روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

به چه کسی رای می دهید چرا

جانباز ۳۵ ٪


محمد حسن  غلامعلـــیان


بنام خدا
باسلام
در خصوص اینکه آقای احمدی نژاد مرهمی بر دل مجروحان جنگ نگذاشته اند وبی تفاوت از کنار آن گذشته اند بحثی نیست ولی طی سالهای متمادی که ظاهراً از پایان جنگ گذشته چه دولتی این فراموش شدگان را فراموش نکرده ؟
حتماً تاریخ فراموش نخواهد کرد که رزمندگان برای این به دفاع مقدس پرداختند تابا نثار جان خود عزت وسربلندی برای ایران ارمغان بیاورند وخوشبختانه عده زیادی به فوج عظیم شهادت نائل آمدند وعده ای هم ماندند تا آنها را زیاده خواه بنامند .! در این چند روزه که تنور انتخابات خیلی خیلی داغ بوده وهست شما جایی شنیدید که یکی از این کاندیداها وعده بدهد که داروی مجروهان جنگ را تامین کند ؟


نظرات 5 + ارسال نظر
جانباز ۴۵ درصد پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ب.ظ http://http://www.mehranmako.blogfa.com/

سلام

بهتر است در انتخاب دقت کنیم میخواهید کسی را بهتر

بشناسید به آدم های دور برش و آنهایی که براش تبلیغ میکنند

نگاه کنیدو بعد قضاوت کنید و انتخاب کنید انصاف یادتان نرود

انصاف تمام دین است

یا علی

الله حافظ

عزیزی جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام

مگر ما برای گرفتن .... بجبه رفته بودیم که الان به آن نرسییم و از مسئو لین طلب میکنیم

محمد حسن غلامعلـــیان چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ب.ظ

بنام خدا
باسلام
بله آقای عزیزی مابرای پس گرفتن خاک میهن اسلامیمان ازدشمن متجاوز به جبهه رفتیم وقرارمان این بود که جانمان را بدهیم وبهشت رابگیریم که این توفیق نصیب حقیر نشد ومجروح شدم .
حالا اگر مسئولین بنده را زیاده خواه می دانند وقادر به تامین داروهای مورد نیازم نیستند اشکالی ندارد با یک حساب سر انگشتی هفت هشت سال دیگر هم دندان (از نوع مصنوعیش) روی جیگر میگذارم تا پیمانه پر شود وانشاالله با کسی که معامله کردم رودررو شوم و احقاق حق کنم . البته اگه اونم نگه میخواستی نری .!

رای دزدیده شده چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ب.ظ



مهندس میرحسین موسوی با انتشار بیانیه ای برخی مواضع خود در قبال حماسه حضور مردمی در راهپیمایی اعتراض آمیز 25 خرداد و کشتار اخیر جوانان این مرز و بوم را بیان نمود.


به گزارش کلمه، متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

لایحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم و کان الله سمیعا علیما

ملت شریف ایران

تجمع عظیم و بی سابقه شما در روز 25 خرداد که در دفاع از حق صیانت از رایتان و دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام انجام گرفت اصحاب دروغ را آنچنان به خشم آورد که تحمل نیاوردند و کوشیدند شیرینی این همایش پرشکوه را با برخوردهای سبعانه به کام دوستداران ایران عزیز تلخ کنند. اینجانب ضمن محکوم نمودن اقدامات وحشیانه در کشتار مردمی که صرفا خواستار احقاق حق خود هستند لازم می دانم نکاتی را درباره این رخداد و تحولات مربوط به آن به آگاهی ملت برسانم:

1- همانگونه که مردم فهیم تهران در تجمع روز دوشنبه به روشنی نشان دادند ما در پی اعتراض آرام به روند ناسالم برگزاری انتخابات و تحقق هدف ابطال انتخابات و تجدید آن براساس راهکارهایی هستیم که عدم تکرار تقلب های فضاحت بار انتخابات پیشین را تضمین کند. لذا حساب ما از کسانی که با آشوب و تخریب اموال خصوصی و عمومی فضای جامعه را متشنج کنند و آن را به سوی هرج و مرج ببرند جداست. بلکه اطلاعاتی که به دست مارسیده است نشان می دهد این اصحاب تقلب و دروغ هستند که برای تکمیل طرح خود به بانکها و ادارات و اموال مردم حمله می کنند و آنها را تخریب می نمایند. بنابراین، عموم مردم را به هوشیاری در برابر این نقشه فریبکارانه و تداوم اعتراض با حفظ آرامش دعوت می کنم. مردم می دانند چه کسانی خوابگاه دانشجویان را ویران کردند و دانشجویان پسر و دختر را کتک زدند یا در شمال میدان آزادی مردم را به شهادت رساندند. راهی که ملت برای رسیدن به پیروزی و احقاق حقوق نقض شده اش انتخاب کرده است استفاده از روش های صلح آمیز و دوری از خشونت است.

2- دولت با همکاری سازمان صدا و سیما کوشش می کند این موج سبز مردمی را وابسته به بیگانگان جلوه دهد؛ غافل از آنکه اقبال به رسانه های خارجی نه ناشی از توفیق این رسانه ها در جلب مخاطب و یا وابستگی این جریان مردمی به خارج، بلکه حاصل بی تدبیری و فضای بسته رسانه ای موجود است. دولتی که رسیدن صدای مخالفانش را از طریق چند روزنامه و پایگاه خبری طاقت نمی آورد لاجرم به دست خود، نگاه جامعه را به رسانه های بیرون از مرزها معطوف می کند. موج سبز اعتراض های ما تنها منعکس کننده یک خواست مستقل و به حق داخلی است که به مداخله دیگران خوش آمد نمی گوید.

3- دستگیری های گسترده ای که طی روزهای گذشته از فرزندان انقلاب انجام گرفته است نشان دهنده این واقعیت است که عاملان تقلب و سپس بلوا کمترین شناختی نسبت به حقیقت اعتراضات مردمی ندارند و با توهم این که سازماندهی تشکیلاتی عظیمی در ورای حرکت های مردم قرار دارد خود را تسلی می دهند تا باور نکنند که طبیعت خودجوش واکنش های مردم خبر از ادامه دار بودن آن تا رسیدن به نتیجه می دهد. اینجانب دستگیری های وسیع اخیر را محکوم می کنم و هشدار می دهم که گسترش این رویه ها تنها بر زشتی چهره مخالفان ملت و انگیزه مردم را برای توسعه اعتراضات می افزاید.

4- اینجانب با ابراز همدردی عمیق با خانواده های شهیدان و مصدومان از ابتکار دلسوزانی که صمیمانه با خانواده های این عزیزان همدردی و همراهی کرده اند سپاسگذاری می کنم و این سنت حسنه را بر آمده از عواطف پاک دینی و انسانی آنان می دانم.

میرحسین موسوی

27/3/88

رای دزذیده شده چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ب.ظ

بیانیه جدید میرحسین موسوی: پنج شنبه با نماد سوگواری، در مساجد و تکایا تجمع می کنیم

۲۷ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۲۷

کلمه- مهندس میرحسین موسوی با انتشار بیانیه ای از مردم شریف ایران خواست برای همدردی با خانواده های شهدا و مصدومان وقایع اخیر، روز پنج شنبه با نماد سوگواری در مساجد و تکایا اجتماع کنند.


به گزارش کلمه ، متن بیانیه میرحسین موسوی به این شرح است:

بسمه تعالی

ملت شریف ایران

همانگونه که می دانید طی روزهای گذشته و در نتیجه برخوردهای غیرقانونی و خشونت بار با منتقدان و معترضان نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری شماری از هموطنانمان مصدوم و تعدادی نیز به شهادت رسیده اند. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدا و همدردی با مصدومان و مجروحان از همگان درخواست می کنم بعد از ظهر روز پنج شنبه بیست و هشتم خردادماه به هرصورت ممکن، اعم از اجتماع در مساجد و تکایا با استفاده از نمادهای سوگواری همدردی خود را با بازماندگان اعلام کنند و بدیهی است که خود نیز در این مراسم شرکت خواهم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد