روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

دبیر کمیته ملی پارا المپیک را عزل کنید

نامه اعتراض آمیز جمعی از جانبازان 

 

خبرگزاری مهر: 

 

فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر در حالی حکم محرومیت 4 ساله ایران از حضور در مسابقات بین المللی را صادر کرد که یکی از مقامات ورزشی ایران در همان بازی ها به گردن ورزشکاری از اسرائیل مدال انداخته است و علیرغم اطلاع و اثبات این مسئله وی همچنان در سمت خود مشغول است!

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال اتفاق سؤال برانگیزی که در بازی های پاراالمپیک پکن افتاد که در آن دبیر کمیته ملی پارا المپیک ایران در مراسم توزیع مدال ها با ورزشکار اسرائیلی دست داده و به گردن او مدال انداخته است، جمعی از جانبازان نامه اعتراض آمیزی به علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارسال کردند.

متن این نامه بدین شرح است:

جناب آقای مهندس علی آبادی
معاون محترم رئیس جمهور و ریاست سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک

سلام علیکم، احتراما، همانگونه که مستحضرید، دبیر کل کمیته ملی پارا المپیک(...) که مطابق اساسنامه آن کمیته زیر مجموعه کمیته ملی المپیک می باشد در یک اقدام ... و وطن فروشانه، در جریان مسابقات تیراندازی بازی های پاراالمپیک 2008 پکن، با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس خوش و بش می کند و دست می دهد و در حالیکه کراوات قرمز رنگی را بر سینه خود آویخته است، مدال نقره به گردن ورزشکار اسرائیلی می آویزد و در مقابل پرچم این رژیم جعلی خبردار می ایستد!!!

 لذا اینجانبان به عنوان شهروندان جمهوری اسلامی ایران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، از آن برادر عزیز و عضو کابینه انقلابی و اصولگرای دولت نهم که حتما از همه بهتر از موضعگیری های شجاعانه و آزادیخواهانه ریاست محترم دولت، جناب آقای دکتر احمدی نژاد در قبال این رژیم جعلی و نژادپرست و خون ریز و مظهر تروریسم دولتی اسرائیل مطلعید( موضعگیری هایی که خوشبختانه موجبات تعالی و عزت هرچه بیشتر نظام و کشور را در عرصه های بین المللی به ویژه آزادیخواهان جهان را فراهم کرده است) انتظار داریم، دستور فرمایید ایشان را از سمت خود عزل نمایند.

باشد تا همه مرعوبان و خودفروختگان داخلی و اذناب خارجی آنها بدانند که قاطبه ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی بر روی اصول و آرمان های خود همچنان پای فشرده و به هیچ روی بر سر آنها معامله نمی کند و این جمله شهید مظلوم دکتر بهشتی را که فرمودند:" ما تا آخر ایستاده ایم" یکبار دیگر اثبات عملی کنیم.

ه گزارش مهر، پیش از این دبیر کمیته ملی پاراالمپیک در برابر اعتراض گسترده اعضای کاروان ایران در حالی دست به توجیه کار خود زده و گفته بود "من جایگاه جهانی دارم و باید به وظایف بین المللی ام عمل کنم" که تیم بسکتبال با ویلچر ایران که پیش بینی می کرد بعد از شکست مقابل آمریکا با تیم اسرائیل روبه رو می شود ، به دلیل تغییر ساعت حاضر نشد با آمریکا بازی کند و به همین دلیل ایران 4 سال از حضور در مسابقات بین المللی محروم شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ

باور کردنی نیست.سالها دروغ...تزویر..
باید رئیس وی را از پست برکنار کرد.

بهمن پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ

از اطلاع رسانی شما ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد