روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

خودسوزی یک جانباز در مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران


بگزارش سایت عصر ایران:


در حالی که پس از خودسوزی فردی در مقابل مجلس شورای اسلامی ، همه توجهات و اخبار معطوف این ماجراست، خبرنگار عصرایران از خودسوزی یک جانباز در بنیادشهید و امور ایثارگران مطلع شد.

به گزارش خبرنگار عصرایران‏‏‏ حجت الله فرزاد جانباز شیمیایی و از اهالی خرم آباد است که در بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم آباد دارای پرونده جانبازی و ایثارگری بوده است.

وی چند روز قبل زمانی که برای پیگیری مشکلات خود به همراه همسرش به سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران مراجعه کرده بود ، در مقابل این سازمان با بنزین خود را به آتش کشید و متعاقب آن به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شد .
به گزارش خبرنگار عصر ایران ، ریه ها و کلیه های این جانباز که بر اثر عوارض شیمیایی ، دچار آسیب بود ، در این خودسوزی از کار افتاد و در نهایت به دلیل شدت سوختگی درگذشت.
مراسم تشییع او در زادگاهش خرم آباد و در میان حزن واندوه مردم برگزار شد و در قطعه شهدای خرم آباد دفن شد.

این در حالی است که در چند روز اخیر همه نگاه ها در تهران متوجه خودسوزی فردی در مقابل مجلس بود و خبر خود سوزی این جانباز دوران دفاع مقدس در رسانه ها منعکس نشد.

مرحوم فرزاد کارمند سازمان آب و فاضلاب لرستان و رئیس شورای حل اختلاف شماره ١٤ شهید مطهری خرم آباد بوده است.

یادآور می شود پس از ماجرای خودسوزی در مقابل مجلس ، برخی نمایندگان با تکذیب جانباز بودن وی ، مدعی شدند که آن فرد ، معتاد نیز بوده است و البته بازپرس پرونده نیز در مقابل ، اعتیاد وی را تکذیب کرد.
حال منتظر توضیحات مسوولان درباره خودسوزی این جانباز که دارای پرونده جانبازی نیز هست ، می مانیم.

در همین حال یک مسوول در بنیاد شهید در گفتگو با عصرایران با تاکید موکد بر جانباز بودن مرحوم فرزاد یادآور شد: قبل از هرگونه واکنشی به این خبر اعلام می کنیم که آن مرحوم سابقه اعتیاد به هیچ نوع مواد مخدری نداشته است!


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد مهدی پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ب.ظ http://sobhe14.blogfa.com

با سلام
اینجانب محمد مهدی سامع جانباز قطع نخاع از گردن جنگ تحمیلی در ارتباط با ادعای ترمیم نخاع در سه سال قبل مطلب نوشته ام در صورت تمایل مطالعه نمایید نظر دهید یا در وبلاگ خود درج نمایید.
در صورت تمایل آدرس منو لینک کنید.

محمد مهدی جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ب.ظ http://sobhe14.blogfa.com

سلام
متاسفم هنگامی که جان یک انسان در میان است طرح مسئله جانباز یا غیر جانباز بودن وی نیز یک فاجعه است. در هر حال از بندگان خدا و شهروند این کشور است
آی انسان های در ساحل نشسته ، شاد و خندان
یک نفر در آب دارد می سپارد جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد