روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

در تصمیم گیری در باره ما با ما مشورت کنید

با امضای طوماری از سوی جمعی از ایثارگران خطاب به نمایندگان مجلس: 

 

در تصمیم گیری در باره ما با ما مشورت کنید 

 

 

این ایثارگران با اشاره به برخی طرح ها و لوایح مورد بررسی یا تصویب شده مثل طرح جامع  خدمات رسانی به ایثارگران ، بر لزوم بهره گیری از نظرات مشورتی جامعۀ ایثارگران در موضوعات مربوط به آنان تأکید کرده اند.

این گروه از ایثارگران تصریح کرده اند که باید بجز نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی سایر عزیزانی که ضرورت دارد در جریان بررسی طرح دخالت داده شوند تا بتوانند در کمیسیون مربوطه حاضر شوند.
ایثارگران در این طومار  بطور مشخص درخواست کرده اند که ترتیبی اتخاذ  شود تا اشخاص صاحب نظر و پیگیر اعتراضات ایثارگران ، در جلسات کمیسیون های مربوطه به هنگام بررسی طرح ها و لوایح رسماً اجازۀ حضور داشته باشند.
گفتنی است در مخالفت با لایحۀ جامع خدمات رسانی به یثارگران در مراحل مختلف اعتراضات گسترده ای از سوی آنان صورت گرفت که علت اصلی این اعتراض ها عدم استفاده از نظرات ایثارگران عنوان شده است. 
نظرات 5 + ارسال نظر
سید احمدی شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 ب.ظ

با تشکراز عنایت شما به نمادهای عینی ارزشای انقلاب اسلامی پیشنهاد می شود اصل طومار عزیزان شاهدوجانبازوآزاده را بانیت شادی ارواح امام وشهدا وخاطر خانوادههای معظم شاهدوایثارگر وروشن وآشکار شدن تکلیف ومطلب برای همه به نمایش بگذارید ضمنآ شخصآ مدعی هستم بجزمصوبه استردادو موضع گیری 20/11/1386مجمع محترم تشخیص مصلحت نظام که بادفاع حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی از شان ایثارگران انجام گرفت کلیه اقداماتی که باارائه لایحه جامع خدمات رسان به ایثارگران تاکنون توسط دولت ومجلس وحتی بعض کوته نظران فریب خورده یاجاه طلب صورت گرفته خواسته یا نا خواسته در جهت تضییع حق ودشمن شاد کن بوده است بقول شاعر از بیگانه ننالیم که هرچه کردباما اشنا کرد .

احمدی یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ب.ظ


نامه خانواده‌های شاهد و جانباز و آزاده به رئیس ونمایندگان مجلس
جناب آقای دکتر علی لاریجانی؛ با امید به عنایت جنابعالی و توجه هیات‌رئیسه و نمایندگان محترم تقدیم می‌گردد. با عنایت به مصوبه 20/11/86 مجمع محترم تشخیص مصلحت نظام که در توجه به اعتراضات ایثارگران نسبت به جریان تصویب و مفاد لایحه جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران که به‌منظور تامین نظر و رفع ایرادات و بازنگری در آن صورت گرفت و با توجه به مقدمه توجیهی که در ارائه طرح‌های مرتبط با آن در مجالس دوره هفتم و هشتم به آن اذعان شده است که در راستای تامین نظر مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌باشد، توجه به این مطلب لازم است که طبق قانون طرح‌ها و لوایح باید دارای مقدمه توجیهی و در حدود و جهت آن باشد که البته مقدمه توجیهی نیز باید مبتنی بر مجوز و مبانی سیاست‌های کلی نظام، برنامه‌های پنج‌ساله، قانون اساسی یا مثل این مورد مصوبه مجمع باشد. ولی در طرحی که با شماره چ 443 ث 240 ارائه شده در مواردی تضییع کننده حق یا برخی امتیازات مصرح در قوانین موضوعه بوده و خلاف مفاد مقدمه توجیهی و مصوبه مجمع تشخیص و عنوان طرح است. علیهذا مور تایید ایثارگران معترض به لایحه و تامین‌کننده نظر ایشان نمی‌باشد و علاوه بر آنکه مشکلی را حل نمی‌کند معضلی دیگر به آن می‌افزاید که اگر مقصود و مراد این نباشد بهتر است به اتخاذ راهکاری صحیح و بی‌شائبه برای نیل به مقصود در جهت حفظ و تکریم ارزش‌های عینی انقلاب اسلامی توجه شود، و آن صورت نمی‌گیرد مگر در اجرای ضوابط، مشخصا تصریح شود به‌جز نمایندگان محترم مردم در مجلس، سایر عزیزانی که باید در جریان بررسی طرح دخالت داده شوند تا بتواند در کمیسیون حاضر و در صورت نیاز پیشنهاد و نظر دهند، ایثارگران معترض به مصوبه 5/6/85 می‌باشند، و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با موضوع طرح در موقعیت ایشان قرار نمی‌گیرند و فقط حق دفاع و توافق به نمایندگی از دستگاه متبوعشان را دارند.
با توجه به مقدمه و استدلال و توضیحی که عرض شد لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید اشخاص صاحب‌نظر و پیگیر اعتراضات ایثارگران در جلسات آن کمیسیون به هنگام بررسی طرح رسما دعوت شوند و از حضور آنان ممانعت نشود تا بلکه کارها اصلاح شود. ان‌شاءالله.

نقل از ستون سلام اشنا صفحه11روزنامه اعتمادملی 6/11/1387

فرامرز ثانی یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ

اری راه را میشود با این ستاره های خاکی پیدا کرد
.اکنون که 18 سال است از جنگ می گذرد مسئولین تا به حال به فکر جانبازان زیر 25 درصد که بدون توقع در حال دق مرگ شدن هستند بودند؟
انهائی که حافظان و از گذشتگان جنگ وانقلاب بودند. کی میخواهید بدانید که بارور کردن درخت تنومند انقلاب به عهده همین قشر از ایثارگران بود .
چرا ما قوانینی مثل کشور الجزایر نداشته باشیم که همه دارای حقوق قانونی باشند وبه جای اداره بنیاد شهید امور ایثارگران وزارت ایثارگران داشته باشیم . ایا روزی میشود ما هم به خانواده هایم بگوئیم که دولت هم از حمایت میکند و ما هم سهمی از جنگ و انقلاب داریم .؟
نبود تسهیلات امکاناتی اعم از حقوق قانونی و رفاهی و عمومی بعضی از جانبازان را به طرف اعتیاد سوق داده است.
چرا مسئولین به وعده ای که در سفر استانی ریاست جمهوری در ایلام مبنی بر ایجاد حقوق بر این قشر ایثارگران تصویب کردن عمل نمی کنند ومسئولین رده با لا نیزمیفرمایند بار مالی دارد مگر بار این جنگ بر دوش این عزیزان نبود ؟
چرا فرمایش امام را به باد فراموشی سپردید که فرمودن نگذارید این پیشکسوتان جنگ در گیر دار زندگی بمانند.؟
چرا از رزمندگان وجانبازان زیر 25 درصد که دیروزفاتحان جنگ بودند امروز شده اند فراموش شده و یادی از این عزیزان نمی شود و اسمی هم روی این عزیزان گذاشتید بنام رزمندگان و جانبازان{معسر} ندار واقعا .......................

احمدی پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ق.ظ

عزیزان وامیدهای انقلاب اسلامی ایثار کنید خائنان را که منافقانه باشما برخورد کردند هم چون صدام که امام احتمال بخشش را داد با یک چوب برانید قبل از انکه چوبی بخورید که صدای حلال حلال کردنتان را عرشیان بشنوند.

واحد ۱۰۶ لشگر امام حسین ع شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ق.ظ http://www.vahed106.blogfa.com

با سلام
خبردارشدیم جانباز شیمیایی مهندس سیدمهران حریرچیان پنج شنبه به شهادت رسیده و امروز جمعه در گلستان شهدای اصفهان تشیع و به خاک سپرده شدند شهادت این جانباز را به امام زمان (عج) و رهبر معظم و خانواده محترم شهدا تبریک و تسلیت می گوییم.
شهیدان می روند نوبت به نوبت خوش آن روزی که نوبت بر من آید
در باغ شهادت را نبندید به ما بیچارگان زآن سو نخندید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد