روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

به چه کسی رای می دهید چرا

جانباز ۷۰ ٪ مهدی اسلامی پناه 

 

حتما به آقای دکتر احمدی نژاد رای خواهم داد.
زیرا :
۱ ایشان در مدار ولایت و انقلاب اسلامی با اندیشه های حضرت امام (ره)حرکت میکند.
۲ - مدیریت ایشان در ۴ سال گذشته و حرکت به جلوی ایشان بسیار خوب و در شان نظام بوده
۳ - بحرانهاو مشگلات عدیده  را در مواقع ضروری بخوبی مدیریت کرده .
۴ صفاتی که مقام معظم رهبری برای یک رییس جمهور خوب بر شمردند را داراست .   

 

نظرات 2 + ارسال نظر
**قاصدک ِ تنها** شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ

یک تن و این همه *خوبان*! چه کنم؟!!
سلام..علی آقا این آنتی فلودینگ نظرات را غیر فعال کن الطفاْ.!!
چون نمیشه بیشتر از یکبار نظر داد و اینطور که معلومه من باید به خیلی ها بابت رای دادنم به مهندس موسوی پاسخ گو باشم!
..........
آقای داود خان حیدری! سلام..میدونی که خیلی دوستت دارم
ولی میشه بگی همونطورکه قبلا هم گفتم چرا خدا فقط ما ایرانیها را جهت آرای مون مواخذه میکنه؟؟
جسارتا من به آقای تهرانی ارادتی داشتم بی نهایت..ولی وقتی که دیدم ایشون هم فرمودند بگذاریدخاتمی به عرصه انتخابات بیاد تا رسواشون کنیم تموم ارادتم تبدیل به افسوس شد..یاد دوران انتخابات زمان خاتمی و ناطق نوری افتادم که مداح معروفی ظهر عاشورا رو به عزادارن حسینی فرمودند که من بابت این اشکهایی که از عزادارن حسینی گرفتم نمیگذرم اگه کسی به خاتمی رای بده!!!
جسارت منو میدونم که میبخشید.چون خدا محور هستید و
بخشش کاری ست خدایی و جسارت و خطا پیشه بندگان..
ممنون میشم بنده را به مناظره نکشید.قبلا هم گفتم که من فکر میکردم دموکراسی یعنی اینکه میتونی به هرکی بخواهی رای بدی...حالا که لغات هم مثل خیلی از امور ما معنا و ترجمانشون بستگی به اوضاع روز داره...باید به روز بشم!!
پس تا اون روز...یاعلی مدد

قاسم خیراندیش جانباز ۴۰٪ شیمیایی دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ق.ظ

باسلام خدمتتان عرض شود که من در انتخابات قبلی نیز قصد رای دادن را نداشتم ولی به دلیل خوش باوری ام اشتباه کردم وبه اقای احمدی نژاد رای دادم چون فکر میکردم ایشان میتواند جانشین خوبی برای شهید رجایی باشد که متاسفانه نشد واینک قصد رای دادن به هیچ یک از کاندیداهای مزبور را ندارم چون هر کدام که بیایند کاری برای قشر مستضعف وناچار جامعه به خصوص جانبازانی که زیر ۵۰٪ میباشند نمی کنند ونمی دانند که ما با چه مشکلاتی دست وپنجه نرم میکنیم اینقدر در زندگی خانواده هایمان در فشار قرار دارند که فرزندانمان همیشه معترضند وبه چیزهایی که ما اعتقاد داریم اهمیتی نمیدهند ومن از این مسئله رنج میبرم به همین دلیل علاقه ای به شرکت در انتخابات ندارم. به امید ظهور هرچه زودتر امام زمانمان ولی عصر (عج).

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد