روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

عذر بدتر از گناه مسئولین کمیته پارالمپیک

اطلاعیه انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان در باره اقدام شرم آور دبیر کمیته ملی پارالمپیک

 

عذر بدتر از گناه  

 

اما در این مورد مسئولین کمیته پارالمپیک ایران نه تنها به اشتباه خود پی نبرده اند بلکه به آوردن عذر بدتر از گناه متوسل شده اند .

این بار این رفتار التقاطی ازسوی دبیر کمیته پارالمپیک ایران صادر شده که با شرکت در مراسم توزیع مدال شرکت نموده و بر گردن نفر دوم رشته تیراندازی از رژیم اشغالگرقدس با احترام مدال آویخته ، با او دست داده، برای او دست زده وبا احترام دربرابر پرچم ایستاده و . . .  

 

ما در ایران بودیم و از اخبار شنیدیم که تیم بسکتبال جانبازان و معلولین طی برنامه ای که طراحی شده بود از مقابله با تیم آمریکا خودداری کرد تا آنگونه که در جدول پیش بینی شده بود با تیم رژیم اشغالگر قدس روبرو نشود ، ما در ایران بخود بالیدیم و  .....  اما هرچه پیش می رود ابعاد گوناگونی از این رویداد آشکار می شود،که نه قابل توجیه ونه قابل تحمل است . درخصوص اصل گزینه عدم رویارویی تیم اعزامی با آمریکا شبهات زیر وجود دارد :

1- از سوی ریاست فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر 5 روز پیش ازتاریخ مسابقه احتمال تغییر زمان این بازی ابلاغ شده بوده است  

2- از سوی سخنگوی تیم آمریکا اعلام شده بوده است که : (( ما با پیشنهاد تغییرزمان در بازی بر اساس نظر تیم ایران موافقیم ولی از سوی ایران هیچگونه پاسخی دریافت نکرده ایم ))

در هر صورت اگر بپذیریم که این تصمیم در چهارچوب ارزشهای مقدس نظام اسلامی اتخاذ شده و اعضاء تیم بسکتبال جانبازان و معلولین که زحمات زیادی کشیده تا با امید پیروزی در چنین صحنه بزرگ ورزشی شرکت نمایند، با این وجود بدلیل اعتقادی بودن این تصمیم محرومیت 5 ساله و جریمه 5000  دلاری را به جان بپذیرند .

لکن دربخش دیگری از این صحنه و در رشته ای دیگر از ورزشها اتفاق دیگری در حال وقوع بوده است که نه باور آن در اذهان می گنجد و نه اعضاء تیم بسکتبال را بر صبر خود باقی می دارد .

در طول تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی هر از گاهی مدیری از مدیران مرتکب بیان و یا رفتارهای التقاط آمیزی می گردد، لکن آنها که از مقداری عقل برخوردارند سریعاً پس از پی بردن به اشتباه خود توبه کرده و از انحراف باز می گردند، اما در این مورد مسئولین کمیته پارالمپیک ایران نه تنها به اشتباه خود پی نبرده اند بلکه به آوردن عذر بدتر از گناه متوسل شده اند .

این بار این رفتار التقاطی ازسوی دبیر کمیته پارالمپیک ایران صادر شده که با شرکت در مراسم توزیع مدال شرکت نموده و بر گردن نفر دوم رشته تیراندازی از رژیم اشغالگرقدس با احترام مدال آویخته ، با او دست داده، برای او دست زده وبا احترام دربرابر پرچم ایستاده و . . .  

این عمل این دبیر آثار و تبعاتی داشته است که در قالب سوالات زیر بایستی پاسخ داده شود :  

1- این آقای دبیر پس از اعتراض اعضای کاروان به این اقدام گفته است : (( من در مسابقات رسمی چون جایگاه جهانی دارم ، دیگر یک فرد ایرانی محسوب نمی شوم !؟

این سئوال مطرح است که این آقای دبیر آیا دبیر کمیته پارالمپیک ایران نیستند و با پا نهادن بر گرده ضعیف و نحیف جانبازان و معلولین به این جایگاه نرسیده اند

2- ظاهراً این آقای دبیر پس از محرومیت تیم بسکتبال غیرتش بجوش آمده و قصد دفاع از منافع ایران را داشته که به او گفته اند : تو نمی توانی درباره ایران حرف بزنی می توانید بروید از ایران نامه بزنید!؟ پس معلوم می شود که ایشان جایگاه جهانی هم ندارند !

3- بنابر اطلاع بدست آمده ورزشکار رژیم اشغالگر از جنایتکاران جنگی و قطع عضو بوده است .این اقدام آیا انداختن مدال برگردن ورزشکار بوده است و یا جنایتکارجنگی.

4- آیا لژیونرهای تیم بسکتبال نمی توانستند جایگاه بین المللی خود را حفظ کنند. البته که می توانستند،لکن غیرت اسلامی ایرانی آنان مانع این اقدام گردیده.

5- با توجه به اینکه بارها مقام معظم رهبری فرموده اند که صحنه های ورزشی ، میادین صدور انقلاب است ، آیا این آقای دبیر قصد داشته است با کراوات قرمز انقلاب را صادر نماید !؟

                                                      

                                

                                        

 

                                                                     والسلام

                                                  انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان (جانا)

 

 مهرنیوز: 

 ورزشکار اسرائیلی جنایتکار جنگی ‌است / تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:23 ب.ظ

ممنونم

بهمن پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ

آیا برای این خبر لینک هم گذاشته اید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد