روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

مراسم عزاداری جانبازان و خانواده شهدا

مراسم عزاداری جانبازان و خانواده شهدا  

 

شهرک شاهد تهرانپارس 

 

  

 

 

 

هر شب بعد از نماز مغرب و عشا 

 

عاسوعا بعد از نماز ظهر و عصر 

 

عاشورا ساعت 10 صبح زیارت عاشورا - دسته سینه زنی  نماز ظهر عاشورا 

 

 

تهرانپارس خ جشنواره بعد از چهار راه سیدالشهدا - خ شهید معینی نژاد مجتمع فرهنگی ایثار 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
گمنام جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ http://h-m.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید به مدیریت وبلاگ

وبلاگ پر محتوایی دارید امید است که مورد رضایت حق قرار گیرد

در صورت تمایل با تبادل لینک ما را در جریان گذاشته تا بیشتر با هم آشنا شویم

با تشکر فرآوان گمنام

حامد خوشحال چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ق.ظ http://saghalaksar.blogfa.com

سلام //

از بچه های معلول ورزشکار استان گیلان هستم //

امیدوارم مارو هم از خودتون بدونین //

cp هستم // معلول جسمی حرکتی //

مسابقات قهرمانی کشور با جانبازان زیادی هم صحبت بودم //

اهل رشت هستم اما روستای پدر و مادرم رو دوست دارم و همیشه گفتم که من یک روستایی هستم//

لطفا به وب من یه سری بزنین //

حامد خوشحال // متولد 3/5/66 رشت // عضو جامعه معلولین و بهزیستی //

دانشجو ترم دوم علوم دامی //

ورزشدوست و ورزشکار //

کمی ناراحت از نا مهربانی های مسئولین به جانبازان . معلولین //

09118300870

فعلا یا علی مدد ///

الهم عجل لولیک الفرج ///

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد