روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

مجلس ایثارگران کجای کار است

فاش نیوز- حدود یک سال از تأسیس پر حرف و حدیث "مجلس ایثارگران" می گذرد.این مجلس اگر چه به شیوۀ ایده آل تأسیس نگردید و انتخاب اعضای...

آن از روال قابل قبول برخوردار نبود ولی با این حال می توان آن را مقدمه ای برای استقراریک مجلس و تشکل کاملاً ایثارگری و مستقل دانست؛ به شرط اینکه این مقدمه بخواهد خود را به جایگاه اصلی و قابل قبولی که از آن انتظار می رود ارتقاء بخشد. تنها در این صورت است که این مولود یک ساله ، به مجلس ایثارگران واقعی وحقیقی تبدیل گردد ومی تواند دوام و قوام خود را تضمین کند.

اگر مجلس ایثارگران که به هر حال شایسته است از کسانی که سنگ بنای آن را گذاشته اند قدردانی کرد، هر چه سریعتر به دگردیسی خود بپردازد و از پیلۀ استقرار، بصورت تکامل یافته بیرون بیاید می توان امیدوار بود که در آیندۀ نزدیک شاهد ایفای نقش بسیار مؤثر و تعیین کنندۀ آن در بر طرف شدن بسیاری از معضلات و نابسامانی های حوزه ایثارگری باشیم.

این مجلس اگر خوب عمل کند تا قبل از دگردیسی خواهد توانست نقش مجلس مؤسسان موفقی را ایفا کند که ثمرۀ آن نهادینه شدن این مجلس در ساختار تصمیم گیری های مهم در حوزۀ ایثارگری و حتی دیگر حوزه ها باشد.

اگر اعضای فعلی مجلس ایثارگران خصوصاً هئیت رئیسه با دید باز و آینده نگرانه فقط به این که عضو این مجلس هستند دل خوش نسازند و صلاح و مصلحت دراز مدت جامعۀ ایثارگری را بر دیگر مسائل مقدم بدارند دقیقاً همان کاری را کرده اند که از ایثارگرانی چون آنان انتظار می رود.

بهتر است در فرصت باقی مانده بجای پرداختن به کارهای حاشیه ای و انجام سفر ها و دیدارها یی که فعلاً هیچ ضرورتی ندارد، به مسئولیت اصلی خود یعنی تدوین راهکار تصویب  اساسنامۀ اجرایی انتخابات قابل قبول همه ایثارگران بپردازند. بدیهی است اگر از این فرصت و امکانی که به هر شکل در اختیار آنان قرا رگرفته بهرۀ لازم را در جهت ارتقاء منویات ایثارگری نبرند در آینده برای جامعه ایثارگری  و همرزمان  خود پاسخی نخواهند داشت.

پسندیده است که در آستانۀ نخستین سالگرد مجلس ایثارگران که درواقع تاکنون به این عنوان از سوز جامعۀ ایثارگری به رسمیت شناخته نشده است، این مجلس گزارشی از عملکرد وکارهایی که انجام داده را به کسانی که خود را به هر حال کفیل آنان می دانید وبه نیابت از آنان در این جایگاه قرار گرفته اید ارائه نمائید.

نظرات 1 + ارسال نظر
ولی اله سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام دلاور کجا هستی چرا جلسه نمیایی دلم برات تنگ شده کشوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد