روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

جشنواره بزرگ ادبی ؛ بهترین نامه به پدر جانبازم

همیشه آرزو داشتم به تو بگویم لا لائی خس خس سینه ات چقدر برایم آرام بخش است  همیشه آرزو داشتم جای  دست و پائی که برای امنیت و آسا یش من داده ای باشم . همیشه آرزو داشتم … ولی هیچ وقت نتوانستم ،

  حالا هرچه آرزو دارم را برایت مینویسم …

پدرحکایت کن ازخمپاره های که من خواب بودم افتاد. از گونه های که من خواب بودم وتر شد. بگو چند پرستو ازپشت خاکریزها پرکشیدن …

(جانبازان پدران شرفت وغیرت ما هستن…..

پایگاه فرهنگی   دیار رنج  به منظور بزرگداشت مقام والای جانباز میلاد  ابوالفضل العباس تا هفته دفاع مقدس جشنواره بزرگ ادبی ؛

بهترین نامه به پدر جانبازم را  برگزار میکند

برای دریافت توضیحات بیشتر لطفا کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
خادمنبی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد