روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

خدمات ویژه پلیس با گواهینامه جانبازی ارائه می شود


بگزارش فاش نیوز


رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد جانبازان با دریافت گواهینامه ویژه جانبازی می تواننداز خدمات ویژه پلیس بهره مندگردند.
سرهنگ حسن جهانگیری صبح امروز به خبرنگاران گفت جانبازان با فداکاری در ایام جنگ و دفاع مقدس مشکلات
جامعه را برطرف کردند  حال ما نیز باید مشکلات و مسائلی را که این قشر در بحث رانندگی و مشکلات ترافیکی دارند برطرف کنیم.
وی ادامه داد برهمین اساس با تدابیر اندیشیده شده گواهینامه ویژه جانبازان در دهه فجر افتتاح شده و به جانبازان بالای 70 درصد واگذار می شود.
جهانگیری خاطرنشان کرد دارندگان این گواهینامه از خدماتی شامل ورود به محدوده طرح ترافیک، استفاده از پارکینگ های ویژه و دریافت خدمات رایگان از سوی ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی در صورت بروز مشکلات احتمالی هستند.
وی اظهار داشت بر روی این گواهینامه ها آرم جانبازان طراحی شده تا این افراد بتوانند علاوه بر دریافت خدمات از طریق دارا بودن پلاک ویژه جانبازان، از این طریق نیز از خدمات برخوردار می شوند.
رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی افزود این جانبازان می توانند با مراجعه به مرکز امور ایثارگران پلیس راهنمایی و رانندگی واقع در شهرک آزمایش و یا مراکز پلیس راهنمایی و رانندگی استان ها با اخذ معرفی نامه از این مراکز و با در دست داشتن کارت جانبازی و گواهینامه اقدام به تعویض گواهینامه های خود کنند.
گفتنی است "محمود غیاثی"مسئول امورایثارگران نیروی انتظامی پیش از این اعلام کرده بود  جانبازان دارای معلولیت های حرکتی بهتر است به راهنمائی ورانندگی شعبه میدان آزادی مراجعه کنند چرا که این مرکزموانع فیزیکی ندارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
سید محمد عقیلی چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام علیکم
در خصوص خدمات ویژه به جانبازان عرض میکنم به خدا قسم امثال بنده هم که درصد جانباری کمتری از حد مورد نظر آقایان داریم نیاز به مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک داریم ولی انگار امثال بنده به حساب نمی اییم ـ به هر چی که شما به آن اعتقاد دارید طلبکار نیستیم ولی حقمون این نیست که اقای پلیس با کمال بی انصافی و بدون توجه به مشکلات روز مره (خودمو میگم آخه منم آدمم) کارت شناسایی جانبازی بنده رو بگیره وبا حالت تمسخر بگه جایی روی ان ننوشته شما میتونید وارد طرح زوج وفرد بشید و ... جریمه ۱۳۰۰۰ تومانی رو با ولع و...به بنده بده وتوجهی به حرفهای حقیر نداشته باشه . اگر قراره تسهیلاتی از این دست داده بشه ترا خدا بفرمایید گوشه چشمی هم به امثال بنده بفرمایند و یا توی بوق وکرنا نکنند که به جانبازان تسهیلات از طرف پلیس داده میشه و ذکر کنند به ۷۰ ٪ به بالا( که بندگان خدا حدود ۸۰۰۰ نفرند وروز به روز هم از تعداد شان کم میشه وراحت میشند) چنین و چنان... . بنده حقیر ۴۰٪ جانباز و۹۹ ماه اسیر بودم که ای کاش خدا لطفی بفرماید و منو هم آسمونی کنه!
اللهم عجل لولیک الفرج / آمین

علی یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ

واژه به جانبازان ۷۰ در صد به بالا یعنی خود آنهم در بر نمی گیرد .
بد نیست آمار بدهند که در شهر تهران ما چند نفر جانباز ۷۰ در صد به بالا داریم و بگویند به طور اتفاقی در هر ساعت از روز چند نفر از عزیران از محدوده طرح گذر می کنند .
باید نیروی انتظامی شهامت این را داشته باشد بگوید دیگر تسهیلاتی برای جانبازان قائل نیست و الا این که گواهینامه و پلاک جانبازی میدهیم و فرش قرمز تو خیابون جلوشون پهن می کنیم از این خبرها نیست .
این عزیزان هم خوبه زیر بار این قضایا نروند و به همان گرفتن آرم طرح ترافیک کفایت کنند و الا صد برابر باید تاوان پس بدهند و هفته و شنبه بوق که ما مشکل جانبازان را حل کردیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد