روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

نتایج مثبت اقدام انقلابی کیهان در دادخواهی جانبازان

 

 در پی ضرب و شتم وحشیانه جانباز قطع نخاعی توسط مامورین شهرداری کرمانشاه و درخواست و دادخواهی از رسانه‌های گروهی و سایت های خبری برای درج این خبر متاسفانه رسانه ملی خبرگزاری ها و سایت های خبری با بی تفاوتی از کنار آن گذشتند. 

تنها روزنامه کیهان بود که به دادخواهی مظلومانه آنها پاسخ داد و این خبر را درج کرد. 

پس از درج خبر مسئولین محترم کرمانشاهی که بعد از گذشت چند روز از این حادثه با بی‌اعتنایی

از کنار این موضوع رد می‌شدند و به فریادهای مظلومانه برادر جانباز آسیب دیده توجهی نمی‌کردند به دست پا افتاده و طبق معمول به رسم کی بود کی من نبودم تقصیر را گردن دیگران انداختند 

 

اینهم نتایج یک اقدام انقلابی : 

  در پی گزارش کیهان از ضرب و شتم یک جانباز صورت گرفت اخراج 10 نفر از پرسنل خاطی شهرداری کرمانشاه 

 

در پی درج خبری در تاریخ هفتم مهرماه در روزنامه کیهان مبنی بر ضرب و شتم جانباز قطع نخاع کرمانشاه توسط مأمورین اجرائیات که بازتاب گوناگونی در کل کشور داشت، 10 نفر از مأموران اجرائیات کرمانشاه از کار اخراج شدند.
«نعمت الله زرانگر» جانباز 70 درصد کرمانشاه درگفت وگو با خبرنگار کیهان گفت: ما از نشریه وزین کیهان که یک رسانه ارزشی و مدافع حقوق ملت است تشکر می کنیم که با درج به موقع خبر ضرب و شتم جانباز کرمانشاهی توسط مأموران اجرائیات، حقوق از دست رفته نه تنها یک جانباز بلکه تمامی جانبازان استان را که به نوعی حقوقشان تضییع شده است را احیا کرد.
زرانگر اظهار داشت: البته ما با این ناملایمات در استان کرمانشاه مأنوس شده ایم و تنها این مشکل به اداره اجرائیات بازنمی گردد، زیرا جانبازان و ایثارگران کرمانشاهی به کرات شاهد بی حرمتی و عدم توجه مسئولان اجرایی هستند.
وی افزود: وقتی مدیران دستگاه های اجرایی شرایط مصدومیت جانبازان را درک نمی کنند و یک جانباز مجبور است در روز چندین بار به یک مدیر مراجعه کند تا شاید آن مدیر کار او را انجام دهد یا نه، چه انتظاری از چند مأمور اجرائیات دارید که کرامت جانباز را حفظ کند؟ وی که به نمایندگی از سوی جانبازان قطع نخاع کرمانشاهی سخن می گفت به خبرنگار کیهان اظهار داشت: طی ده روز گذشته که این واقعه تلخ نه تنها به مقام یک جانباز 70 درصدی که به یک انسان کرمانشاهی رخ داد حتی استاندار کرمانشاه یک عیادت ساده هم از این جانباز نداشت و با وی همدردی نکرد و انتظار ما از مهندس غفوری بیش از اینها بود.
وی افزود: وقتی چندین مأمور اجرائیات به خود اجازه می دهند جانباز 70 درصدی قطع نخاع را از خودرویش بیرون آورند و او را با زخم بستری که دارد جلوی چشمان ده ها نفر روی زمین می کشند و با مشت و لگد بر سر و صورت آن می کوبند و از الفاظی چون «اسرائیلی» و «بعثی» استفاده و نسبت به جانباز قطع نخاعی هتک حرمت می کنند، آیا استاندار کرمانشاه نباید از خود واکنشی نشان دهد؟!
زرانگر در ادامه تصریح کرد: مگر ما از مسئولان استان چه خواسته نامشروعی داریم که با ما چنین برخوردی دارند.
وی افزود: اگر مدیریت در استان خوب و قاطع اعمال شود نه آن مدیر به خود اجازه می دهد که به یک ایثارگر فخر بفروشد و نه یک مأمور اجرائیات به خود اجازه می دهد که به مقام شامخ یک جانباز قطع نخاع توهین و هتک حرمت کند. زرانگر در خاتمه گفت: درحال حاضر وضع جسمی سید درویش حسینی، جانباز قطع نخاعی خوب است و ایشان به دعوت مسئولین بنیاد جانبازان عازم تهران شده است.
در عین حال حمیدرضا صارمی شهردار کرمانشاه در گفت گویی با خبرنگار کیهان ضمن تأیید خبر اخراج مأموران اجرائیات، از خبرنگار کیهان گله مند شد که چرا خبر مزبور را ارسال کرده است.
صارمی شهردار کرمانشاه مدعی شد چاپ خبر شتاب زده بود و می بایست قبل از درج با وی هماهنگی می شده است! شهردار کرمانشاه درحالی چاپ این خبر را شتابزده قلمداد کرده است که از زمان وقوع ضرب و شتم به جانباز کرمانشاهی یک هفته می گذشت! از شهردار کرمانشاه انتظار می رود به جای توجیه موضوع و پاک کردن صورت مسئله، نظارت بیشتری به امور محوله خود داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد