روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

خاطره ای از سردار خوبیها و مهربانی ها

خاطره ای از توجه سردار شهید شوشتری به جانبازان  

 

 

با شنیدن مشکلات و مسائل جانبازان در حالیکه اشک از چشمان سردار جاری بود به فکر عمیقی فرو رفتند. پس از دقایقی از روی صندلی برخاست و پیشانی مرا بوسید و گفت ماها شرمنده شما هستیم و بعد از جنگ از شما غافل شدیم و بعد تاکید کردند من خدمتگزار شما هستم.  

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

خاطره زیر به نقل از برادر گرامی آقای فاضل شایسته از اعضای گروه پیگیری امور جانبازان نخاعی در مورد عنایت و اهتمام سردار شهید شوشتری به مسائل و مشکلات جانبازان روایت می شود


خدا انشاءالله روح این شهید و دیگر شهدا این حادثه تروریستی را قرین رحمت فرماید. 

 


استخر ثامن الائمه سپاه تنها استخری در سطح شهر تهران بود که جانبازان می توانستند در یک سانس اختصاصی از آن استفاده کنند. 

در سال ۱۳۸۶ بر اساس دستور فرماندهی این پادگان به بهانه مسائل امنیتی و نظامی از پذیرش جانبازان در استخر پادگان ممانعت بعمل آوردند. 

 

برای حل این مشکل به حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه رسیدم و با طرح مشکلات جانبازان و نیاز آنها به استفاده از استخر و سانس اختصاصی توضیح دادم ولی متاسفانه فرمانده وقت نیروی زمینی سپاه نیز با استناد به مسائل نظامی و مشکلات امنیتی که متعاقب حضور جانبازان در استخر پادگان ممکن است بوجود بیاورد با درخواست من بعنوان نماینده جانبازان مخالفت کردند. 

 

بعد از مخالفت صریح فرمانده نیروی زمینی در حالیکه دلخور و ناراحت با دلی شکسته و غمگین از اینکه چرا این  سردار محترم به نیاز ضروری جانبازان توجهی ندارد قصد خروج از ستاد فرماندهی را داشتم که ناگهان به ذهن خطور کرد سری به دفتر جانشین فرماندهی نیروی زمینی سردار شوشتری بزنم. 

با هماهنگی دفتر به حضور سردار شوشتری رسیدم. سردار با کمال تواضع از جای خود بلند شدند و به استقبالم آمدند و مراتب ارادت و علاقه خود را به جانبازان ابراز نمودند. 

در حضور سردار بطور تام و تمام به طرح مشکلات جسمی جانبازان بویژه جانبازان نخاعی پرداختم. 

با شنیدن مشکلات و مسائل جانبازان در حالیکه اشک از چشمان سردار جاری بود به فکر عمیقی فرو رفتند. پس از دقایقی از روی صندلی برخاست و پیشانی مرا بوسید و گفت ماها شرمنده شما هستیم و بعد از جنگ از شما غافل شدیم و بعد تاکید کردند من خدمتگزار شما هستم. 

سردار شوشتری بعد از این صحبت ها شخصا با فرمانده پادگان تماس گرفتند و دستور استفاده جانبازان از استخر را صادر کردند و بعد بصورت کتبی نیز مرقوم فرمودند. 

با دیدن این اقدام صریح و سریع سردار شوشتری به ذهن خطور کرد افرادی مثل ایشان که چنین بی تکلف در پی رفع مشکلات جانبازان باشند بسیار کم هستند لذا به خود جرات دادم چند درخواست دیگر برای جانبازان مطرح کردم از جمله امکان استفاده از مجتمع های رفاهی سپاه در شمال و مشهد  

ایشان همانجا موافقت کرده و به مسئولین ذیربط دستور دادند. از ایشان قدردانی و تشکر کردم و از نزد ایشان خارج شدم. 

سال بعد نیز برای تمدید مجوز استفاده از امکانات سپاه به حضور سردار رسیدم و سردار شوشتری با همان صمیمت و گشاده رویی با من برخورد کردند و در پایان ملاقات به من گفتند  

 

سلام مرا به تمامی عزیزان جانباز برسان. 

  

 

 

یادتو تو آسمونها همیشه بیادمه

میون تموم گلها همه خاطراتمه

میون دو تا ستاره من توروپیدا نکردم

وسط اون قطره اشکها من تورو پیدا کردم
 

 

شعر برگرفته از سایت چکامه 

نظرات 3 + ارسال نظر
داود جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ http://yaran1388.blogsky.com

سلام حاج علی آقا
خداوند انشاالله روح این سردار بزرگ را شاد کند٬ همانطور که فرموده اند خوبان امت در آخرالزمان گلچین میشوند. برای مردان مردی مثل ایشان مرگ در بستر سخت بود. انشاالله خداوند شهادت را نصیب همه مان بنماید.

رمضان جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ http://mighat61.blogfa.com

سلام علی اقا خدا قوت
یاد و خاطره ی این سردار شهید گرامی باد

هاشمی دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ق.ظ http://http://nasimimotahar.blogfa.com/

با سلام
روح این شهید عزیز شاد
خداوند شما جانبازان عزیز رو برای ما حفظ کنه
انشالا بتونیم ادانه دهنده راه شما باشیم

من برای مطلبم توی وبلاگ عکس سرچ کردم
عکس شما اومد
خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم
فرزند جانباز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد