روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

در نشست 5 ساعتۀ زریبافان با جانبازان وفرزندان شهدا چه گذشت

گزارش فاش نیوز از نشست آقای زریبافان با جانبازان



اولین نشست مشترک رئیس جدید بنیاد شهید با جمعی از ایثارگران در محل ساختمان ریاست جمهوری برگزار شد.
یکی از جانبازان حاضر در نشست مشترک مسعود زریبافان رئیس جدید بنیاد شهید با جمعی از ایثارگران – که شامگاه یک شنبه همزمان با عید مبارک مبعث در یکی از ساختمان های ریاست جمهوری برگزار شد - به فاش نیوز گفت :


در این نشست که بیش از 5 ساعت به طول انجامید 23 نفر از گروه های مختلف جامعه ایثارگری  شامل جانبازان ، فرزندان شهدا ، آزادگان و نیز تعدادی از مدیران سابق بنیاد شهید به تفصیل نقطه نظرات خود در ارتباط با مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری و مدیریت خدمت رسانی به ایثارگران بیان داشتند.
در این نشست که بیش از 5 ساعت به طول انجامید 23 نفر از گروه های مختلف جامعه ایثارگری  شامل جانبازان ، فرزندان شهدا ، آزادگان و نیز تعدادی از مدیران سابق بنیاد شهید به تفصیل نقطه نظرات خود در ارتباط با مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری و مدیریت خدمت رسانی به ایثارگران بیان داشتند.
وی افزود : مسعود زریبافان در ابتدای این جلسه که از ساعت 9 شب آغاز و تا ساعت 2:20 دقیقه بامداد ادامه یافت ، هدف از تشکیل جلسه را آشنایی بی واسطه و مستقیم با دیدگاه ها ، پیشنهادات و انتقادات جامعه هدف از نوع و نحوه خدمات بنیاد شهید اعلام و تأکید کرد همه حاضران بدون تعارف ، صریح و بی پرده مسائل را مطرح کنند.
این جانباز دفاع مقدس تأکید کرد : در این جلسه طولانی تمامی 23 نفر ایثارگر حاضر ، بدون محدودیت ، نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه های مختلف رفاهی ، معیشتی ، درمانی ، فرهنگی و آموزشی به صراحت مطرح کردند و اصلاح رویکردها ، برنامه ها و روش های اجرایی در خدمت رسانی به ایثارگران را خواستار شدند.
وی با اشاره به حضور تعدادی از مدیران سابق بنیاد شهید در جلسه اظهار داشت : این مدیران که خود از خانواده های ایثارگران هستند ، به نقد ساختارهای موجود در سازمان بنیاد شهید پرداختند و برخی رفتارها و روش های مدیریت بنیاد شهید را مورد انتقاد قرار دادند.
این جانباز دفاع مقدس با ابراز رضایت از فضای حاکم بر اولین نشست مشترک رئیس جدید بنیاد شهید با ایثارگران تصریح کرد : تعدادی از چهره های شاخص جامعه ایثارگری نظیر علیرضا سربخش ، مجتبی شاکری ، حسین صفری و محسنی جانبازان 70 درصد نابینا با تأکید بر جنبه های فرهنگی مأموریت های بنیاد شهید ، احیا و ارتقای رویکردهای فرهنگی در اصلاح ساختار ، سازمان و برنامه های بنیاد شهید را مورد تأکید قرار دادند.
وی افزود : در این نشست که امینی معاون سابق امور مسکن بنیاد شهید – که گفته می شود  قرر است به عنوان دستیار ویژه رئیس جدید بنیاد شهید فعالیت کند – حضور داشت ، مسعود زریبافان در تمام مدت طولانی جلسه با دقت به سخنان حضار گوش فرا داد و در تمام طول 5 ساعت جلسه به یادداشت کردن مطالب مطرح شده مشغول بود به طوری که حتی در زمان صرف شام – که بدون ایجاد وقفه در حین جلسه انجام شد – فرصت شام خوردن پیدا نکرد.
منبع فاش نیوز گفت : مسعود زریبان در پایان جلسه و در حالی که ساعت از 2 بامداد گذشته بود به جمع بندی اظهارات حاضرین پرداخت و ضمن تشکر از ابراز نظر صریح و روشن حاضرین ، بهبود وضعیت خدمت رسانی به ایثارگران را هدف دولت دهم اعلام و ابراز امیدواری کرد بنیاد شهید در دوره جدید بدون انفعال و روزمرگی و با استفاده از ظرفیت خود ایثارگران در جهت رشد و بالندگی بیشتر جامعه ایثارگری گام بردارد.
بر اساس گزارش منبع خبری «فاش نیوز» ، حسین صفری ، فاضل شایسته ، عنایت الله طاهریان ، علیرضا سربخش ، مجتبی شاکری ، محسن محسنی ، علی شکراللهی ، محمد پورزنجانی ، دکتر جدیدی ،  حسین حیدری ، تکین ، جبار همتی ، اصغر صفاپور ، عباس کمری ، هادی جودوی خراسانی ، بوالفکه ، نوائی ، گروسی ، قدرت الله رحمانی ، داود حیدری ، مصطفی پرکره ، اصغر امیرنیا ، لواسانی (مشاور جوان بنیاد) و حسن سماواتی ایثارگران حاضر در نشست یک شنبه شب بودند.
بر اساس گزارش های رسیده به «فاش نیوز» ، جلسات مسعود زریبافان با گروه های ایثارگری طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد