روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

میلاد رسول مهربانی و صادق آل محمد مبارکباد

میلاد فخر عالم امکان و رئیس مکتب جعفری صادق آل محمد


مبارکباد




امروز صفا با دل و جان همراه است


هنگام طلوع آفتاب و ماه است


هم جشن ولادت امام صادق (ع)


هم عید محمد بن عبدالله است.



نظرات 4 + ارسال نظر
بهرام علیزاده یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.bahram110ali.blogfa.com

سلام باآرزوی موفقیت وتبریک این روزخجسته.من جانبازبازنشسته بانک مرکزی درموقع اشتغال درس خواندم ازپنجم ابتدائی تاکارشناسی حقوق.موقع بازنشسته شدن ۱۴میلیون تومان بابت مرخصی تحصیلی ازمن خواستن (من ۴سال زودتربازنشسته شدم)داستان مفصلی است غم ما الان ماهی ۲۴۰هزارتومان ازحقوقم کسرمی شود.شماکه درگیرمسائل جانبازان هستید می توانیدکمکم نمائید؟ممنون هستم یاری بفرمائید.موفق باشید سایت خوبی دارید.فقط تبلیغ کم داریدباوجودهزاران ایثارگرمی شودسایت راخیلی پربینده ترنمود.من درخدمت هستم کاری بود البته من اصلاح طلبم اما درمشترکات می توانیم همکاری خوبی داشته باشیم.به وبلاگ ماهم سری بزنیدمفتخرم می کنید.خدانگهدارهمه شماویاوران ایثارگران .درضمن ۳۵٪هستم

محمدوعلی دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ق.ظ http://sokhteh.blogfa.com

سلام می دونم شما هم جانباز هستید.یه سوال ماها تا حالا تونستیم حق شماه وشهیدان روبدیم؟واسه خودمون متاسفم

محمد مهدی دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ http://sobhe14.blogfa.com

دوستان ابثارگرمن

ناصر دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ب.ظ

خیلی مخلصیم جانباز!!!!تو سال جدید موفق باشی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد