روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

معرفی قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران

«محسن انصاری» قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران شد 

 

 

مسعود زریبافان، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امورایثارگران طی حکمی محسن انصاری را به سمت قائم مقام بنیاد منصوب کرد.

به گزارش سرویس «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در متن حکم مهندس زریبافان خطاب به قائم مقام بنیاد شهید و امورایثارگران آمده است:

«نظر به تعهد، شایستگی، تجارب و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، جنابعالی را به سمت قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می‌کنم.

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آنها پشتوانه مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه‌داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، هستند.

بدون تردید خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام(ره) خدمت به نبی اکرم(ص) است.

امید است با سرلوحه قراردادن اصول حاکم بر خدمات دولت کریمه حول عدالت محوری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و توانمندیهای سازمان، تلاش مضاعفی را برای خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان عزیز، آزادگان سرافراز و خانواده معزز آنان در ابعاد مادی و معنوی و در سطوح فردی و اجتماعی و با رویکرد فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

انشاءالله توفیق بزرگ خدمتگزاری به بهترین بندگان خداوند تبارک و تعالی را با تلاش خالصانه و همه‌جانبه و شبانه‌روزی، شاکر خواهیم بود.»

به گزارش ایسنا، محسن انصاری در 4 سال گذشته معاون کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که اخیرا با تغییر تشکیلات، پست قائم مقامی در این نهاد ایجاد شده است.

لازم به ذکر است سردار محسن انصاری پیشتر در سال‌های 81 تا 84 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و در دهه 70 جانشین فرمانده ناجا بوده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد