روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

به چه کسی رای می دهید و چرا؟

به چه کسی رای می دهید و چرا؟

جانباز 70% داود حیدری:

من به دکتر محمود احمدی نژاد رای میدهم. یکی از دلایل اصلی آن معرفی ایشان توسط مقام معطم رهبری در دیدار با دانشجویان علم و صنعت در تاریخ ۲۴/۰۹/۸۷میباشد. ایشان میفرمایند«رییس جمهور انقلابی٬ متعهد٬ کارآمد٬فعال و شجاع کنونی(دکتر احمدی نژاد) از نمونه های بزرگ تربیت نیروهای برجسته در دانشگاه علم و صنعت به شمار میروند» به نظر شما« آقا» صریح تر از این میتوانند کسی را معرفی کنند؟ آیا این صفتها را در مورد دولتهای محترم قبلی هم بکار برده اند؟ بقیه دلایل را هم انشاالله در فرصتهای آتی عرض میکنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
قاصدک جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ

بازم سلام...
حاج داود..
من به سئوالات آقا مهدی جواب دادم ..ولی رهبری اصولا از تمام روسای جمهور در حین ریاست حمایت کرده ولی در طول انتخابات نه...
توجه تون را جلب میکنم به سخنان معظم له در کردستان که فرمودند از آنجا که تمامی کاندیداها از زیر ذره بین شورای نگهبان عبور کردند پس تمامی آنها صالحند(نقل به مضمون)
خواهش میکنم از رهبری هزینه نفرمایید..ببخشدهااا..
.یاعلی مدد

داود حیدری شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام خدمت دوست عزیزم جناب شاکری
من هیچگاه به خودم اجازه نمیدهم از مقام معظم رهبری هزینه کنم. لیکن در پاسخ به چرای سوال عرض کردم یکی از دلایل رای دادنم به جناب دکتر احمدی نژاد فرمایشات مقام معظم رهبری است. و این برای من حجتی بزرگ است. ضمنا اگر این کاندیداها از طرف شورای محترم نگهبان تایید شده اند که شده اند پس چرا آقایان وقتی طرفدارانشان شعار «مرگ بر این دولت مردم فریب» میدهند سکوت میکنند . باور ندارید خودتان گوش کنید.
http://mowj.ir/ShowNews.php?6562

حقیقت جو جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ق.ظ http://iseekthetruth.blogfa.com

من هم به دکتر احمدی نژاد رای می دهم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد