روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

به چه کسی رای می دهید چرا

سلام.این اولین جاییه که نظرسنجیش مورد داره..!!
ولی باکی نیست..
ضمن احترام به تمامی کاندیداها و طرفداران محترمشون بنده یک رای میتونم بدم و اون را هم برای جناب مهندس میرحسین موسوی محفظ نگهداشته ام!!.
دلایلم برای خودم قانع کننده ست!.اختصاراْ: مورد وثوق شخص مرحوم امام خمینی(ره)و از خط امامی ها بوده و هست.
عهده دار ۸سال نخست وزیری بوده در زمانی که بخاطر جنگ تحمیلی ومحاصره شدید اقتصادی الحق که توانست دربه ثمرنشستن و تحکیم نهال نوپای انقلاب نقشی اساسی را ایفا نماید...و و و

 
۷۰درصد(قطع دوپا)
محمدعلی شاکری
...............
 

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی اسلامی پناه جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام برادر حاج محمد شاکری
در خصوص رای شما به آقای موسوی به نظر من رای شما قابل احترام است ولی
حضرت امام میفرمایند :؛ میزان حال فعلی افراد است ؛در حال حاضر حمایت متقابل ایشان از سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و نهضت آزادی و شیرین عبادی و....و شعارهای لیبرال مابانه ایشان را چگونه تفسیر میکنید.ایشان همواره عملکرد دولت فعلی را زیر سوال برده تا جایی که چارچوب های نظام را نیز در نظر نمگیرد و برای آقای احمدی نژاد سوء مدیریت در تمتم امور را قائل شده و ......
و اما اینکه فرمودیدایشان در دوران جنگ توانست کشور را اداره کند. من فکر میکنم همواره عنایات حضرت حق و توجهات آقا امام زمان بر امورات این مملکت بوده است و فراموش نکنید وجود پر برکت امام (ره)و مدیریت ایشان را.
خواهش میکنم کمی تامل بفرمایید. ممنون م. اسلامی پناه

**قاصدک ِ تنها** جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ http://m-shaker.blogsky.com

سلام
اولا که من فکرمیکردم فقط میای و رای میدی و بعدیاعلی مدد!
البته گفته بودند که فردای قیامت خدا فقط وفقط! مردم ایران را برای رای هاشون بازخواست میکنه! ولی نمیدونستم اینجا هم محاکمه میشم!!
واما بعد:حاج مهدی ! سلام..
شما بدنیست کمی هم وقت بذاری و نقطه نظرات کاندیداهای دیگررا هم گوش کنی هاااا.جهت اطلاعتون مهندس موسوی در حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد با صدای بلند شبیه فریاد اعلام کردند که من با نهضت آزادی از اول هم مسئله داشتم و امروزهم هیچ نیازی به حمایت آنان ندارم..بیست و سی هم پخش کرد
بعدش :آقا میشه یکی به من ِ بی سوات ! بگه دموکراسی یعنی چی؟ مردمسالاری دینی چه معنی میده؟ اصلا انتخابات را تعریف میکنید؟!.خب برادر من شما که ماشالله در اکثریت قرار گرفتید دیگه چرا از یک رای ناقابل حقیر آشفته میشید؟
من گفتم بیام اینجا حرف دلم را بزنم تا مبادا دیگران فکرکنند این نظر سنجی برای طرفداری از نامزد خاصی انجام میشه..
درضمن من نخواستم بگم ! حالاکه شما از امام زمان (عج)به نفع کاندیداتون استفاده کردید میگم که اتفاقا به آقای موسوی رای میدم چون کاستی های مدیریتشون را با نام بردن از مقدسات مردم دور هاله ای از تقدس نمییچند!!
رای میدم چون ایشون هم اعتقادی به جامعه ء گداپرور ندارند..رای میدم..البته اگر تا اون روز به خاطر فشار های وارده بتونم سرحرفم بمونم!! چون تا حدودی محافظه کار شدم..
...
علی آقا ممنون..ولی امیدوارم که کامل و تمام این کامنت را علنی کنی...خودت خواستی...پس امانتدار باش ..
آقایون !!خودشون را ناراحت نکنید..امدادهای غیبی همواره یار و مددکار بعضی هاست!!...یاعلی مدد

داود حیدری جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ

خدمت دوست عزیزم آقای شاکری سلام عرض میکنم. ضمن احترام به نظر ایشان در ادامه نظر آقای اسلامی پناه عرض میکنم که با توجه به اینکه مقام عظمای ولایت صراحتا کاندیداهای محترم را از تخریب دیگران برحذر داشته اند متاسفانه در کلیپی که آقای موسوی را در حال سخنرانی انتخاباتی در برج میلاد نشان میدهد و آقای خاتمی و دیگر بزرگان اصلاحات حضور دارند شعار «نصر من الله وفتح قریب مرگ بر این دولت مردم فریب» سر داده میشود. در فرهنگ ما واژه مرگ برای اسراییل و آمریکا بکار برده میشود. یعنی از نگاه آقایان جناب دکتر احمدی نژاد مساوی با دشمنان قسم خورده این کشورند؟ به قول جناب آقای آقاتهرانی به کسی رای بدهیم که در فردای قیامت پاسخگوی آن باشیم و چناچه رای ما موجب بالا آمدن شخصی گردد که باعث گناهی گردد ما هم در آن شریک هستیم. جسارت مرا ببخشید

جانباز ۷۰ درصد ع.خ شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ق.ظ

با سلام
ضمن احترام به جناب آقای حیدری
میخواستم باطلاع ایشان برسانم در هیچ دولتی مثل دولت آقای احمدی نژاد به دیگران حمله نشده است.
اگر دقت کرده باشید کمتر گروهی را میتوان دید که از گزند حملات آقای احمدی نژاد و البته رسانه حامی آن به دور مانده باشد از دولتهای گذشته گرفته تا صاحبان صنایع و شوراها و صنوف و غیره .
اگر جانب انصاف را راعایت کنیم آقای احمدی نژاد در شان یک ر‌ئیس جمهور رفتار نکردند تا جایی که صدا و سیما هم مجبور است بسیاری از سخنان غیر مسئولانه ایشان را سانسور کند .
به نظر من اگر کسی توان مدیریتی قابل قبولی داشته باشد نیاز ندارد تا این حد به حاشیه ها توجه کند زیرا میداند که مردم نتیجه رفتارش را خواهند دید و قضاوت خواهند کرد .

خدارحمی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ

به چه کسی رای میدهید؟
من به آقای میرحسین رای می دهم زیرا
به نظر من مسئولیت بزرگ انسان بزرگ می خواهد و البته کسی بزرگ است که مراحل بزرگ شدن را طی کرده باشد .انسان بزرگ بزرگوار است و شخص بزرگوار از خطای دیگران چشم پوشی میکند و پست و موقعیتش برایش کوچکتر از شخصیتش است او درحالی که از مدیریت و توانائیهایش استفاده می کند به نظرات دیگران هم احترام می گذارد.
انسان بزرگ ظرفیت بالایی دارد و با دیدن چند موشک و بمب در پایگاه خودی از خود بیخود نمیشود و همه چیز را لو نمیدهد و گنده گویی نمیکند و اگر اینها در پایگاه مقابل باشد مرعوب نمیشود .
انسان بزرگ پایبند به اصول اخلاقی حتی اگر مقابلش دشمن او باشد.بنابر این خصوصیات و اصول که برای من مهم است آقای میرحسین و محسن رضایی اصلح هستند .

داود حیدری شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ

ضمن عرض سلام خدمت برادر یا خواهر عزیز ع.خ
پیشنهاد من این است که در یک محیط سالم و بدون معرفی به صورت اختصار شفاف خودمان را معرفی کنیم و بدور از تخریب دیگران و خدای نکرده توهین به کسی تباد ل نطر کنیم.
انشاالله در این صورت دوستان جدیدی پیدا خواهیم کرد و در موارد مشابه بخصوص مسائلی که مربوط به جانبازان میباشد این تبادل نظرها و پیشنهادها و انتقادها میتواند استمرار داشته باشد. انشاالله

[ بدون نام ] دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:38 ب.ظ

من به کسی رای می دهم که ولایت فقیه را قبول داشته باشد نه ولی فقیه را.
به کسی رای می دهم که دروغ وتهمت نزند.
اگر دروغ هم می گوید ۳۰۰میلیارد دلاری نباشد.
به کسی رای می دهم که از انتخابش بیشتر جبه رفته ها و خون دل خورده ها خوشحال شوند نه بی دردها ورقاصه ها.البته اگر آنها هم خوشحال شوند بخیل نیستیم.
به کسی رای می دهم که آمریکا ودشمنان طرف اورا نگیرند. البته نه این که اگر آنها بین بد وبدتر برای خودشان بدرا انتخاب کنند لزومابه این معنا باشد که او کاملا آمریکایی باشد.
ولی این هم هست که نباید کسی را انتخاب کنیم که دشمن خوشحال شود.

دوستان عزیز جانباز توجه داشته باشند برای اینکه مطلب ارسالی آنها در صفحه اصلی قرار گیرد لازم است کد جانبازی کد ملی و درصد خود را برای ما ارسال کنند و به جای جواب به دیگران نظرات مستدل و منطقی و نه شعاری خود را بنویسند

مهدی اسلامی پناه دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ب.ظ

گزافه نیست تو کوه اراده ای دکتر/ هنوز هم به خدا خوب و ساده ای دکتر/ دلیل اینکه دلیرو شجاع و نستوهی/ همین بود که یقین شیعه زاده ای دکتر


اسلامی پناه

علی سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ق.ظ

با سلام

من به کسی رای میدهم که سوابق کاری و تقوای ایشان را از سال پنجاه هفت تا الان برسی کرده باشم و به این نتیجه برسم که ایشان هنوز پنجاه هفتی باقی مانده است .

از دوستان میخوام هم دیگر را تخریب نکنند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد