روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

مراکز درمانی ویژه جانبازان در سال 89 احیا می شوند

مسوول پایش سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: احیای کلینیک های تخصصی ویژه درمان جانبازان یکی از اولویت های مهم بنیاد شهید در بخش پایش سلامت در سال جاری است.



" حمیدرضا حبیب اللهی " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا اظهار داشت: این کلینیک ها به منظور جلوگیری از تغییر پی در پی پزشک از سوی جانبازان و تخصصی تر شدن درمان انها، راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه طبق یک پژوهش هر اولیا شاهد و ایثارگر بین هشت تا 15 قلم دارو دارد، افزود: این امر به دلیل تغییر پی در پی پزشک ها و تجویز دارو های جدید از سوی پزشکان مختلف است.
حبیب الهی با اشاره به اینکه در هر کلینیک تخصصی یک متخصص داخلی به عنوان دبیر حضور دارد، اضافه کرد: فوق تخصص قلب یا ریه، متخصص ارتوپدی یا طب توانبخشی، متخصص روان پزشکی و یک مددکار برای پیگیری کار های خانواده شاهد و ایثارگر از جمله پزشکان حاضر در کلینیک های تخصصی هستند.
مسوول پایش سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: اکنون در 16 مرکز استان کشور کلینیک های تخصصی ویژه درمان جانبازان و خانواده شهدا فعال شده و امسال قصد داریم سایراستان ها را نیز به این کلینیک ها مجهز کنیم.
حبیب اللهی تصریح کرد: اکنون در تهران بیمارستان مصطفی خمینی "ره"به صورت خاص و بیمارستان خاتم الانبیا"ص" به صورت غیر اختصاصی به جانبازان و خانواده های شاهد و ایثارگر اختصاص دارد.
وی ادامه داد: به علت بهره مندی عموم مردم از این امکانات، کلینیک بیمارستان خاتم الانبیا به کلینیک سالمندی تبدیل شده است و همه مردم می توانند از این امکانات استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد