روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

نامه سرگشاده انجمن جانبازان نخاعی به استاندار کرمانشاه

بدنبال ضرب و شتم وحشیانه جانباز قطع نخاع سید درویش حسینی توسط ماموران اجرائیات شهرداری کرمانشاه انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان (جانا) نامه سرگشاده‌ای خطاب به استاندار کرمانشاه منتشر کرده است. 

 

در بخشی از این نامه آمده است:  

 

 

«این حادثه بخصوص برای ما جانبازان نخاعی که در طی این مدت با تمام وجود آلام وارده بر جسم رنجور برادرمان سید درویش حسینی را تا عمق جان لمس کرده‌ایم و با هر سوز و آه ایشان سوخته ‌ایم هرگز فراموش شدنی نیست و این نه به سبب زخم‌ها و ضربات وارده بر پیکر بی حس و حرکت ایشان است، چرا که هر جانباز سرافرازی با اقتداء به مولا و سرور جانبازان، قمر بنی هاشم (ع) در راه دفاع از مظلوم از قطعه قطعه شدن جسم مجروحش هم دریغ ندارد، بلکه به علت توجه دقیق به عمق فاجعه از نظر فرهنگی - اجتماعی در جامعه اسلامی است که در دیار پهلوانان در روز روشن و در انظار مردم کوچه و بازار در پیشگاه مردم مسلمان، فردی قطع نخاع و ناتوان از ایستادن بروی پای خود، آن هم کسی که در راه دفاع از عزت و صیانت این مرز و بوم دچار این ضایعه شده است کشان کشان به باد کتک گرفته می‌شود و مع الاسف نه هیچ دادرسی یافت میشود و نه هیچ غیرتی بجوش می‌آید. واسفاه ......؟ » 

 

متن کامل اطلاعیه در ادامه مطلب

 

 

استاندار محترم کرمانشاه

جناب مهندس غفوری

سلام علیکم

 همانگونه که واقفید حادثه دردناکی که توسط عوامل اجرائیات شهرداری شهرستان کرمانشاه با ضرب و شتم برادر جانباز سید درویش حسینی در سالروز شهادت مولای مظلومان به وقوع پیوست دل هر صاحب غیرت و دردمندی بویژه ایثارگران را بدرد آورد.

این حادثه بخصوص برای ما جانبازان نخاعی که در طی این مدت با تمام وجود آلام وارده بر جسم رنجور برادرمان سید درویش حسینی را تا عمق جان لمس کرده‌ایم و با هر سوز و آه ایشان سوخته ‌ایم هرگز فراموش شدنی نیست و این نه به سبب زخم‌ها و ضربات وارده بر پیکر بی حس و حرکت ایشان است، چرا که هر جانباز سرافرازی با اقتداء به مولا و سرور جانبازان، قمر بنی هاشم (ع) در راه دفاع از مظلوم از قطعه قطعه شدن جسم مجروحش هم دریغ ندارد، بلکه به علت توجه دقیق به عمق فاجعه از نظر فرهنگی - اجتماعی در جامعه اسلامی است که در دیار پهلوانان در روز روشن و در انظار مردم کوچه و بازار در پیشگاه مردم مسلمان، فردی قطع نخاع و ناتوان از ایستادن بروی پای خود، آن هم کسی که در راه دفاع از عزت و صیانت این مرز و بوم دچار این ضایعه شده است کشان کشان به باد کتک گرفته می‌شود و مع الاسف نه هیچ دادرسی یافت میشود و نه هیچ غیرتی بجوش می‌آید. واسفاه ......؟

جناب آقای استاندار آنچه گذشت زنگ خطری است برای همه مسئولین به ویژه مسئولین فرهنگی، اجتماعی نظام که تا تتمه حرمت مدافعان مظلوم و ایثارگران سالهای خون و شهادت باقی است چاره‌ای اندیشده و از تکرار این گونه حوادث جلوگیری به عمل آید که فردا دیر است و ضمن نظارت دقیق بر کلیه عوامل انتظامی در همه نهادها در برخورد با مردم بویژه افراد مستضعف که صاحبان اصلی این انقلابند از به کارگیری افراد زورمند بی‌عاطفه و کم خرد جدا خوداری نمایند.

سخن دیگر آنکه ما بر آن نیستیم که از هر کلام و فعل ناحقی به صرف اینکه از جانب یک جانباز یا ایثارگر است دفاع کنیم، که مدافع هر کلام و فعل حقیم، بویژه اگر این فریاد حق از جانبازی دلسوخته باشد.

در خاتمه با توجه به استیصال و عذرخواهی عوامل حادثه و براساس آیه کریمه " یا ایها الذین آمنوا کتب علیکم القصاص .... فمن عفی له من اخیه فاتباع بالمعروف ... واداء الیه باحسان ذلک تخفیف من ربکم و رحمه" از بردار عزیز جانبازمان جناب آقای سید درویش حسینی تقاضا می‌شود به رسم بزرگی و بزرگواری و با محبت و رافت اسلامی از خطای نامبردگان گذشت نموده و عوامل مستضعف خاطی را از مجازات قانونی رهایی بخشند. باشد تا این افراد و امثال آنها متنبه شده و در برخورد با همه اقشار محترم جامعه شیوه احترام آمیز و رافت اسلامی را پیش گیرند.

                                    والسلام

دبیر انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان (جانا)

                                            حسن ابوطالبی   

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد گاموری شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ب.ظ

من هم یک جانباز ازاده 45درصد هستم که سال گذشت به دست توانمند نیروه انتظامی ماهشهر کتک خردم وافتخار میکنم که هم به دست بحثها کتک خردم وهم به دست نیرو های!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد