
2دعوت از جانبازان برای شرکت در این همایش نیز برای کسب وجههشما وگروهتان بوده است چون خوب میدانید که حرف جانبازان در جامعه خریدار دارد.
3 فرمودهاید دربرابر زیاده خواهی هر گروهی می ایستم چرا درباره فعالیت شرکتBIT که سیگار را وارد این مملکت میکنند ساکتید نکند سلامت جوانان این مملکت در برابر سود اینچنین شرکتهایی اهمیت ندارد؟
4 در پاراگراف سوم خبر امده است که به مشکلات....رسیدگی کنید این زیاده خواهی نیست که فرا فکنی میکنید
5 در پاراگراف 5 با تشریح امتیازات شغلی مانند ارتقائ شغلی معافیت مالیاتی و... این امتیازات کجا هستند؟چقدر هستند؟وچرا اعمال نمیشوند؟ وچرا در مقابل عمل نشدن به مصوبه مجلس که خلاف قانون است کوتاه امده اید؟
6 در پاراگراف 6 چنان از جانبازان حاضر در جلسه یاد میکنید که گویی با یک مشت منافق طرف هستید .
اقای نادران اینطور نیست که هرکس با من نیست وحرف من را قبول نمیکند پس علیه من است وخونش مباح.
7 در پاراگراف 7 از سه برابر شدن بودجه سخن گفته اید این بودجه صرف ایثارگران نمیشود بلکه صرف حقوق کارمندان و... میشود امام راحل فرمودند بنیاد مستضعفان منحل /مستضعفان تحت پوشش کمیته امداد/وجانبازانتحت پوشش بنیاد جانبازان بروند وکلیه امکانات بنیاد مستضغفان به بنیاد جانبازان منتقل شود یعنی اینکه امکانات بنیاد شهید جوابگوی تمام ایثار گران نیست بفرمایید بنیاد مستضعفان الان در خدمت چه کسی است وبه چه قشری خدمات میدهد حالا که جانبازان مثل بچه سر راهی دوباره به بنیاد شهید عودت داده شده اندچرا امکاناتی را که امام برای انها در نظر گرفته بودند را از انان پس گرفتید اگر این قانونی است کجا وکی تصویب شده است وبر چه مبنایی ؟
8 در پاراگراف 8 با تاکید برغیر عادلانه بودن این در خواست افزودهاید قبول این درخواست ظلم در حق دیگر ایثارگران است که استدلال غلطی است اگر این عده درخواست این حق رادادند برای تمام جانبازان است.
9 درپاراگراف 13 در رابطه باقانون جامع خدمات رسانی فرموده اید.میخواهم سوال کنم چطور اینجا قانون خدمات رسانی است در حالی که مصوبه قانون جامع بوده است که اتفاقا اولیین اشکال این مصوبه همان کلمه جامع است در ثانی اگر این قانون سی سال دیگر هم تعویق بیفتد اتفاق خاصی نمی افتد چون بود ونبود این مثلا قانون هیچ فرقی ندارد قانونی که حقوق قشر ایثارگر را پایمال کند همان بهتر که نباشد.
10 در پاراگراف 14 گفته اید خاطر جانبازان وایثار گران از اصرار این دوستان ...
انصاف داشته باشید این به زعم شما (عده ای)جدای از جانبازان نیستند ما جانبازان بیست سال بعد از جنگ هیچ نگفتیم دیدیم شما هم هیچ نمیگویید واصلا هم بروی مبارک نمیاورید فقط در ایام فتح خرمشهر /رحلت امام/هفته دفاع مقدس و...به جانبازان گیر میدهید
اقای نادران متاسفم که نردبانی شدم برای شما وامثال شما که بالا بروید
متاسفم که گول صورت ظاهر الصلاح شما را خوردم اما برای یک لحظه هم از رفتن به جبهه وجانبازی وسربازی وپاسداری از ولایت وانقلاب پشیمان نیستم
راستی اقای نادران شما دکترای خود را از کدام کشور ودر چه سالی گرفته اید ؟
راستی اقای نادران درصد جانبازی شما چقدر است ؟ایا شما هم احراز جانبازی شده اید؟ کجا کمیسیون شده اید در کدام جبهه وکدام عملیات بوده اید مسئولیت شما در جبهه چه بود؟
مطلب زیاد است ولی به اطلاع میرسانم حقوق اینجانب از بنیاد توجه بفرمایید عرض کردم (حقوق ) 3600 تومان بوده که انرا قطع کرده اند با این تفسیر که شما از دو جا نمیتوانید حقوق بگیرید در حالی که امروز هزینه رفت وامد فرزند من به مدرسه روزی 3000 تومان است وخودم راننده اژانس هستم اقای نادران شما که اینقدر طرفدار قانون هستی قانونی عمل کن راستی چرا همیشه قانون طرف شما غش میکند
البته بعید میدانم سایت الف تمام این مطلب را منعکس کند ولی اگر راست میگویید ومخلص مردم وایثارگران هستید شما را برای مناظره عمومی در صدا وسیما دعوت میکنم شما مدارکت را بیاور من هم میاورم شما دلایلت را بگو من هم میگویم
اقای نادران در زمان جنگ همه نوع سلاحی راروی ما ازمایش کرده اند از بمب وموشک و خمپاره بگیر تا دوشکا وکلاش وتوپ وشیمیایی
اقای نادران شاید برای شما قطعنامه ومرگ صدام حکم پایان جنگ راداشته باشد ولی هر روز که روزنامه را (کیهان را میگویم) ورق میزنی میبینی که ما هنوز وهرروز شهید میدهیم با یک حساب سر انگشتی وجمع وتفریق ساده میبینی که ایثار گران جانباز حداکثر تا سی سال دیگر در این زمین خاکی سکونت دارند وبه عبارتی نسل جنگ در حال منقرض شدن است پس این سی سال راهم اگر صبر کنید فکر نمیکنم جای دوری برود
اقای نادران در این سالهای بعد از انقلاب دیواری کوتاه تر دیوار ما جانبازان وخانواده شهدا پیدا نکرده اندونکردهاید یکروز منافقین مارا چماقدار و فاشیست میخواندند و به همین جرم ترورمان میکردند وروز دیگر بعضی ها خشونت طلبمان میدانستند وامروز ما زیاده خواه و پررو و.... شده ایم راستی شما که قانون دان هستی میدانی که جرم ما چیست؟
اقای نادران سینه پر درد است ای دریغا مرحمی .....
راستی چرا امام سفارش پیشکسوتان جهاد وشهادت را به دولتمردان میکرد ؟
چرا پیامبر سفارش زهرا را به امت میکرد ؟
چرا؟وچرا؟وچرا؟
شما خودت بهتر میدانی
در اخر یک خط شعر از زمان جنگ به عنوان یادگاری تقدیم میکنم
بسیجی خاطراتی ناب دارد درون سینه اش مهتاب دارد
بترسید از ان روزی که که این مهتاب افتاب شود
زد زیاد

 

نظرات 1 + ارسال نظر
یک جانباز پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام برتمامی ایثارگران
سلام بر خمینی ره
سلام بروالدین بزرگوار شهدا
قربونت برم تمام اینها از صدقه سر شهدا و جانبازان شدن نماینده مجلس تا دیروزکسی به اینها محل سگ نمیگذاشت حالا هم اگر اتفاقی برای این انقلاب زبانم لال بیفتد امثال اینها سوراخ موش میخرنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد