روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

بنیاد شهید زیر مجموعه وزارت کار می شود

بر اساس مصوبه کمیسیون امور اجتماعی: 

 

بنیاد شهید وامور ایثارگران به همراه کمیتۀ امداد زیر مجموعۀ وزارت کارقرار می گیرد. 

 

بگزارش فاش نیوز 

 

کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی را تصویب کرد که براساس آن بنیاد شهید وامور ایثارگران به همراه کمیتۀ امداد زیر مجموعۀ وزارت کارقرار می گیرد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت :

در این کمیسیون طرح ادغام وزارتخانه‌های کار و رفاه بررسی و تشکیل وزارتخانه کار و رفاه اجتماعی تصویب شد که بر این اساس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه کمیته امداد امام خمینی(ره) در زیر مجموعه آن قرار گرفت.

"هادی مقدسی" در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: هر چه دایره نظارت مجلس شورای اسلامی بر روی عملکرد سازمان‌ها گسترده‌تر باشد به سود مردم خصوصاً جامعه مخاطب آن سازمان است.

وی ادامه داد: اگر بنیاد شهید و امور ایثارگران زیر مجموعه یک وزارتخانه رود مجلس با زیر نظر قرار دادن دقیق فعالیت‌های این سازمان در راستای رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌تواند کمک فراوانی را به آنها داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: تا زمانی که بنیاد شهید و امور ایثارگران جزو معاونت‌های ریاست جمهوری باشد، مجلس هیچ‌گاه نمی‌تواند به علت کم‌کاری‌هایی که ممکن است رخ دهد مسؤلان آن را استیضاح کند و معتقدم که تبدیل آن به وزارتخانه یک ضرورت است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: با قرار گرفتن بنیاد شهید و امور ایثارگران در زیر مجموعه یک وزارتخانه، حیطه کاری آن گسترده‌تر خواهد شد و می‌شود از نخبگان و افرادی که جزو خانواده‌های شهدا و ایثارگران است در جهت خدمت‌رسانی شایسته‌تر به آنها استفاده کرد.

وی اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید زمینه‌هایی را ایجاد کند تا بتواند از تمام ظرفیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی که در جامعه ایثارگری وجود دارد، استفاده‌های لازم و مفید را ببرد و انجام این امر را می‌توان با قرار دادن آن در زیر مجموعه یک وزارتخانه شدت بخشید 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد حسن غلامعلـــیان شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ب.ظ

« اندکی صبر غروب نزدیک است »

بنام خدا
باسلام
جانبازان انقلاب وهشت سال دفاع مقدس میهمان چند روزه هستند و شکر خدا هراز چند گاهی قرعه بنام یکی از آنها می افتد وبه خیل یاران رفته می پیوندند ، انشالله نوبت به همه می رسد ودیری نمی گذرد که این زیاده خواه ها هم به مقصدی که انتخاب کردند وجا ماندند می رسند ، عزیزان من ،کرسی نشینان قرمز وسبز ،کاخ نشینان آهنگر زاده ، دولتمردان عدالت محور ،درصد سن مدافعان ایران اسلامی درطول جنگ بر اساس آخرین آمار اعلام شده بیست وسه سال بوده که با توجه به گذشت بیست ونه سال از حمله صدام لجام گسیخته می شود پنجاه ودو سال .! که اگر خوش بینانه به قضییه نگاه کنیم وکمبودها را هم که فشاری عظیم برپیکر این مسافران فرود می آورد به حساب نیاوریم ، و راز عدم وجود دارو ، بی اعتنایی ومشکلات دیگر راهم کنار بگذاریم وعمر یک جانباز را شصت تا شصت و پنج سال در نظر بگیریم دیگر این همه هیاهو لازم نیست ، فقط ده سیزده سال باقی مانده ،اگه دندون سر جیگر بگذارید زود تموم میشه وهمه از شر شیران دیروز و ملتمسین امروز راحت میشند. یه روز نقشه میکشید بنیاد جانبازان وبنیاد شهید را یکی کنید یک روز به فکر این هستید که بنیاد شهید و جانبازان و کمیته امداد امام را یکی کنید یک روز اینها را زیاده خواه میدانید یک روز انگ معتاد به اینها میزنید یک روز کسر بودجه دارید یک روز ..... بابا تورا به خدا اینقدر به خودتان فشار نیارید ، اینقدر با اعصاب ما بازی نکنید ، بگذارید به درد خود بمیریم ، خبر دارید حتی همسر وفرزندانمان دیگه طاقت دردها واخمهایمان را هم ندارند . از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید (توراخداببخشید اگه به مقام وشان ومنزلت کسی برخورد ) میدونی چیه ، اصلاً با خودم بودم .! بازم ببخشید.!
دهم مرداد ماه 1388 شمسی محمد حسن غلامعلیان

حمیدرضانصیری دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:51 ب.ظ

بنام خدای مهربان دست دردنکند. اقای محمدحسن درد دلمان رانوشتی

شئهق پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ب.ظ

اینجانب امیر فرزند شهید هستم.من بخاطر مشکلاتی که داشتم نتوانستم ادامه تحصیل بدهم.در آن زمان برای کار به بنیاد شهید مراجعه کردم و به من یک و نیم میلیون وام اشتغال دادن که با وام نتوانستم هیچ کاری بکنم و الان برای اینکه بتوانم یک لقمه نان تهیه کنم لوتی مجالس عروسی شدم به نظرتون اگه پدر شهید من زنده بود اجازه میداد فرزندش بره تو عروسی ها پول شواش بیاره تا از گرسنگی نمیره خدایا تا کی بریم بنیاد شهید التماس کنیم و جواب رد بشنویم به نظر من بنیاد شهیدی که به درد دل خانواده های ایثار گر نرسه جم بشه بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد