روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

اصل کار اشتباه بود

فاش نیوز: 

 

لغو مصوبۀ دولت مبنی بر تعمیم معافیت معافیت واردات خودرو برای جانبازان 70 درصد به بالا به جانبازان زیر 70 درصد بازتاب های بسیار منفی در میان جانبازان یافته است.
با اینکه خبر این مصوبه هنوز به بسیاری از نقاط دور از مرکز هم نرسیده است ولی پس از حدود دو ماه در تاریخ 20/2/88 این مصوبه لغو گردید.
زمانی که قانون مذکور مصوب شد همان موقع طی یادداشتی غیر منطقی بودن و عواقب احتمالی اجرایی شدن آن را هم برای جانبازان و هم برای صنعت کشور متذکر شدیم.همچنین یادآور شدیم که این مصوبه به مثابه هدیۀ بلاعوضی به شرکت های خودروسازی در حال ورشکستگی غربی است.
بعدها با خبر شدیم ظاهراً رئیس محترم جمهوری از آنجا که برای ایثارگران احترام خاصی قائلند در یکی از سفرهای استانی وقتی با درخواست تعدادی از جانبازان مبنی بر تعمیم این مصوبه به کلیۀ جانبازان بالای 25 درصد مواجه می شود به بنیاد شهید دستور می دهد امکان این مسئله را بررسی کرده و به دولت پیشنهاد نماید اما چگونگی روند تصویب این قانون در دولت بر ما پوشیده است. به هر حال باید اذعان کرد همانقدر که تصویب این قانون اشتباه بوده لغو آن کار درستی بوده است و در این هیچ شکی نیست.کسانی که نسبت به لغو این مصوبه معترضند یا از ابعاد کار اطلاع کافی ندارند و یا مصالح خود و کشور را به قدر کافی در نظر نمی گیرند.
اما این پایان سخن نیست. می توان بعد از این طوری عمل کرد که هم برای دولت و صنعت کشور مشکلی پیش نیاید و هم رضایت جانبازانی که از این اقدام مکدّر شده اند و این قضیه برایشان حکایت «آش نخورده و دهان سوخته» دارد تأمین گردد.
همانطور که عده ای از برادران جانباز پیشنهاد کرده اند دولت محترم می تواند با اصلاح این مصوبه ، این امتیاز یا مشابه آن را دربارۀ خودروهای داخلی اجرا کند.
در اینجا لازم است یادآوری کنیم اکثر جانبازان هم که با ما نیز در تماس هستند ، خود راضی به وارد شدن لطمه یه صنایع داخلی نیستند و سزاوار نمی دانند که ارز این کشور نصیب شرکت های خودرو سازدر حال ورشکستگی خارجی شود.این احساس حتی در میان جانبازان عزیز بالای 70 درصد هم به شدت وجود دارد و آنان نیز معتقدند اگر ترتیبی اتخاذ شود که در داخل این امکان برایشان فراهم شود بهتر است.چرا که نمی خواهند سود این اقدام دولت که با نیت خیر همراه بوده است به جیب دلال ها برود. ما اطلاع دقیق داریم که دلال های زیادی دست بکار سودجویی از این مسئله در مناطق دور افتاده بوده اند. 

نظرات 4 + ارسال نظر
سید دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ

یادم هست در جائی خواندم که پیامبر (ص) فرمودند ظالم یاخود زنا زاده است یا از نسل زنا زاده است . ما که بعد از امام بی پناه شدیم این یکی از کوچکترین ظلمهائی است که متوجه شدیم.

دوست دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ب.ظ

چه فرق میکنه کی جیب مارا بزنه خارجی باشه یا داخلی اما به نظر میرسه خارجیه بد نمیزته و لااقل بی انصافی نمی کنه اگر چه که یاعلی نمیگه.

آشنا شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ق.ظ

یادمان نرفته زمانیکه اعتراضات ایثارگران میرفت که با توجه شورای نگهبان به مصوبه استرداد لایحه جامع خیانت ازمجلس کارساز افتد ناگهان خنجر از قفا بالغو استرداد ایثارگران را درمقابل دشمن خلع سلاح کرد.

پاکباز پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ق.ظ

انحلال(ادغام )دستگاههای متولی امور ازادگان و جانبازان و شهدا تحت عنوان ایجاد بنیاد امور ایثارگران به آن منظور صورتگرفت که امامت به خلافت درسقیفه تبدیل شد.بیچاره ما که هنوز امیدواریم ومنتظر که روزی متوجه شوند اشتباه کردند. مطمئن باشید اگر یه وقت از دهنشون لعنت به صدام در برود بعد از استغفار قلبی برای آن بوده که چرا جانبازان وآزادگان را با شهدا نبرد تا مزاحمی برای دنیای امروزشان باقی نماند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد