روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

سروهای روان

برگرفته از وبلاگ هبوط


... امروز یاد مقاله ای که سالها قبل آقای کساییان در کیهان نوشته بود افتادم، من و چند تن از رفقا رفته بودیم آنجا برای کاری، ایشان را دیدیم و کمی درد دل کردیم، و نتیجه اش شد:

دیدار در باران با چند سرو روان:

شاید یک روز آن مقاله را پیدا کنم و روی وب بگذارم،


.....  امروز در پارک شهر چهار تن از بچه های گل روزگار سپیدی و زیبایی را دیدم، دو تن از آنها با چشمانی اشک آلود از زهر شیمیایی دشمن،با سینه هایی سوخته،  دیگری با دو پا و انگشتانی قطع شده و آن دیگری با سالها اسارت ،


راستش خیلی خجالت کشیدم .......! بیشترین آثار زخمهای تن آنها، بر اثر بی مهری بود...... تاب نمی آورم.


نظرات 2 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ

عالی بود دلاور.

قاصدک جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ http://m-shaker.blogsky.com

سلام علی آقا ..
آقا اگه دوست داشتی قاصدک آدینه ها را لینک کن...
چون من دیگه چند وقتیه مقام امام زمان را اجل از این میدونم که خدای ناکرده از اسم ایشان به نفع مطالبم بهره برداری !! کنم لذا یک وبلاگ مختص دل نوشته های آدینه ام درست کردم...فکرکردم میدونید که تا بحال نگفتم..
اگه موافقت کردی اعلام کن..شما که نمیآی اونطرفها..شاید به این دلیل یک نظر و رد پایی ازتون تو قاصدک بیادگار موند برای روز مبادا.!!
آدرس قاصدک آدینه ها:http://shaker1344.blogfa.com/
ممنون...یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد