روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

گمانه زنی ها در مورد رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران

 دکتر مظفر رئیس آینده بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

بعد از قطعی شدن رفتن دکتر دهقان از سمت بنیاد شهید و امور ایثارگران شنیده های ما حاکی از   

 

 

قوت گرفتن انتصاب دکتر مظفر وزیر سابق آموزش و پرورش به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران 

 

دارد. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حسن غلامعلـــیان سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ب.ظ

« خط و نشانهای غیر منطقی برای رییس جمهور توسط جنبشها »
بنام خدا
با سلام
همانگونه که تهران ایران نیست و همانگونه که مرفهین بی درد همه ملت ایران نیستند مسلماً کسانیکه به آقای احمدی نژاد رای دادند از روشنفکر تا بنده بیسواد عملکرد وی را در منحنی چهار ساله بررسی کرده وتمام نقاط ضعف و قدرت اورا دیده وهنگامی که شناسنامه هایمان را برداشته وبه پای صندوق رای رفتیم خدا را شاهد وناظر بردادن رایی که دادیم گرفتیم .
بی شک آقای احمدی نژاد هم عاری از عیب نیست وبنده هم انتظار ندارم چون به ایشان رای داده ام تمام خواسته هایم توسط ایشان عملی شود .
حدود 25 میلیون نفر برای تصدی پست ریاست جمهوری رای داده اند ، آیا امکان برآوردن تمام خواسته های رای دهندگان میسر است . ؟
آیا هنوز صدای زوزه بی بی سی وامریکا وا یادیشان در تلویزیونها ورسانه های جیره خوار قطع نشده سزاوار است که برای رییس جمهور خط ونشان بکشیم و اعلامیه صادر کنیم و تهدید کنیم که اگر چنین و چنان نکند ساکت نخواهیم نشست وواکنش نشان دهیم ، هنوز آخور اجانب خالی نشده یونجه ای تازه به آخور آنان بریزیم ؟ آیا حق این است که بنام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ، جنبش عدالتخواه دانشجویی واتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل و..... چنین مطالبی را منتشر کنید ، بیایید لختی بیندیشید وراهی که طله وزبیر پیمودند طی نکنید . با هم قسمتهایی از اعلامیه هایی را که اتحادیه ها وجنبش دانشجویی صادر کرده اند مرور کنیم .






جناب آقای دکتر احمدی ن‍ژاد، سلام

هنوز از دو حماسه سترگ 22 خرداد ماه و نماز جمعه تاریخی 29 خرداد که مهمترین پیام آن‌ها رای دوباره مردم به جمهوری اسلامی، استقامت بر گفتمان امام روح الله (قدس سره) و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت بود، چند هفته بیشتر نمی گذرد. هنوز پیکر مجروح و صدمه دیده نظام مقدس جمهوری اسلامی که در این چند هفته مورد هجمه جدی ظالمان و منافقین داخلی و خارجی قرار گرفته بود فرصت التیام نیافته است. هنوز دیکتاتورمآبان و قانون گریزان داخلی، مفسدان و مکندگان خون مردم و مسرفان به ناحق بیت المال، با نهایت بی شرمی برای این ملت مظلوم چنگ و دندان نشان می‌دهند. هنوز 70 میلیون ایرانی کورسوی امیدی که در 22 خرداد ماه به او رای دادند را باور دارند، هنوز این مردم درد دل‌های مقام معظم رهبری(مد ظله) با مولایمان حضرت صاحب الامر (عج) را در گوش دارند و داغ آن را در سینه با خود حمل می‌کنند.

حال اگر به سطور بالا نظری اجمالی بیندازیم می بینیم جای کلام مقام معظم رهبری که بارها با صراحت رییس جمهور را مورد تایید قرار دادند وجود ندارد .

از کورسوی امید 70 میلیون ایرانی سخن می رانید ، این شمس است که چشم دشمنان را کور کرده است کجایش کورسوست .؟

ازدرد دل ولی امر مسلمین دم میزنید، چه کسانی داغ بردل رهبر زدند غیر از فتنه بیگانگان وآشوبهای خیابانی وپایبند نبودن به قوانین و دخالت ناآگاهان در امور مملکت .

گفته اید
آقای دکتر احمدی‌نژاد!

شما چه کردید؟! نقش شما در این میان چه بود؟! آیا غیر از این بود که در اقدامی عجیب و عجولانه معاون اولی خود را به فردی سپردید که بارها و بارها گاف‌های سیاسی و اعتقادی وی مایه تالم خاطر بسیاری از مردمان این مرز و بوم و ملت‌های آزادی‌خواه گردید که امیدی جز به مقاومت تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی نداشتند.

متاسفانه رسانه‌های معاند که همیشه تیشه به ریشه این مردم و این انقلاب می‌زدند گوش عالم و آدم را کر کردند که مردم جهان بدانید محمود احمدی‌ن‍ژاد، اسفندیار را به عنوان معاون اول خود بر گماشت و پوزخند می‌زنند بر هیمنه آن عده‌ای که با تکیه بر باورهای خود به شما رای دادند و سکانداری خدمتگزاری جهت تحقق پیشرفت کشورشان را برای 4 سال دیگر به احمدی‌نژاد سپردند.

شاید عده‌ای بگویند اشتباه را باید ابتدا در پس گوش فرد گفت اما وقتی که دیگر دشمنان ما و شما از فرط خوشحالی گریبان چاک می‌دهند و فغان و فریاد سر داده‌اند و از عمق جان نعره می‌زنند آیا این نجواهای در گوشی هم شنیده می‌شود؟

اقدام منتخب مردم را عجیب وعجولانه خوانده ا ید وانتخاب معاون اول وی را مایه تالم خاطر مردم وملتهای آزادیخواه دانسته ا ید وسراغ رسانه های معاند که همیشه تیشه به ریشه این مردم وانقلاب میزنند وپوزخند برلب دارند رفته اید .
از کدام رسانه وکدام پوزخند سخن میگویید ، چه کسی قادر است تیشه به ریشه انقلاب بزند . متاسفم که بگویم به علت عدم اطلاع رسانی رسانه های جمعی کشور دلاوران هشت سال دفاع مقدس به بوته فراموشی سپرده شدند ، به شماها نگفتند نوجوان سیزده ساله تا پیر ان هشتاد ساله چون سدی مقاوم در برابر تمام دنیا ایستاد وهنوز این نسل منقرض نشده وغلط میکنند که تیشه در دست بگیرند و پوزخند بزنند ، اگر دشمنان ما وشما گریبان چاک میدهند ونعره میکشند این خیال شماست که این عربده ها از خوشحالی است ، آنها مات ومتحیر از آنند که جمعیت به استقبال رییس جمهور در مشهد مقدس آمده مسیر طولانی فرودگاه تا صحن بارگاه ملکوتی امام رضا ( ع) را چگونه توجیه کنند . باز گفته اید

آقای دکتر احمدی‌ن‍ژاد!

بدانید اگر نقدی هم باشد جریان دانشجویی کشور هیچ وقت خود را به مصلحت سنجی‌های خیالی و کاذب اسیر نمی‌داند و در این ایام تکلیف و رسالت خود را به نحو احسن و صادقانه انجام خواهد داد و اجازه پایمال شدن ذره‌ای از حقوق این ملت خون و جان داده را نمی‌دهد. بدانید که باز هم همین جریان دانشجویی مسلمان است که ضمن حمایت از رفتارهای انقلابی شما و سیلی‌زدن های مکرر بر گوش دشمنان شما و این انقلاب، عرصه را برای خدمتگزاری جنابعالی به این ملت فراهم می آورد. اما آقای دکتر احمدی‌نژاد! شما هم قدری فراتر از خود نظاره‌گر اطرافیانتان باشید و بیشتر از این، عامل صدمه دیدن فرزندان نسل سومی امام روح الله(قدس سره) نباشید.

ما هنوز شما را به عنوان همسنگر خود برای ریشه کن کردن مافیای قدرت و ثروت قبول داریم و نظاره‌گر و همرزم شما در زمین زدن آنان هستیم.

راستی دکتر! شنیده‌ایم علی کردان هم در پشت درب اتاق معاونت اجرایی ریاست جمهوری به انتظار نشسته است و رحیمی مآبان و ... هم دندان طمع تیز کرده‌اند. مگر جاسبی را از یاد برده‌اید؟

ما که باور نداریم، چرا که در میان خط امام و رهبری بودن شما و دیگر داعیه‌داران این آرمان فاصله‌ زمین تا آسمان را می‌بینیم و در آخر اعلام می‌نماییم که اگر این اتفاق بیفتد یک صدا فریاد بر می‌آوریم "هیهات من الذله " و به رسالت جریان دانشجویی مسلمان عمل خواهیم نمود.

چه کسی گفته خود را اسیر مصلحت سنجیهای خیالی وکاذب نمایید وتکلیف ورسالت خود را به نحو احسن وصادقانه انجام ندهید ، با تهدید رییس جمهور وجریان دانشجویی مسلمان قصد حمایت از رفتارهای انقلابی وپایمال شدن خون شهدا رادارید .؟ همسنگر و همرزم که عجولانه اخطار نمیدهد وکسانی را که پشت درب ایستاده اند به مسخره نمی گیرد .
ای کاش شما که معتقد به یکی بودن خط مقام رهبری ورییس جمهور مردمی هستید اندکی تامل میکردید .

اینک روی سخنم با جنبش عدالت خواه دانشجویی است .که مشارکت مردم و رای بیست و چهارمیلیونی را وسیله قرار داده و بیانیه ذیل را صادر نموده است


یا ایها الذین آمنوا کونوا قوامین بالقسط ولو علی انفسکم اوالوالدین والاقربین (نساء135)

انتخابات دهم ریاست جمهوری، با مشارکت 85 درصدی مردم و رای قاطع 24 میلیونی به رییس جمهور منتخب یک مسئله ی بی سابقه در تاریخ انقلاب و کشورهای دنیا بود، که حتی فتنه انگیزی های امریکا و انگلیس و وقایع تلخ بعد از آن نتوانست از عظمت این حادثه ی تلخ چیزی بکاهد. و اکنون مطالبه ی عظیم مردمی و انتظارات انان به تبع هزینه های داده شده برای تشکیل دولت اسلامی، با این پشتوانه ی عظیم، دیگر هیچ بهانه ای برای کم کاری ها، استفاده از عناصر مسئله دار و ضعیف، ضعف در برنامه ریزی و استفاده از روی کردهای ناکارامد باقی نمی گذراد. مردمی که در طول تبلیغات از جان و دل برای عدالت و گفتمان انقلاب در صحنه حاضر شدند، و برای حراست از رای 24 میلیونی مستضعفین به عدالت و رای 40 میلیونی مردم به نظام اسلامی، مردم سالاری دینی و ولایت فقیه، هزینه های گزافی را متحمل شدند، ضعف و فاصله با این گفتمان را برنخواهند تافت و دغدغه ها و نگرانی های متعدد در زمینه ی تشکیل کابینه دارند:

1- وزرا، معاونین و مشاورین رییس جمهور از میان عناصری باشند که به گفتمان انقلاب اسلامی و عدالت پای بندی عملی داشته باشند، و کسانی که با این گفتمان به صورت عملی و نظری همراه نیستند و یا گفتار و رفتار انان پای همراهی با این حجم عظیم ماطلبات به حق مردمی را ندارند، کنار گذاشته شوندونباید به واسطه ی اعتماد فردی و روابط فامیلی و دوستی ها و هر گونه مصلحت اندیشی نابه جای دیگر، حقیقت را قربانی نمود.

2- کابینه و معاونین رییس جمهور از بین کسانی انتخاب شوند که علاوه بر تعهد به گفتمان انقلاب، تخصص، آشنایی و سابقه ی کافی در حوزه های تخصصی مربوطه را داشته باشند، و به خاطر آشنایی و اعتماد شخصی یا عده ای محدود، جمع کثیر نیروهای متعهد و متخصص، به صرف عدم ارتباط و آشنایی، مثل همیشه مظلوم در کنج کتابخانه ها و پیچ و خم دیوان سالاری به فراموشی سپرده نشوند و حماسه سازان گمنام و اصلی سه تیر و 22 خرداد که برای پیروزی گفتمان امام و رهبری هزینه ها دادند، در کنج عزلت رها نشوند.

3- در انتخاب ها شایسته سالاری و مشورت با متخصصین متعهد انقلابی در هر حوزه جایگزین روابط و سهم خواهی های گروهی و جناحی شود ، تشکیل گروه های تخصصی -مشورتی برای انتخاب افراد به شرط عدم محدود شدن به حلقه ی آشنایان و دوستان و فرصت طلبان، هم برای دراز مدت دولت لازم و سودمنداست و هم زمینه ی انتخاب شایستگان را فراهم خواهد کرد وبر اعتماد نیروهای انقلاب به دولت اضافه خواهد افزود.

4- اسلامیت دولت و کابینه، منوط به حفظ سیرت انقلاب و رعایت اخلاق، کرامت انسانی ، عدالت، ایستادگی در برابر دشمن و مفسدین و مدیریت علمی و شایسته سالاری است نه برچسب ها و نام ها، مردم و مستضعفینی که شما را بر کرسی ریاست جمهوری نشاندند هیچ عهد و پیمانی و عقد اخوتی با هیچ کس جز تا لحظه ی حفظ این روح انقلابی نبسته اند.

مردم و دانشجویان عدالتخواه از رییس جمهور انتظار دارند، عناصری که از نظر عملی و نظری با گفتمان عدالت همراه نیستند، از پایان اسلام گرایی، دوستی با مردم اسراییل، الگو بودن ترکیه برای نظام اسلامی، سخن می گویند و در مدیریت های فرهنگی و اجتماعی خویش نیزکارامدی جدی از خود به نمایش نگذاشته اند و به جای رویکردهای انقلابی، فضا را برای حرکت های انجمن حجتیه ای فراهم کرده اند و موجب پراکندگی نخبگان انقلابی و حتی علمای دلسوز از گرد دولت گردیده اند، و نیز عناصری که بر خلاف سه بار تاکید صریح امام در صحیفه مبنی بر ممنوعیت از قشر مرفه بودن مسئولین جمهوری اسلامی –فارغ از کسب ثروت از طریق حلال یا حرام - خود به اشرافیت خویش اذعان دارند و عدم تدبیر آنان نیز در بحران های اخیر مشخص گردیده است، و نیز افرادی است که به هر صورت هم تراز این گفتمان به حساب نمی آیند یا به خاطر ناتوانی و یا عدم سابقه و تخصص کارآیی لازم را ندارند، و یا درک و یا توانایی وتدبیرکافی برای اداره محیط های فرهنگی و آموزشی و دانشگاه ها در آنها نیست، و یا اشخاصی که بدون رعایت قواعد شایسته سالاری و عدم داشتن صلاحیت کافی تنها به واسطه نزدیکی پله های ترقی مدیریتی را با سرعت تمام و بی ضابطه پیموده اند از حلقه ی اطرافیان رییس جمهور کنار گذارده شوند.

اعتراض ما به حضور مشایی ها در پست های عالی تر و وجود بعضی عناصر ناکارآمد در کابینه که معتقدیم در بین نخبگان انقلابی و حتی حامیان رییس جمهور بهتر از آنان برای اداره ی کشور وجود دارد واقع بینانه و ناظر به وجود خیل کثیر نیروهای متعهد و متخصص و غیرجناحی و حامی رییس جمهور است که آماده ی خدمت خالصانه و بی چشم داشت به مردم و همراهی با شعارهای رییس محترم جمهور هستند.

حمایت و حضور بی سابقه ی مردمی وظیفه ای دو چندان بر دوش افرادی که در طول 2 دهه بعد از رحلت امام تحت هدایت مقام عظمای ولایت به بسط این گفتمان پرداختند، گذارده است. فرزندان روح الله با وجود درک نقدهای غیر منصفانه سیاسیون و رسانه های غیر منصف و مغرض، فتنه انگیزی های قانون گریزان و مخالفین اصل ولایت فقیه و جمهوری اسلامی و عدم همراهی بعضی دوستان، عدم رعایت این اصول را در انتخاب همکاران در دولت دهم به هیچ وجه قابل توجیه نمی داند.

جنبش عدالتخواه دانشجویی - به عنوان ثمره ی مبارزات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی دو نسل از نخبگان حوزه و دانشگاه که در طول دو دهه بعد از رحلت امام تحت لوای رهبر معظم انقلاب برای بازگشت به گفتمان انقلاب اسلامی و عدالت خواهی- و به عنوان تریبون مستضعفینی که برای حفظ این اصول و پیشرفت این گفتمان از رییس جمهور منتخب حمایت کردند، مشروط به حذف عناصر مسئله دار و اصلاح رویکردهای ناکارآمد به این جمع پیوست، سکوت مقابل وظیفه ی امر به معروف و نهی از منکر حاکمان و خیر خواهی برای آنان (النصیحه لائمة المسلمین) را خیانت دانسته و مهم ترین دوستی و برادری نسبت به دولت را تذکر دادن عیوبش به او می داند(احب اخوانی من اهدی الی عیوبی) و اعلام می کند که حمایت مستضعفین منوط به خدمت به مردم، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و نیز عدالتخواهی و بسط گفتمان انقلاب و احیای جایگاه ایران اسلامی به عنوان کانون الهام بخشی جهان اسلام و نقطه ی امید مستضعفان است و مردم با کسی عقد اخوت نبسته اند و هیچ فردی برای آن ها مساوی آرمان ها نیست و ارزش افراد به میزان تبعیت آن ها از این آرمان هاست.

لذا از رییس جمهور دهم انتظار می رود با توجه به حریت و عدالتخواهی و جسارت در مقابله با عناصر ضعیف و مفسد و فرصت طلب و جناحی که مردم از رییس دولت سراغ دارند، این روحیه را در برخورد با اطرافیان خود نیز تسری دهد و به واقع مانند «مردی از جنس مردم» با اطرافیان خود، بدون هیچ مسامحه و مصلحت اندیشی، عمل کند. قطعا مردم و دانشجویان عدالتخواه و نخبگان انقلابی در صورت تداوم این روند، نظیر ایام انتخابات در کنار شما خواهند ایستاد و حتی حاضرند بحران ها را به قیمت تحقق عدالت و دولت اسلامی تحمل نمایند، و صد البته برای حفظ سیرت انقلاب با هیچ کسی مسامحه نخواهند کرد.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی
جنبش عدالتخواه دانشجویی
کسانیکه به آ قای دکتر احمدی نژاد رای دادند به سیاستهای 4سال گذشته وی رای دادند وتشخیص آنان شاید این باشد راهی که رییس جمهور پیمودند بهترین راه طی سی سال گذشته بوده وتداوم آن به صرف وصلاح ایران اسلامی باشد درخصوص دیگر موارد از جمله انتخاب وزرا ودست اندر کاران حامی دولت باید صبر کرد ومسائل را به قوه مقننه واگذار کرد تا کسانی را که رییس جمهور به مجلس معرفی میکند در کمسیونهای مختلف از تمام جوانب بررسی نموده وتایید یا عدم تایید آنگونه باشد که پس از چندی نگویند فلانی مدرک ندارد ، ثروتمند است ، ضد انقلاب است یا......افراد قوه مقننه منتخبین مردم میباشند وآنها هستند که با سعه صدر تشخیص میدهند چه کسی نیروی کارآمد ومتخصص ومعتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران است وچه کسی شایستگی کار در نظام را ندارد .

جنبش فرا گیر عدالتخواهی نیز با انتشار نامه ای سرگشوده به رییس جمهور خواسته های خود را چنین عنوان کرده :

به گزارش الف از خبرگزاری فارس؛ در این نامه آمده است: این نامه از جانب جریانی تهیه شده که به عنوان فعالین شناخته‌ شده جنبش عدالتخواهی در جریان دهمین انتخابات ریاست جمهوری، در مقام سخنرانان دعوت شده به مجامع انتخاباتی از جنابعالی حمایت کردند. لذا، آنچه که در پی می‌آید نه صرفا عقاید شخصی بلکه بیان احساس و نقطه نظرات شهروندانی است که در این جلسات ضمن اعلام حمایت از شما، انتقادات خود را نیز ابراز می‌داشتند. هم‌چنین تأکید بر این نکته نیز ضروری است که فعالین جنبش عدالتخواهی صرفا از سر دلسوزی و نگرانی برای سرنوشت انقلاب اسلامی خود را موظف به ارائه این تذکر دیده‌اند.

خبر انتصاب نزدیک‌ترین همکاران شما در دهمین دوره ریاست جمهوری امروز توسط رسانه‌های جمعی اعلام شد. انتصاب آقای اسفندیار رحیم‌مشایی به عنوان معاون اول ریاست جمهوری، در نهایت تعجب، عزم جزم جنابعالی در بی‌توجهی به خواست نیروهای عدالتخواه و بخش عمده‌ای از حامیان شما را در جریان انتخابات اخیر نشان داد. با این انتصاب غیر قابل توجیه، جنابعالی در واقع نظرات پایگاه اصلی حامیان خود در انتخابات اخیر را نادیده گرفته‌اید. به راستی چرا؟

حامیان رئیس‌جمهور در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به رای 25 میلیونی مردم در این انتخابات به احمدی‌نژاد آورده‌اند: امروز در حالی از انتخاب بعضا غلط جنابعالی در گزینش معاونین و مشاوران‌تان مطلع شدند که هم‌زمان و در جائی دیگر خطیب این هفته نماز جمعه تهران با اعلام شرایط بحرانی در کشور و با به چالش کشیدن سلامت انتخابات اخیر ریاست جمهوری، تحت لوای دعوت به وحدت و قانون‌گرائی، گاه به طور تلویحی و گاه به طرزی آشکارتر، وحدت شکنان و قانون گریزان را به ادامه مشی تقابل با انقلاب اسلامی تشویق و ترغیب می‌کرد. جواب ایشان به جای خود. در اینجا مخاطب ما شما هستید.

آقای احمدی نژاد، به راستی چه می‌کنید؟ از یک طرف مردم را به ارائه پیشنهادات در خصوص ترکیب کابینه جدید دولت دعوت می‌کنید و از طرف دیگر، در شرایط تعطیلی موقت مجلس شورای اسلامی، شخصی را به عنوان معاون اول خود منصوب می‌کنید که از مقبولیت حداقلی در میان اکثر نیروهای مؤمن به انقلاب اسلامی برخوردار نیست و شما خود از این واقعیت بی اطلاع نیستید و به خوبی می‌دانید که علت این عدم مقبولیت چیست. سوألات ما به عنوان جمعی از فعالین جنبش فراگیر عدالتخواهی از جنابعالی صریح است و پاسخ صریح هم از شما می‌خواهیم. با کدام پشتوانه این تصمیم را گرفته‌اید؟ این حق ملت است که از شما توضیح بخواهد و بداند که چرا مهم‌ترین مسئولیت کابینه جدید دولت، بعد از مقام ریاست جمهور، به شخصی واگذار شده که اظهارت‌اش در مورد رژیم صهیونیستی، این دشمن قسم خورده امت اسلامی و جامعه بشری، در تضاد آشکار با مواضع امام خمینی(ره) و رهبر عظیم‌الشان انقلاب بوده است. آیا این رسم امانتداری و وفاداری به آراء 25 میلیونی است!؟

برادر عزیز، آقای احمدی نژاد، شما چه فکر کرده‌اید؟ اینکه حامیان شما فعلا به وظیفه خطیر حفظ انقلاب در مقابل تهدیدات عده‌ای خودخواه و قدرت طلب مشغول هستند و در مقابل تصمیمات شما، هر چه که باشد، سکوت خواهند کرد؟ نکند که خدای ناکرده امر به شما مشتبه شده و به این باور رسیده‌اید که با اتکاء به آرای ملت، مختار هستید هر کاری که خواستید انجام دهید و ملت هم در این شرایط چاره‌ای به جز سکوت در مقابل تصمیمات خودسرانه شما ندارد!؟

تصمیات جنابعالی در مورد انتصاب معاون اول و سایر معاونین و مشاورین‌‌تان در شرایطی اعلام شد که نیروهای عدالتخواه مشغول تهیه پیشنهادات جامع در خصوص برنامه مورد نیاز برای پیشبرد انقلاب اسلامی در مقطع فعلی بودند. اگر قصد بر این بوده که این نیروها غافلگیر شوند، که انشاالله اینگونه نبوده، باید گفت که موفق شده‌اید. آری، به راستی که ما را غافلگیر کردید! مرحبا به این همه هوشمندی و حسن تدبیر!

سخن با جنابعالی بسیار است، لکن این مهم را اجالتا به فرصتی دیگر موکول می‌کنیم. در این مجال صرفا به ذکر و تأکید بر این نکته اکتفا می‌شود که نیروهای عدالتخواه در این شرایط حساس انقلاب اسلامی خودسری و بی‌توجهی به خواست‌های‌شان را بر نمی‌تابند، حتی اگر خودسری از جانب عالی‌ترین مقام اجرائی کشور صورت گیرد و توسط منتخب همین نیروها انجام شود.

مواضع ما روشن است و نیاز به توضیحات اضافی ندارد. آقای اسفندیار رحیم‌مشایی به خاطر عملکردشان در دوره گذشته، شایسته مقام معاون اول ریاست جمهوری نیستند و تصمیم شما در این خصوص اشتباه بوده است، آنهم اشتباهی فاحش و غیرقابل قبول.

انتظار این است که جنابعالی نیز به عنوان رئیس‌جمهور منتخب نیروهای عدالتخواه این اشتباه را بپذیرید. در کمال شجاعت و با تبعیت از مولای مومنان، امام علی(ع) که با کلامی شیوا و ناشی از روحیه انصاف و عدالتخواهی، حاکمین مسلمان را به پذیرش و اعلام علنی اشتباهات خود اکیدا توصیه می‌فرمود، به اشتباه خود اعتراف کنید و مطمئن باشید که از این راه جایگاه شما به عنوان رئیس‌جمهوری که در نهایت صداقت خود را به پیروی از خواست و اراده ملت متعهد می‌بیند، تقویت خواهد شد. و اگر آمادگی برای این امر ضروری را ندارید، حداقل انتظار این است که مواضع‌تان را در این زمینه به طور شفاف به آگاهی ملت برسانید. به هر حال منتظر اقدام عاجل شما در این رابطه هستیم. امیدواریم و در این حال هشدار می‌دهیم که این تقاضا را نادیده نگیرید. برای هر چیز دنیوی حد و اندازه‌ای متصور است و از جمله برای تحمل تصمیمات اشتباه رئیس‌جمهور منتخب ملت.

در زمان کوتاه تبلیغات انتخاباتی اگر فرد یا گروهی به نا حق از کسی حمایت کرده باید پاسخگوی وجدان خود باشد و اگر به تکلیف نموده که نباید ذرهای شک وتردید به خود راه دهد وبداند آقای احمدی نژاد وامدار هیچ گروهی نیست مگر مقام معظم رهبری که شجاعانه از ایشان دفاع کردند واو را بهترین گزینه دانستند .
خطیب نماز جمعه تهران در روز 26 تیر ماه 88 با سخنان خود نشان دادند که دارای توانمندیهای بسیار است وانتظار نماز اولی ها را به جا نیاورد .
شما خود گفته اید آقای احمدی نژاد از مردم برای ترکیب کابینه جدید دعوت میکند ، از طرفی وی را متهم به خود محوری میکنید ، میگویید به عنوان جمعی از فعالین جنبش فراگیر عدالتخواهی سئوال میکنیم وپاسخ صریح میخواهیم ، بعد خطاب به رییس جمهورمیگویید این حق ملت است که از شما توضیح بخواهد ، حال شما جمعی هستید یا ملتی .؟
چگونه به خود اجازه میدهید رییس جمهور منتخب مردم را که هنوز کابینه اش را تشکیل نداده بی وفا به آرای 25 میلیونی بدانید ، مدعی شده اید که فکر کرده ای هر کاری بخواهی با اتکا به آرای ملت میتوانی بکنی وملت در مقابل تصمیمات خود سرانه شما سکوت خواهد کرد .
خود اذهان داشته اید که گروهی هستید ولی رای 25 میلیون را زیر پا گذاشته اید وگستاخانه آنچه خواسته اید گفته اید وهیچ پروایی هم نکرده اید ومواضع خود را روشن وتصمیم رییس جمهور را اشتباهی فاحش وغیر قابل قبول دانسته اید .
در پایان هشدار داده اید واز رییس جمهور خواسته اید مواضعش را به طور شفاف به آگاهی ملت برساند.
به یک سئوال بنده که جزء عوام هستم وتحصیلات دانشگاهی هم ندارم وروشنفکر امریکایی هم نیستم جواب بدهید وقضاوت را بگذارید به عهده مردم هوشیار ساکن در ایران .
آیا آقای دکترمحمود احمدی نژاد در چهار سال گذشته با ملت ایران صادق نبودند .؟































برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد