روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

به چه کسی رای می دهید چرا

محمد مهدی سامع 


جانباز قطع نخاع ۷۰٪


قبل از ابراز نظر در باره ی انتخابم و دلایل آن؛ بهتر است، پیرامون حضور و دلایل آن سخنی داشته باشم. حق رأی و انتخاب یکی از بدیهی ترین حقوق شهروندی بین بیشتر ملل جهان است. در کشور ما نیز با توجه به اینکه انبوهی از مطالبات و حقوق شهروندی مان فراموش شده است. اما به نوعی با شرایط و ویژگی های یک شبه انتخاب، از حق رأی برخوردار می باشیم. پس از این حقوق خود باید به نیکی استفاده نماییم. همچنین تنها شیوه ی آرام، مورد قبول و بیدردسر برای تغییر، تثبیت و یا اصلاح همین حضور است. پس شرکت می کنم.
اما برخورداری از مهم ترین تصمیم گیری و ابراز عقیده و اعلام رأی و نظر در انتخابات ریاست جمهوری با نگاهی به سابقه، عملکرد و برنامه های ارایه شده از طرف کاندیداهای موجود می تواند راهگشای این مهم باشد. اینجانب با توجه به وضعیت موجود که بخاطر عدم تصمیم گیری های صحیح و بواسطه ی سوء تدبیر در کشور، در بعد داخلی رکود، تورم و گرانی، تعطیلی بسیاری از کارخانجات و مراکز کارگری و بی کاری که در حول و حوش همه ی شهرها مشهود می باشد. بکار گیری افرادی مطیع و نالایق و بدون تجربه بعصاً میلیاردرو با مدارک تحصیلی جعلی، تصویب و اقدام به کارهای غیر کارشناسی برای نمونه تصویب 250 مصوبه در جلسه هیئت دولت در سفر استانی به اصفهان طی سه ساعت!!، برکناری چهار ریاست بانک مرکزی و بسیاری از همکاران از نوع خود طی سه سال، همچنین ادبیات دروغگویی، تزویر، هیاهوگری، فریبکاری، مقدس نمایی و معصوم نمایی، شبیه سازی و اتصال به ائمه جایگاه ویژه ای پیدا نموده است. در بعد خارجی نیز تنش و برخوردهای منطقه ای و بین المللی نشان از تنزل جایگاه ایران و هویت ایرانی دارد. اتفاق کنفرانس ژنو، دانشگاه کلمبیا، مذاکره زیر پرچمی با آرم جعلی خلیج .... به جای خلیج فارس، رفتار با مسافرین ایرانی از جمله زائران حج و .... نمونه هایی مشهود است. بدین ترتیب ادامه حاکمیت ایشان بر دولت را به صلاح کشور و منافع ملی نمی دانم.

حال با توجه به شناخت و آگاهی از مدیر صادق و با اخلاق «میرحسین موسوی» که شخصیت مورد اعتماد امام بزرگوار (ره) و یادگار مدیریت در دوران دفاع مقدس و پاسداری از کیان کشور دارم، با امید رأی خود را به ایشان تقدیم می نمایم


نظرات 2 + ارسال نظر
یک جانباز از آسایشگاه چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام.من فقط خواستم نظرم را در باره اظهار نظر جانباز عزیز آقای سامع عرض کنم.
دوست عزیز در این زمان که سیل تبلیغات یک سویه و پوشاننده عیبهای دولت اجازه تفکر به مردم عامی را نمی دهد من بسیار خوشحالم و افتخار می کنم که در بین جانبازان که بعضا مورد هجمه تبلیغاتی بیشتری هستند کسانی مثل شما و دیگر دوستان هستند که حقیقت را با چشم تیزبینشان می بینند و این چنین مستدل و دقیق مسائل و واقعیت ها را رصد می کنند .
انشاءا... سالم و پاینده باشید .

جانباز خدارحمی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ

خبرگزای ایرنا و بخش خبری ساعت بیست و سی سیما خبر کذبی مبنی بر « اعتراض مراجع عظام تقلید به فیلم مستند میر حسین موسوی » را منتشر کردند که یک روز پس از انتشار آن توسط دفاتر آیات عظام صافی گلپایگانی ِ موسوی اردبیلی و جوادی آملی بشدت تکذیب شد .
در بیانیه آیت الله صافی گلپایگانی که در پایگاه اطلاع رسانی ایشان منتشر شده آمده است :
خبرگزاری دولتی ایرنا همگام با بخش خبری بیست و سی در اقدامی اسفبار و تامل برانگیز اقدام به خبر سازی پیرامون مرجعیت شیعه و مسئله انتخابات نمود .
وی با ضد اخلاقی دانستن این اقدام در رسانه های تاثیر گذار کشور این قبیل بی سامانی ها را باعث ایجاد فضای بی اعتمادی و سو ء ظن در میان مردم و آن را «اقدامات معدود جاهلانی که برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود حتی از خبر سازی و دروغ پردازی پیرامون مرحعیت ابایی ندارند» توصیف کردند .همچنین در بیانیه های جداگانه آیت الله موسوی اردبیلی و جوادی آملی آنرا تکذیب کردند .
با دقت در این اقدامات و بیانیه ها مشخص می شود که متاسفانه عده ای با دیدن خواب و هاله نور به این توهم رسیده اند که نماینده امام زمان (عج) هستند پس برای ادامه این نیابت نباید از هیچ اقدامی فروگذار کنند.
راستی چرا عده ای اینچنین از خود بی خود می شوند و دچار توهم و خود شیفتگی می شوند ؟! آیا حمایت بی چون و چرا از دولت و بزرگ کردن اقدامات کم ارزش دولت و سانسور ضعفها و نقصها توسط رسانه های دولتی در بی اطلاعی اقشار عامی مردم و خودشیفتگی مسئولین نقش اصلی را بازی نکرده است ؟ ای کاش همانطور که در زبان پست و مقام را نکوهش می کنند در عمل هم مانند امام راحل (ره)معتقد به خواست خدا و اراده مردم بودیم .انصافا این چند روز زندگی ارزش این همه به آب و آتش زدن را ندارد .بزرگان دینی و ملی ما با تمام بزرگی و توان علمی و اعتقادیشان همواره آن را از دید مردم مخفی می کردند و با خضوع و تواضعی که نشان از تقوا و عظمت علمی او داشت رفتار می کردند و هرگز با هیاهو و تبلیغات سعی در توانا و خارق العاده نشان دادن خود نداشتند زیرا واضح است که اینها بزرگی چند روزه را دارد و با چه بسا روشن شدن گوشه ای از واقعیات او را از آنچه که هست هم پایین تر ببرد و این عدالت حاکم بر جهان است .امیدوارم که همه پایبند به اصول اخلاقی که دفاتر مراجع عظام بر آن تاکید کردند باشیم زیرا آن فلسفه رسالت انبیاء الهی بوده است.

ارادتمند همه بزرگواران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد