روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

دفتر رئیس بنیاد شهید را از ظفر به خیابان طالقانی انتقال یافت

خبرگزاری فارس: 

 

حسین گروسی نماینده شهریار و نائب رئیس فراکسیون شاهد مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: سه‌شنبه‌شب فراکسیون فرزندان شاهد با مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل دفتر وی در خیابان طالقانی دیدار داشت.
وی بنیاد شهید را نهادی دانست که برای حفظ و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باید پیشروترین و با انگیزه‌ترین افراد در آن مسئولیت بگیرند، افزود: آقای زریبافان که اخیرا طی حکمی از سوی رئیس جمهور به ریاست این نهاد منصوب شده، فردی با انگیزه و علاقمند به خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و این همان ویژگی‌هایی است که اعضای فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی بر آن تاکید داشتند.
گروسی ادامه داد: یکی از نکاتی که نظر اعضای فراکسیون را جلب کرد، عدم حضور زریبافان در ساختمان بنیاد شهید و ایثارگران واقع در خیابان ظفر است که در شمال شهر است و ایشان اعلام کرد به خاطر مشکل ایاب و ذهاب و دسترسی ایثارگران و خانواده شهدا، در این ساختمان حضور نمی‌یابد و دفترش را به خیابان طالقانی انتقال می‌دهد که این از خواسته‌های دیرینه جانبازان و خانواده معظم شهدا بوده است.
نائب رئیس فراکسیون شاهد مجلس تصریح کرد: رسیدگی به مسائل فرهنگی تحصیلی و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقاء فرزندان شهدا در پست‌های مدیریتی بنیاد شهید که یکی از آرزوهای حضرت امام‌(ره) بود نیز در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت و قرار است اجرا شود.
این نماینده مجلس با اشاره به فعالیت‌های فراکسیون شاهد مجلس، گفت: فراکسیون شاهد یکی از موفقیت‌های دور هشتم مجلس است که 9 فرزند شهید توانستند به مجلس راه یابند و فراکسیون را راه‌اندازی کنند.
وی ابراز امیدواری کرد که این فراکسیون بتواند با همدلی و هماهنگی بین مجلس و دولت و خدمتگزاران صادق، بستر لازم را برای ارائه خدمت شایسته و در شأن خانواده شهدا و ایثارگران فراهم کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد