روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

بی توجهی سپاه به جانبازان بسیجی تا به کی

یادداشتی از برادر جانباز بسیجی مصطفی پرکره:



دیروز وظیفۀ ما جنگیدن بود که جنگیدیم. امروز وظیفۀ شما حفظ خانواده های ماست
 

ما تا آنجا که بحمدالله پیروزمندانه آمدیم باید بفهمیم که با چه نیرو این پیروزی به دست آمد ، اگر ندانیم چه نیرویی بود برای آتیه خطرناک است و اگر بدانیم و اهتمام نکنیم برای حفظ آن ، برای آتیه کشورمان خطرناک است. نیروی پیروزمندانه نیروی اسلام بود ، نیروی ایمان جوانان ما به اسلام و به خدای تبارک و تعالی و فداکاری ملت ما برای اسلام ، و شهادت رمز پیروزی بود (صحیفۀ امام جلد 4 صفحه 26 )


یاد امام و شهدا همیشه در دل ملت های آزاده زنده و پاینده خواهد ماند. انشاء الله.
ضمن عرض ارادت و خسته نباشید خدمت همۀ وفاداران انقلاب و فدائیان نظام  مقدس اسلامی مخصوصاً سردار سرافراز حاج عزیز جعفری
بدون مقدمه به اصل مطلب که درد دلی آن هم نه از سر گلایه که از سر وفاداری و نگرانی آتیۀ نظام خدمتتان ایفاد می داریم.



برادر پاسدار حتماً شما که شبانه روز در راه اعتلای انقلاب اسلامی زحمت می کشید بارها فرمایشات حکیمانه حضرت روح الله را مطالعه فرموده اید. آنچه در این بیانات شیوا و شفاف حائز اهمیت است تأکید بر لفظ ملت است که این ملت برگرفته از همۀ اقشار می باشد که روحی فداه فرمودند : همه اقشار در پیشبرد نهضت ذی حق هستند و آیا ملت غیر از جوانانی است که خالصانه و فقط از سر عشق و علاقه به امامشان  در عرصۀ جهاد شرکت نمودند؟ آیا منظور امام از ملت وجود خیل عظیم و قدرتمند به نام بسیج نبوده است ؟ آیا بدنه بسیج همان ملت نیست ؟ و آیا ملت همان جوانان به خاک و خون تپیده در جبهه های حق علیه باطل نیست ؟ پس فقط و فقط اگر کمی منصفانه بنگریم خواهیم دید که علاقۀ امام به ملت و علاقۀ ملت به امام پیوندی آسمانی است ؟ 



سردار عزیز سپاه اسلام!
بسیجی که بازوانش جایگاه بوسۀ روح خدا خمینی بت شکن بود اکنون در چه وضعیتی به سر می برد و آن بسیجیان سلحشور که روزی ابرقدرت های اهریمنی را به زانو در آوردند در حال حاضر کجا هستند ؟ چه می کنند ؟ آیا آنهایی که بی ریا خود را وقف انقلاب نمودند حال نباید مورد تفقد و دلجویی قرار بگیرند آنهایی که برای جنگیدنشان هیچ ÷اداشی غیر از دعای امام نمی گرفتند و هیچ گونه چشم داشتی نداشته و نخواهد داشت حالا نباید مورد احترام قرار بگیرند که سکوت جانبازان بسیجی از سر اخلاص و ایمان و وفاداری باعث نخواهد شد که دیگران وظیفۀ خود را فراموش کنند که اگر فراموش شود خیانتی بس بزرگ است و یقیناً دل امام و نایب عظیم الشأنشان آزرده خواهد شد.



سردار بزرگ اسلام
خدای ناکرده سکوت این بسیجیان و جملاتی همچون (شما برای خدا جنگیده اید ، شما با خدا معامله کرده اید ، اجرتان را خدا خواهد داد) که حتماً همین طور است.
نکند سرپوشی بر بعضی سهل انگاری ها باشد که اگر اینگونه شد وای بر فردایمان.
آیا شما نمی دانید که جانبازان سپاه و ارتش علاوه بر جانبازان بسیجی از مزایای بنیاد شهید و امور ایثارگران بهره می برند لیکن مضاف بر این ، دفتری در سازمان سپاه و ارتش وجود دارد که خدمات رفاهی و بهداشتی در اختیار جانبازان خود قرار می دهد ؟ آیا شما ندیده اید زمانی که جانبازان بسیجی به درمانگاه سپاه مراجعه می کنند مثل مردم عادی با آنان برخورد می شود ؟ در صورتی که نوع رفتار با جانبازان سپاه متفاوت است و حتی هزینۀ دارو هایشان رایگان است. آیا استفاده از مهمانسراها و مراکز خدماتی ، تفریحی و رفاهی آموزشی باید فقط مخصوص جانبازان ارگان های خاص باشد ؟ استفاده از امکانات رفاهی برای خانواده های جانبازان ارگانی چه تفاوتی با امکانات جانبازان بسیجی دارد و آیا اصلاً تفاوتی دارد ؟
برادر عزیز این مطالب شاید تبسمی بر لبان شما بیافریند و آهی از اعماق وجود بکشید که خدایا چه شده جانبازان ما را که اینقدر...



اما دیروز وظیفۀ ما جنگیدن بود که جنگیدیم. امروز وظیفۀ شما حفظ خانواده های ماست که
سرمشق های آب بابا یادمان رفت
رسم نوشتن با قلم ها یادمان رفت
ازروستا گفتیم و از صدق و صفایش
اما حسین فهمیده ها را یادمان رفت
هی دم زدیم از یاد یاران و شهاد ت
اما وفای بر شهیدان یادمان رفت


برگرفته از سایت فاش نیوز

نظرات 5 + ارسال نظر
خدارحمی چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ق.ظ http://khodarahmi.blogsky.com/

سلام.
آقای پر کره
مگر شما اولین بار هست که می بینی شخصی با گرفتن قدرت و منصب گفتار و رفتارش به کلی تغییر می کند ؟!
دوست عزیز با همه احترامی که برای سردار جعفری قائل هستم ولی واقعیت این است که پست و مقام علی رغم شعارهای احساسی که بر علیه آن می دهند ٬شیرین و فریبنده است .
این روزها همه با توجه به موقعیتشان صحبت می کنند .
شما هم بدل نگیر و افکار امام و فرهنگ زمان جنگ را که همه مردم را بر خود و موقعیتشان ترجیح میدادند فراموش کن . با اون طرز فکر که نمیشه حکومت را نگه داشت !.

محمد اسماعیل جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام
راستش رو بخواهید سیاست این است که اونهایی که اون زمان خط مقدم بودند در این زمان باید جاهاشونو با کسایی که در آن زمان خط هزارم جبهه بودند عوض کنند چرا که بچه های جنگ حسته و موجی و ...............................ولی یه ضرب المثلی هست که میگه آهن تا گداخته نشه فولاد نمی شه

عبرت یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ق.ظ

با سلام
در مقاله تحلیلی عبرت بخوانید:
جنگی سخت تر از جنگ سخت
جستاری نو در باب چیستی چرایی و چگونگی جنگ نرم
www.ebrat.blogsky.com
عبرت

محمد یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ب.ظ

حاج علی عزیز!صفحه خیلی جالب و کاملی داری اما مدتی است که کم مطلب میزنی.یک کم از کارهای دیگر کم کن و به صفحه ات بپرداز.دوستدارت محمد.

فاران یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ http://yeki-mesle-hich-kas.blogfa.com

سلام

پیامبر و گوشمالی شبکه جاسوسی منافقان !

تشریف بیارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد