روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

سوالات و ابهاماتی در باره مجلس ایثارگران

 

سوالات و ابهاماتی در باره مجلس ایثارگران  

 

متأسفانه مجلس ایثارگری هم در مرحله انعقاد و هم در ادامه فعالیت از ابتدایی ترین ضروریات یک حرکت اجتماعی نظام مند و اقناع کننده جامعه هدف بدور افتاده است. از این رو در سالروز تأسیس این مجلس و جلسه سالانه آن ، سئوالات و ابهامات اساسی برای اکثر قریب به اتفاق جانبازان و ایثارگران باقی است که از برادران و خواهران عضو این مجلس انتظار می رود پاسخ شفاف و قانع کننده ای به همرزمان خود ارائه کنند

 

 

شکل گیری مجالسی شبیه مجلس ایثارگران و جلب مشارکت و تعاون هر چه بیشتر گروه های اجتماعی در رتق و فتق مشکلات خودشان از امور مبارک و میمون است. در صورت تحقق واقعی مشارکت همه یا لااقل اکثر جامعه ایثارگری و شکل گیری و تداوم آن می تواند منشاء خیرات فراوانی هم برای مدیریت های مربوط و هم خود اعضاء آن گروه قرار گیرد.
اما متأسفانه مجلس ایثارگری هم در مرحله انعقاد و هم در ادامه فعالیت از ابتدایی ترین ضروریات یک حرکت اجتماعی نظام مند و اقناع کننده جامعه هدف بدور افتاده است. از این رو در سالروز تأسیس این مجلس و جلسه سالانه آن ، سئوالات و ابهامات اساسی برای اکثر قریب به اتفاق جانبازان و ایثارگران باقی است که از برادران و خواهران عضو این مجلس انتظار می رود  پاسخ شفاف و قانع کننده ای به همرزمان خود ارائه کنند.
1. این نهاد چگونه مجلسی است که نه تنها غالب ایثارگران در انتخاب اعضاء نقشی نداشته اند، بلکه حتی از تشکیل آن هم بی خبرند و طراحان و مسئولان آن همچنان چراغ خاموش به پیش می روند.
2. براستی  هدف از تشکیل مجلس چیست؟ پیش بدنبال جلب رضایت چه کسانی هستید. ایثارگران یا؟1؟1
گروه های جانبازی و آحاد جامعه ایثارگری تنها راه برون رفت از این وضع نابسامان و ناکارآمد مجلس ایثارگرآن را تعیین سازوکار و برنامه انتخابات فراگیر ایثارگری در سراسر کشورو تعیین زمان مشخص برای آن می دانند.
لذا انتظار می رود اعضاء محترم این مجلس تنها بعنوان مجلس مؤسسان در اولین جلس? سالانه با عمل به این وظیفه خطیر خود بیش از این موجبات نارضایتی جامعه ایثارگری را فراهم ننماید. 

 


رئیس هیأت مدیره انجمن جانبازان نخاعی
محمود غیاثی

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد مهدی پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ http://sobhe14.blogfa.com/

سلام
ابتدا سالروز میلاد پیامبر مکرم اسلام محمد مصطفی و رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق را خدمت شما دوستان عزیز تبریک می گویم.
اما اگر قرار بود در قبال این مجلس و چگونگی برپایی پاسخی گفته شود سال گذشته داده بودند! ضمن اینکه جناب قیاسی و دوستان انجمن نیز خود جواب قانع کننده ای در قبال برخی مندجات اساسنامه انجمن ندادند! از جمله مسئله مهم تایید صلاحیت!
موفق و سربلند باشید.

محمد حسن غلامعلیان شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ب.ظ

بنام خدا
درپرده سخن نگویید که حرمت ایثار را از بین می برید . مجلس ایثارگری منتصب بنیاد است و آنچه می گوید نقطه نظرات بنیاد . اعضای مجلس ایثارگری باید ازبین ایثارگرانی انتخاب شود که از هیچ خط وخطوطی نهراسد ودرد قهرمانان ملی را به گوش به خواب رفته گان برساند

محمدرضاعسکری دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام. من هم به نوبه ی خودم این ایام مبارک را تبریک عرضمیکنم. درخصوصاین مجلس ایثارگران قبلا پیشنهادمو توی همین وبلگ وهمینطور بصورت بحث حضوری وخودمونی باجناب غیاثی درمحل کارشونُ ارائه دادم. اما تشکیل مجلس فرمایشی آخرعاقبت خوبی نداره وفقط به مذاق بعضی از دوستان که میخوان نورچشمی باشند خوش میاد. اگه واقعا نیت شون خالصانه ست وبخاطرپیشبرد اهداف جامعه هدف میخوان کاری بکننُ بسم ا...ُ باانجام انتخابات آزاد وشایسته ی ایثارگرانُ بصورت کاملا دمکراتیک این مجلس رو تشکیل بدن. امیدوارم که نمیریم و شاهد این ادعا باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد