روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

خودروسازان خارجی دربه‌در دنبال جانبازان ایرانی

بگزارش فاش نیوز


شرکت های بزرگ خودروسازی جهان رقابت شدیدی را برای استفاده از معافیت های گمرکی واردات خودروی جانیازان آغاز کرده اند.
در پی مصوبات اخیر هیأت دولت برای بهره مندی جانبازان از معافیت گمرکی واردات خودرو ، اخیراً نمایندگی های انحصاری شرکت های معتبر خودروساز خارجی در کشورمان طی مکاتباتی از مسئولان و نهادهای ایثارگری خواسته اند جانبازان را برای خرید محصولات شرکت های متبوع شان ترغیب نمایند. نمایندگی های مذکور در مکاتبات خود اعلام کرده اند حاضرند علاوه بر معافیت گمرکی متعلقه ، تخفیف های ویژه ای نیز در خصوص قیمت خودروهای تولیدی خود به جانبازان کشورمان بدهند.
گزارش های رسیده از دستگاه های دولتی و عمومی حاکی است ، تقریباً تمامی نهاد ها ، وزارتخانه ها و سازمان های دولتی دعوت نامه های نمایندگی های انحصاری شرکت های خودروسازی جهان که همگی متضمن تشویق و ترغیب جانبازان برای خرید محصولات این شرکت هاست را دریافت کرده اند.
شرکت های خودروسازی خارجی در این رقابت شدید برای جلب جانبازان واجد شرایط  استفاده از معافیت گمرکی ، رقم های مختلفی را برای تخفیف های ویژه اعلام کرده اند که حداقل آن 5 درصد قیمت تمام شده است.
پیش بینی می شود با توجه به وضعیت رکود حاکم بر فعالیت های اقتصادی دنیا ، طی روزهای آینده رقابت شرکت های خارجی برای به دست گرفتن بازار جدید ایجاد شده ایران (جانبازان مشمول معافیت گمرکی) بیش از پیش تشدید خواهد شد و هر یک از این شرکت ها برای عقب نماندن از رقابت ، امتیازات و تخفیف های بالاتری را اعلام خواهد کرد.


نظرات 5 + ارسال نظر
دوستدار جانبازان پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام آیا این طرح عملی شده یا خیر؟ یعنی آیا کسی تا حالا ماشین خارجی را با این طرح بدون عوارض گمرکی وارد کرده است یا خیر؟ممنون شما میشم اگر در همین کامنت پاسخ بدهی

سلام دوست عزیز
این خبر فعلا در حد خبر است انشاالله گروه پیگیری امور جانبازان نخاعی خبر را پیگیری خواهد کرد
این گروه تلاش های بسیاری در زمینه انجام داده است قبلا با چند نمایندگی خودروهای خارجی صحبت کرده بود ولی جواب مثبتی نکرفته ولی باز هم پیگیر است
بنیاد نیز با ایران خودرو وارد مذاکره اولیه شده ظاهرا این شرکت پذیرفته در قبال دریافت امتیاز واردات قطعات خودرو خودرو ایرانی به جانبازان بدهد مذاکره در حد اولیه است.
تا حالا ظاهرا دو سه تا جانباز خودرو وارد کرده اند برای استفاده شخصی

روش وارد کردن و قیمت خودروها در سمت راست این وبلاگ در زیر عنوان روزانه درج شده است

مهران افضلان پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ

ما جانبازان که امکان واردات انفرادی خودرو با این همه دردسرها را نداریم .لطفا مسئولین محترم از طریق نمایندگیها هماهنگی لازم را برای واردات و واگذاری خودرو انجام دهند.

علی جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام میخواستم ببرسم چه طور میشه برای خرید این خودروها اسم نویسی کرد؟

حامی شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ

با عرض سلام و احترام
به نظر شما به هیچ عنوان امکان فروش این خودروهای وارد شده توسط جانبازان فبل از اتمام مهلت پنج ساله وجود ندارد ؟
با تشکر فراوان

تا آنجا که در جریان هستم نه حتی فروش وکالتی بخاطر مخاطرات احتمالی که برای خریدار خواهد داشت مورد استقبال قرار نخواهد گرفت

همسر جانباز سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:12 ب.ظ

گمان نمی کنم خودروسازان خارجی دنبال جانبازان باشند. .. بیشتر خودروسازان داخلی هستند که به دنبال تقدس بخشیدن به خون ریخته شده آنها در دفاع مقدس هستند... اصلاً مسئله همین خون ریخته شده است که همه به دنبالش هستند...!!!
داخلی و خارجی هم ندارد .... حالا هر کسی یک جوری تقدس می بخشد.... یکی به گوشت سگ آب مقدس می زند میگه این استیک گاوه !! یکی هم همون گوشت سگ هم خودش میخورد و هم به خورد بقیه برای رفع گرسنگی بقیه میده....
( خدا خیرش بده!)
اصلاً این حرفها رو ول کن خدا خیر بده ایران خودرو رو که همه کشور رو تطهیر میکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد