روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

نامه تشکل های جانبازی به سران سه قوه

در پی لغو مصوبه معافیت گمرکی واردات خودرو جانبازان توسط مجلس شورای اسلامی، شورایعالی امور جانبازان به نمایندگی از سوی گروه های پیگیری امور جانبازان و دیگر تشکل های جانبازی در نامه ای که به سران سه قوه ارسال کرده است با تشریح نیازمندی های جانبازان و بیان مشکلات و اثرات منفی ای که لغو این مصوبه در جامعه جانبازی ایجاد نموده  و با مطرح نمودن ابهاماتی که در زمینه لغو این مصوبه وجود دارد خواستار رفع موانع و استمرار اجرایی شدن مصوبه در اسرع وقت شدند.


بگزارش سایت انجمن جانبازان نخاعی در این نامه با اشاره به نیاز جانبازان به داشتن خودرو مناسب  آمده است:


داشتن وسیله مناسب مستقیما با مسائل درمانی و امنیت روحی و جسمی جانبازان در ارتباط است و یکی از نیازهای ضروری و بدیهی جانبازان 70% می باشد یادمان نرود که خودروهای نامناسب و غیر استاندارد چه بلایی بر سر جانبازان آورده است و موجبات کشته شدن تعدادی از آنان را سبب شده است.


در بخش دیگری از نامه با طرح سوالات و ابهام موجود آورده شده

- آیا مصوبه ای که بیش از یکسال در حال اجراء است باید لغو شود؟

- آیا چنین اقدامی موجبات بدبینی و بی اعتمادی نسبت به قوانین و مصوبات را فراهم نمی آورد؟

- آیا وضعیت جسمی و حرکتی و سختی های ناشی از مجروحیت جانبازان 70% برای مسئولین و دست اندرکاران قابل درک و شناخته شده نیست که براحتی نسبت به لغو مصوبه اقدام می نمایند؟

- آیا کسانی که از سعه صدر جانبازان سوء استفاده می کنند از خشم انقلابی و اسلامی آنان غافلند نکند فداکاری و ایثار جانبازان را با مادیات مقایسه کرد که البته چنین تصوری از مسئولین نظام اسلامی بعید است.

- آیا این عین عدالت است که عده ای از مصوبه بهره مند شوند و عده ای بی نصیب و چشم انتظار بمانند؟


شورایعالی امور جانبازان در این نامه افزوده است


حال جانبازان بدنبال احقاق حقوق (نیاز نه امتیاز) خود هستند و در این راستا چشم پوشی و اغماض را جایز نمی شمارند و امیدوارند خواسته یا ناخواسته موجبات خشم و ناراحتی آنان فراهم نگردد.


در پایان نامه خطاب به سران قوا آمده است


لذا از روسای قوای سه گانه مصرانه خواستاریم با هماهنگی و درایت نسبت به خواسته های به حق سندهای انقلاب و شهیدان زنده در رفع موانع و استمرار اجرایی شدن مصوبه در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن اقدام فرمایید.


نظرات 1 + ارسال نظر
۵۰جانباز درصد چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ

بهتر بود تیتر خبر پیگیری خودرو جانبازان ۷۰ درصد میشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد